Herkese yeni bölümden merhabaa..❤️#KirAl
Kiraz Ali'nin kendini odaya çağırmasına şaşırmıştı, hemen yukarı çıktı. Kapıyı tıklattı,
- Komiserim geleyim mi?
- Gel Kiraz.
- Beni neden çağırdınız Komiserim?
- Söyleyeceklerimi lafımı kesmeden dinle olur mu?
- Olur Komiserim, ne söyleyeceksiniz?
- Kiraz ben bugüne dek hiç aşık olmadım, kimseyi sevmedim. Evet belki Begüm ile sözlenmiş olabilirim ama sırf babamın arkadaşının hatrı içindi, normalde ben onu sevmiyordum. Tek bir kişiyi sevdim Kiraz, o kişi de sendin. Seni seviyorum Kiraz. Bunu uzun zamandır söylemeyi düşünüyordum ama uygun bir zamanı bulamadım...
- B-ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
- Biliyorum şaşırdın, seni sevmediğimi düşündün, ama inanki seni seviyorum. Şimdi istersen git dediklerimi düşün. Sonra da kararını ver ve söyle.
- P-peki..
Ve Kiraz odadan çıkmıştı. Nefes nefeseydi, çok heyecanlanmıştı. Ondan çıkma teklifi beklemiyordu..
Mutluluktan gözlerinden 2 damla yaş düştü.- Allah'ım sana şükürler olsun, o da beni seviyormuş.
Ve telefonunu eline aldı, Aliye bir mesaj yazdı, o da aşkını itiraf etti. Sonunda ikili arasında bir aşk başlamış oldu.
*****
Yaman Seherin kapısını çaldı.
- Girin.
- Ben geldim yosun gözlüm.
- Hoşgeldin Yamancım. Bir şey mi oldu?
- Ha evet, bı balo düzenlenmiş ve bizim de gelmemiz isteniyor. Gidelim mi diye soracaktım.
- Olur tabi neden olmasın.
- Tamam o zaman. Ben şimdi gideyim, şirketin işlerini halledene kadar sen de hazırlan Yusufu da hazırla sonrada gideriz birlikte.
- Tamam Yamancım.
- Görüşürüz yosun gözlüm.
- Görüşürüz.
Ve Yaman odadan çıkar. Seher de Yusuf'un yanına gider.
- Yusuf, bitanem. Hadi hazırlan amcanla birlikte baloya gidiyoruz.
- Aaa gerçekten mi teyze?
- Evet bitanem.
- Tamam, üstümü giydirir misin teyze?
- Tabi bitanem.
Ve Seher Yusuf'un üstünü giydirir, sonra da kendisi bir elbise giyer.
( Seherin elbisesi)
( Yaman'ın kıyafeti)
Ve Yaman işlerini halledip gelir. Seheri o elbise ile görünce onu hayran hayran izler.
- Çok güzelsin yosunum.
- ( Utanır).....
- E hadi gidelim madem, değil mi ateş parçası?
- Evet amca hadi gidelim.
- Tamam ateş parçası.
Ve baloya gelirler. Onları bir aksiliğin beklediğini bilmiyorlardı. Habersizce dans ediyor keyiflerine bakıyorlardı...
Derken....Sizce o aksilik neydi?
Evett bir bölümün daha sonuna geldikk...😊
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...❤️...
Yeni bölümlerde görüşmek üzere hoşçakalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR EMANETLE BAŞLAYAN AŞK...
RandomBu kitapta Kanal 7 nin Emanet dizisinin SehYam aşkını senaryosunu değiştirerek yazmaya çalışacağım. Bir yanlışım olursa kusura bakmayın ltfn. Umarım beğenirsiniz, şimdiden keyifli okumalar❤️😊...