Yeni bölümle herkese tekrardan merhabaaa.....
Bu bölümü Yaman Kırımlı anlatacak....
Onu yerde kanlar içinde yatarken gördüğümde şok olmuştum. O anki şaşkınlıkla konuşamadım, sonra aklım başıma geldi. Ve hemen Nedim ile Cengere seslendim koşarak geldiler. Onlar da benim gibi şaşırmışlardı. Sonra bağırdım panikle,
- Hemen ambulansı arayın, kan kaybetmeden yetiştirmemiz lazım.
Ve Seheri kucakladım hızlıca aşağı indim ve bekleyenlere bağırdım,
- Parti bitmiştir. Herkes evlerine...
Kapının önüne çıktıktan bi süre sonra ambulans geldi. Hemen hastaneye götürdüler onu.
Yoğun bakıma almışlardı hemen. Arada doktorlar yoğun bakımdan çıkıp tekrar giriyordu. Böyle oldukça daha çok endişeleniyordum ama elimden birşey gelmiyordu. Aradan biraz zaman geçtikten sonra bi doktor çıkmıştı sonunda.
- Seher Kerimoğlunun yakını burada mı?
- Ben varım doktor, durumu nasıl? İyimi o?
- Evet sonunda kanamayı durdurduk. Hayati tehlikeyi atlattı.
- Peki görebilme imkanımız var mı?
- Bir süre dinlendikten sonra görebilirsiniz, geçmiş olsun.
- Sağolun doktor bey.
*****
Ve Nedim yanıma geldi,
- Yaman Seher iyi değil mi?
- Evet Nedim, kanamayı durdurmuşlar, hayati tehlikeyi atlatmış.
- Anladım, sende geç otur istersen bayağı yoruldun zaten geldiğinden beri oturmuyorsun.
- O iyi olana kadar ben oturamam Nedim. Bir kez daha bir sevdiğimi kaybedemem ben.
- Bari iki lokma bişey ye. Seni kötü görmesin.
- Peki.
Ve zorla da olsa birkaç parça şey yemeye çalıştım. Onu seviyordum, kaybedemezdim. Benim mutluluk kaynağımdı o. Ona birşey olursa yaşayamazdım.
Sonunda onu sedye ile yoğun bakımdan çıkarmışlardı, kısa süreliğine gözlerini açmıştı ve bana,
- Yaman, Yusufa iyi bak. Ona birşey olmasın. Ben....
- Sus Seher, sakın öyle konuşma. Sen ölmeyeceksin, yaşayacaksın. Seni sevenleri bırakamazsın. Ben bir sevdiğim insanı daha kaybetmeye dayanamam. Seni seviyorum Seher, beni, Yusufu sensiz bırakma sakın.
- "B-ben de s-seni seviyorum Yaman." dedikten sonra bayılmıştı.
Doktorlar onu hemen bir odaya aldı. Sinirden ağlıyordum ve kendimi suçluyordum, hepsinin benim yüzümden olduğunu düşünmeye başlamıştım, eğer onu yalnız bırakmasaydım bunlar olmayacaktı.
Biraz zaman geçmişti. Bir doktor geldi ve onu görebileceğimi söyledi. Hemen doktorun gösterdiği odaya kapıyı çalarak girdim. Bir sandalyeyi onun yatağının dibine çektim ve oturdum. Ellerini tuttum ve konuşmaya başladım,
- İyisin değil mi? Sana birşey olacak diye çok korktum.
- Evet iyiyim. Teşekkür ederim.
- Neden yerde kanlar içinde yatıyordun?
- Eee şeyy tansiyonum düşmüştü, lavabonun kenarlarına tutunurken ayaklarım kaydı sonrasını hatırlamıyorum.
- Peki, istersen sen dinlen biraz. Daha fazla yormayayım seni.
Ve odadan çıkarak doktorun odasına geçtim.
- Doktor bey, ne zaman taburcu olabiliriz acaba?
- Eğer Seher Hanım kendini iyi hissediyorsa 1 2 saat dinlendikten sonra taburcu olabilirsiniz.
- Tamam teşekkürler.
- Rica ederim efendim, tekrardan geçmiş olsun.
*******
Ve birkaç saat sonra taburcu olduk Konağa geri döndük. Herkes geçmiş olsun dileklerini iletti. Seherin en yakın arkadaşı Kiraz da bunları duymuş ve hemen Seheri aramıştı,
- "Alo Seher, hastanede olduğunu duydum. Neden oradasın? İyi misin?" diye ard arda sorular soruyordu, çok meraklı bir kız sanırım.
Ve ben odama geçtim o da Kirazın sorularına cevap vermeye başladı,
- İyiyim Kiraz. Şuan konaktayız, tansiyonum düşünce bayılmışım işte o sırada da kafamı çarpmışım bu kadar. Merak edilecek bir şey yok yani. Eee sen nasılsın?
- İyiyim bende. Ee Yamanla aranız nasıl bakalım?
- Çok iyi, o da beni seviyormuş.
- Gerçekten mi? Ne mutlu sana o zaman. Allah bi yastıkta kocatsın hep mutlu olun inşallah canım benim.
- Teşekkür ederim canım. Ama hemen Allah bi yastıkta kocatsın demesek mi? Sonuçta ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Eee senin hayat nasıl?
- Benimki de normal sayılır. Biliyosun Osman Amcalarda kalıyorum. Yeğeni çok yakışıklı bir insan.
- Yoksa?
- Galiba...
- O zaman Allah sizi bi yastıkta kocatsın canım ahahhaha.
- Seher benim kapatmam lazım kusura bakma, sonra görüşürüz.
- Tamam canım sonra aramayı unutma ama.
*******
Seherin kapısını çaldım ve içeri geçip yanına oturdum,
- Seni seviyorum Seher. Benim arkadaşım olur musun?
- Bende seni seviyorum. Evet....
Evet cevabını alınca dünyalar benim olmuştu. Onu kucakladığım gibi sevinçle odada dönmeye başladım.
- Allahım sana şükürler olsun dualarım kabul oldu sonunda. Seni asla bırakmayacağım...
********
Ve Kiraz kapıyı açar, ve olduğu yerde donakalır. Gördükleri karşısında şaşkındır...
Evettt bir bölümün daha sonuna geldik...❤
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum... 😉😊❤
Yeni bölümlerde görüşmek üzere şimdilik hoşçakalınn......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR EMANETLE BAŞLAYAN AŞK...
RandomBu kitapta Kanal 7 nin Emanet dizisinin SehYam aşkını senaryosunu değiştirerek yazmaya çalışacağım. Bir yanlışım olursa kusura bakmayın ltfn. Umarım beğenirsiniz, şimdiden keyifli okumalar❤️😊...