Seher ve Yaman 2 gün hastanede kaldıktan sonra konağa geri dönmek üzere yola çıktılar....
Kırımlı Konağında...🏘️
Konağa ulaşmışlardı. Kapıyı Adalet açtı ve ikisini de içeri buyur etti. Herkes sırayla geçmiş olsun dileklerini iletti.
İkbal: Geçmiş olsun ikinize de. Allah birdaha göstermesin.
Zühal: Geçmiş olsun Yaman, geçmiş olsun Seher.
Cenger: Geçmiş olsun Seher hanım, geçmiş olsun Yaman bey.
Adalet: Geçmiş olsun yavrularım, Allah göstermesin birdaha .
Neslihan: Geçmiş olsun Seher hanım, geçmiş olsun Yaman bey.
Yusuf: Teyze amca geçmiş olsun. Bidaha hasta olmayın olur mu?
Seher: İnşallah bitanem.
Seher&Yaman : Teşekkür ederiz herkese.
Ve ikisi de el ele yukarı çıkmıştı. Dinlenmek için ikisi de kendi odalarına geçti. Telefonlarını ellerine almışlardı.
Yaman: Nasılsın yosun gözlüm?
Seher: İyiyim. Sen nasılsın?
Yaman: Bir yerin acımıyor değil mi?
Seher: Hayır, senin acıyor mu herhangi bir yerin?
Yaman: Yok yosun gözlüm, bende iyiyim.
Seher: Peki.
*******
İkbal yine sinirliydi, çünkü Yaman ve Seher el eleydi. İçinden kesin bunlar birbirlerini seviyor, hatta sevgili bile oldular belki diye düşünüyordu.
Zühal in odasına gitti. Biri ile konuştuğunu duyunca dinlemeye başladı;
- Ne olur Merti bul Aslı, ben onsuz yapamam. Ablam beni Yamana aşık olmam için zorluyor ama ben Merti seviyorum. Lütfen onu bul.
- Merak etme Zuhal, onu bulacağız. Ama diyelim ki bulduk ya seni istemiyorsa?
- Biz birbirimizi seviyoruz, vazgeçmeyeceğimize söz verdik Aslı.
- Peki canım, öyle diyorsan öyle olsun.
- Haber bekliyor olacağım Aslı.
- Tamam bitanem sen kendini üzme artık.
İkbal konuşma biter bitmez içeri daldı. Çok sinirlenmişti.
- Sen ne yaptığını sanıyorsun Zühal?Merti unut demedim mi sana ben?
- Ben onu seviyorum abla anlasana. İki seven insanı ayırmak hoşuna mı gidiyor? Niye beni Yamana aşık etmeye uğraşıyorsun? Ben ona aşık oldum diyelim, peki o beni mi seviyor?
- O da sevecek seni. Sen yakın davranmıyorsun ki o da seni sevsin. Daha yakın davranacaksın, Yusufla ilgileneceksin. Sonra da ikiniz evleneceksiniz Yusuf veledini ve teyze bozuntusunu da evden kovacağız, sonra da bütün servetin sahibi olacağız düşünsene.
- Abla inat etme ne olur, bak ben Yamana sadece arkadaş gözü ile bakıyorum niye anlamıyorsun? Hem benim bunda ne çıkarım var? Ben evleneceğim serveti de sen alacaksın nerede adalet? Ya anlarlarsa senin hain olduğunu ve ölürsen?
- Ben ölmem Zühal. Hiç bir zaman ölmem, beni hiç bir şey öldüremez. Kararımın arkasındayım.
- Sen benim kararımı değiştiremezsin abla. Kazanan olmayacaksın kaybedeceksin.
- Ben hiçbir zaman kaybetmem Zühal unutma bunu. Baksana Seher ve Yaman'ı daha ilk baloda hastanelik ettim, onlar ben yaşadığım sürece birlikte olmayacak.
- Senin için öfke dolmuş abla. Her şeyi yapabileceğini sanıyorsun. Ama yanılıyorsun unutma. Kaybedeceksin.
- Görücez Zühal Akçalı.
İkbal sinirle odadan çıkmıştı. Ve odasına çekilmişti.....
Aradan birkaç saat geçtiğinde bir adamını arayarak Yaman'ı gördüğü yerde vurmasını söyledi. Görevli adam Yaman'ı beklemeye başladı. Ve Yaman'ı gördüğü anda hemen 2 kurşun sıkarak kayıplara karıştı. Yaman sinirle konağa gitti. Kapıyı Cenger açmıştı.
- Hoşgeldiniz Yaman bey.
-........
Cevap vermeden yukarı çıktı. Çıkarken Seheri görmüştü, Seher onda bir değişiklik farketti ve seslendi;
- Yaman!
- ......
Yosun gözlüsüne de cevap vermeden çalışma odasına girmişti. Seher Yaman odaya girdikten sonra yerdeki kan damlalarını gördü. Şaşırmıştı. Hemen Yaman'ın peşinden odaya girdi.
- Dışarı çık Seher. Lütfen.
- Hayır, sen iyi değilsin. Yaralısın Yaman.
- Önemli birşey değil. Geçer.
- Yaman inat etme de bırak pansuman yapayım.
- ........
Cevap vermemiş koltuğa oturmuştu Yaman. Seher de Cenger den pansuman malzemelerini istemişti. Malzemeler gelir gelmez hemen Yaman'ın ceketini çıkardı ve pansuman yapmaya başladı. Pansuman bittikten sonra kolunu sardı ve yanına oturdu.
- Kim vurdu seni Yaman?
- Bilmiyorum.
- Peki. Ben yatağını hazırlayayım da dinlen sen biraz.
- A-ama.....
- Aması maması yok Yaman. Dinleneceksin o kadar.
- P-peki yosun gözlüm. Nasıl istersen öyle olsun.
- O zaman ben gideyim şimdi.
- Tamam yosun gözlüm.
Ve Seher odadan çıktı, Yaman da ardından bakakaldı. Aradan 15 dk geçince Seher tekrar içeri girdi.
- Yatağın hazır Yaman. Gel seni götüreyim.
- Tamam yosunum, yardım et de kalkayım.
- Tamam.
Ve Yaman Seherin yardımı ile odasına gider sonra da yatağına yatarak uykuya dalar. Seher de aşağıya mutfağa iner. Yusuf'un kendisini beklediğini görür.
- Bitaneeem.
- Teyzeee.
- Napıyosun burda bakayım?
- Senin gelmeni bekledim teyze. Limonlu kurabiye yapalım mı?
- Olur bitanem yapalım. Adalet abla malzemeleri getirir misin rica etsem?
- Tamam kızım getireyim ben.
10 dakika sonra tüm malzemeler gelmişti ve Seher kurabiyeyi yapmaya başlamıştı. Seher kurabiyesini yapmış fırına vermişti, ardından ellerini yıkamış ve Yusuf'un yanına oturmuştu.
.....
Kısa bir aradan sonra tekrar merhaba.....
Yeni bölümle karşınızdayım.🙂Sizce kitabı kaç bölümde bitireyim? Bölümler iyi ilerliyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR EMANETLE BAŞLAYAN AŞK...
RandomBu kitapta Kanal 7 nin Emanet dizisinin SehYam aşkını senaryosunu değiştirerek yazmaya çalışacağım. Bir yanlışım olursa kusura bakmayın ltfn. Umarım beğenirsiniz, şimdiden keyifli okumalar❤️😊...