Bölüm 10 Kiraz ve Osman Amca kurtulacak mı?

146 11 11
                                    

Herkese kısa bir aradan sonra yeniden merhaba....

Ali sonunda uyanmıştı. O sırada telefonunda bir mesaj gördü.

- Saat 13.00' da ************** adlı yere gel. Sakın yanında başka bir kişi getirme yoksa sevdiklerini kaybedersin.

- Senin onlara birşey yapmayacağından nasıl emin olacağım peki?

- Ben verdiğim sözleri tutarım her zaman!

-  Peki. Geleceğim.

Ve hazırlanır, sonra denilen  yere gider. Kimseye ise haber vermez. Denilen yere gelmiştir. Onu kapıda bekleyen adamlar karşılar ve kolundan tutarak içeriye girerler. 

Bir kadının önüne getirirler. Ali şaşırmıştır, çünkü bu kişi Begümdür. Ali onun böyle bir şey yapacağını düşünmemiştir  sadece tahmin olarak yapacağını düşünmüş ve onu önemsememistir. 

- B-begüm? S-sen niye kaçırdın onları?

- Oo bakıyorum da beyefendimiz gelmişler. Hoşgeldiniz efendim hoşgeldiniz.

- Alay etmeyi kes Begüm. Onlar iyi mi?

- İyi olsa ne yazar? Sen benimsin sonuçta unuttun mu anlaşmayı?

- Sana onlar iyi mi dedim?? Soruma cevap ver!

Begüm adamlara işaret eder ve adamlar Ali'yi tutarak kiraz ve Osman Amcanın kaldığı odaya götürürler.

Ali gördükleri karşısında çok sinirlenir gözlerinden 2 damla yaş düşer. Gördüğü manzarada Osman Amca kanlar içinde yerde yatarken, diğer yandan kiraz da yediği dayakların acısı ile baygındır. Ali içinden kendine kızar,

- Ne kadar kötü bir insanım. Benim yüzümden sevdiklerim acı çekiyor.

Sonra Begüm'e döner,

- Onları hemen bırakacaksın.

- Yaa öyle mii? Bırakamazsam ne olur???

- Bedelini ödersin.

~~~~~~~

Begüm adamlara döner,

- Siz ikiniz şunları soğuk suyla ayıltın hemen.

- Tamam patron.

Adamlar Kiraz ve Osman Amcanın tepesinden bir kova su boşaltır. Kiraz hafif bir çığlıkla uyanır. Osman Amca ise uyanmaz. Begüm Kirazın yanına gelir ve onun gözlerinin içine bakarak,

- Ali'yi seviyorsun değil mi? Ama o senin değil benim bunu unutma. Onu elimden alamayacaksın!!

- S-sen o-nu se-viyosun ama o seni seviyor mu? S-sevmiyo. O beni seviyo.

- Ahahahaha öyle mii? Madem öyle al ozaman.

Ve Kiraza da Aliye de 1 el ateş eder. İkisinin de son sözü birbirlerine bakarak söyledikleri, " seni seviyorum kalbimin tek sahibi" olmuştur.

Ve birden dışardan sesler gelir,

- Begüm içerdesin biliyorum, çık dışarı teslim ol.

- Hayır asla olmam.

- İşimizi zorlaştırma, insan gibi çık dışarı.

Begüm inat eder ve çıkmaz, gelenler Fırat ve bir gruptur. Fırat adamları ile kapıdaki adamları halleder ve içeri dalar. Ve bağırır,

- Komiseriimm, Kirazzz, Osman Amcaa uyanın. Hey İboo hemen ambulansa haber ver çabuk gelsinler.

- Tamam Fırat.

Ve İbo ambulansı arar. Ambulans gelir üç yaralıyı götürür. Fırat da bu sırada Seheri arar,

- Alo abla.

- Alo, efendim Fırat?

- Abla sana birşey söyleyeceğim ama sakın olacağına söz ver.

- Ne oldu Fırat? Kötü bir şey mi var?

-  Abla nasıl söyleyeyim bilmiyorum, şeyyy......

- Fırat söyle Allah aşkına ne oldu söylesene.

- Ama sakin ol. Kiraz, Osman Amca ve Ali yoğun bakıma kaldırıldı.

- Neee?? Ne diyorsun sen Fırat? Ne yoğun bakımı ne hastanesi? Adresi söyle hemen.

- ********** Hastanesi'ne gel abla. Ne olduğunu anlatayım.

- Tamam hemen geliyorum.

Ve  Seher hızlıca evden çıkar. Hastaneye gider. Fıratı bulur ve olayları dinler. Ağlamaya başlar. 

Yaklaşık 1 saat sonra bir doktor çıkar, 

- İçerdeki 3 hastanın yakınları kim?

- Ben Seher Kerimoğlu kirazın en yakın arkadaşıyım. Üçünün durumu nasıl? İyilermi?

- Başınız sağolsun efendim, Osman Beyi kaybettik. Diğer iki hastanın hayati tehlikesi devam ediyor. 

Sizce Kiraz ve Ali kurtulacak mı?



Evettt bir bölümün daha sonuna geldikk...😊❤️

Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın ❤️...

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum..

BİR EMANETLE BAŞLAYAN AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin