Brooke's P.O.V
Ross si cu mine am plecat de la scoala,scuzandu-ne ca nu ne simtim bine. Hailey m-a imbratisat inainte si m-a intrebat daca am nevoie de ceva,iar eu am rugat-o sa treaca in seara asta pe la mine ca sa ne uitam la televizor si sa mancam inghetata cu ciocolata. Oricat de mult ar tine la silueta ei,sigur nu ma refuza dupa ce a vazut cate s-au petrecut azi. Era si ea la fel de speriata ca mine,mai ales cand a vazut ca Andrew ma lovise,fara sa aiba in intentie acest lucru.
"De cand stie Andrew de chestia asta?",l-am intrebat pe Ross in timp ce mergeam pe langa marginea lacului. Este innorat afara,iar vantul adie destul de des,facandu-ma sa ma gandesc de ce nu mi-am luat ceva mai gros pe mine in afara de o camasa ca sa imi tina cald la maini si mijloc.
"De 2 ani... A vazut ca ma uit la tine de fiecare data cand iesi prin curte si m-a intrebat de ce nu te scap din priviri niciodata.",a zambit si la fel am facut si eu. Am ramas cu privirea atintita spre fata lui. Ii puteam vedea gropitele cand vorbea,iar nasucul lui ca de ursulet era si mai dragut cand zicea cate o gluma si radea. Atunci mi-am dat seama cat de familiara imi era fata lui in trecut. Cat de multe amintiri cu el au fost pierdute. Cel mai rau lucru este ca l-am ignorat atata timp si ca nu mi-am dat niciodata interesul sa aflu cine este. "Iti place privelistea?",il aud intreband,dar nu imi dau seama ca inca ma holbez. Rad si ma asez pe banca din fata noastra,cu mainile incrucisate la piept din cauza ca mi se facuse frig. Ross se aseaza langa mine si imi da bluza lui de trening pe care mi-o aseaza pe umeri(cliseu,stiu.),iar el a ramas in tricou. M-am uitat la el intrebatoare,gandindu-ma daca nu o sa-i fie frig. "O sa fiu bine. Stai linistita.",mi-a citit gandurile,iar eu mi-am lasat capul in jos,rosind din cauza zambetului de pe fata sa.
"Imi pare foarte rau. Te-ai ales cu buza umflata si cu o vanataie pe maxilar."
"Mie ar trebui sa-mi para rau. In loc sa te apar pe tine,tu ai facut asta pentru mine. Iti sunt recunoscator pentru ca ai riscat sa iti iei un pumn de la Andrew in loc sa stai sa privesti de pe margine cum incearca doi baieti sa te castige,ca si cum ai fi un trofeu.",Ross se uita drept inainte,jucandu-se cu degetele de la mana. Mi-am dat seama ca il deranjeaza toata situatia,mai ales cand si-a dat seama ca ma tratau ca pe o papusa. M-am apropiat de el si l-am luat in brate. Mi-am asezat capul in scobitura gatului lui si i-am soptit in ureche:
"Nu stii cat respect ai castigat din partea mea.",m-am dat inapoi ca sa pot sa-l privesc in ochi. "Nu vreau sa mai treci prin asa ceva. Fie ca e pentru mine,fie ca nu. Nu vreau sa te vad ranit. Chiar daca e pe plan sentimental sau ti se vad vanataile de la o posta.",i-am luat fata in palme si l-am tras spre mine,oprindu-ma cand nasurile noastre se atingeau. "Te iubesc! Te iubesc foarte mult!",l-am pupat pe nas,apoi pe buze,dandu-ma cat mai aproape de el. Voiam sa stiu ca acest moment este adevarat si ca nu este un vis frumos din care te trezesti cand iti suna alarma la telefon. Nu vreau ca aceasta amintire sa fie uitata vreodata.
"Te iubesc!",mi-a zis si el inapoi,zambind si rezemandu-si fruntea de a mea."Ma bucur ca am petrecut putin timp impreuna.",mi-a spus Ross,tinandu-ma de mana in fata usii casei mele,apoi dandu-mi drumul cand a terminat de vorbit
"Si eu.",am zambit,apoi situatia a devenit un pic ciudata,avand in vedere ca niciunul nu mai zicea nimic. "O,bluza ta!",mi-am adus aminte ca inca mai aveam bluza lui de trening pe mine. Mi-am scos prima maneca,pana ce Ross m-a oprit.
"Pastreaz-o. Iti sta bine in ea."(cliseu no.2)
"Mersi. Pai...ne vedem maine.",am zis si mi-am pus mainile in jurul gatului lui si l-am sarutat de 'la revedere'
"Inainte sa plec...Pot de acum sa te prezint ca fiind iubita mea sau...suntem prieteni cu benificii?"
"Sunt iubita ta. Nu cred in prieteni cu benificii. Nimeni nu accepta sa devina prietenul cu benificii al cuiva daca nu are sentimente pentru acea persoana."
Ross a zambit si mi-a dat un sarut scurt pe buze,apoi pe nas,iar eu am incheiat sirul,pupandu-l pe frunte.
"Ne vedem maine.",mi-a facut cu mana,iar eu am stat afara pana masina lui a plecat din fata casei mele. Am intrat oftand,dar unul dintr-acelea cand esti indragostit. Am inceput sa ma invart prin bucatarie si sa cant,luand din frigider sticla cu suc de portocale intr-un picior si turnandu-mi in pahar. Am pus sticla inapoi in frigider,iar in drum spre dormitorul meu cantam refrenul melodiei 'Kiss me Kiss me" de la 5 Seconds Of Summer. Am pus paharul cu suc pe noptiera si m-am aruncat in pat,zambind cand mi-am adus aminte de sarutul din parc cu Ross.********
"Inca nu imi vine sa cred ca ai avut curajul sa te bagi intre fata lui Ross si pumnul lui Andrew.",s-a mirat Hailey,iar eu am ras
"Nu a fost asa rau. Parca m-a lovit un meteorit,dar n-a fost asa rau.",am zis de pe jos din fata dvd player-ului,incercand sa pun 'The Evil Dead'. E un film de groaza,dar eu l-am gasit dezgustator si plictisitor. Singura data cand m-am speriat de-adevaratelea a fost cand eram si eu si Hailey atat de absorbite de ce urma sa se intample,incat cand a sunat tata sa vada ce fac,am tipat amandoua si aproape am cazut de pe canapea,pana cand Hailey mi-a luat-o inainte. Nu am apucat sa vedem tot filmul asa ca asta-seara speram sa-l terminam.
"Inghetata o vrei cu pufarine sau margelute d-alea ca la cofetarie?",am intrebat-o inainte sa ies din camera
"Pufarine,te rog.",a tipat ea,iar eu am luat bunga de pe blatul din bucatarie si margelutele din punga cu ornamente a mamei. M-am intors in camera si am vazut-o pe Hailey cu perna in brate,deja acoperindu-si ochii. Am ras si m-am aruncat in pat langa ea,dandu-i pufarinele si inghetata.
"Ramai la mine diseara,da?",am intrebat-o,ca sa fiu sigura ca nu imi zice la 12 noaptea ca pleaca acasa.
"Normal. Crezi ca dupa filmul asta o sa dofm singura in urmatoarea saptamana?"
"Chris este dispus sa ts gazduiasca.",i-am facut cu ochiul si am luat o gura din inghetata. Mi-a dat o palma peste umar si am inceput sa ma vait,chiar daca nu durea asa tare.Unde am scris 'cliseu' nu m-am putut abtine. Nu sunt genul de persoana siropoasa care iubeste lucrurile pe care le fac (,) cuplurile. Am scris ce mi-am mai adus aminte din filme. Sper sa nu para atat de naspa capitolul,avand in vedere ca nu ma pricep la lucrurile dragute. Sper ca a iesit bine.