KS: 2.BÖLÜM;Geçmişten Bugüne Gözaltında Bir Suçlu⌛

349 129 617
                                    

☀️

Salgından 4 yıl sonra;

Komşu;
"A! Kumsal Ece dönmüşsün."

Kumsal Ece;
"Evet Füsun Teyze döndüm."

Komşu;
"İyi bari bitti mi okul?"

Kumsal Ece;
"Evet bitti."

Komşu;
"Çok iyi kızım çok sevindim... Döndüğüne de tabi sevindim... Kız hatırlıyorum da babanın taziyesini gerçi pek taziyede denemez hiç kimse yoktu halbuki rahmetlinin ne de çok seveni vardı. Bak gönlü rahmet istedi Allah rahmet eylesin. Kusura bakma kızım bir kötü oldum. Ya sen! Senin halini de hiç unutmadım, İstanbul' dan Bursa'ya giderken bizim eve vedalaşmaya gelmiştin de ne kadar çok ağlamıştık sanki hiç dönmeyecekmişsin gibi o günleri hatırladıkça gözlerim doluyor yavrucuğum."

Füsun Hanım konuşmayı ilerlettikçe Kumsal Ecenin gözlerinin dolduğunu fark etti ve konuşmasını daha fazla uzatmadan konuyu kapatmak durumunda kaldı.

"Neyse seni tutmayayım kızım. Market alışverişine gidiyorum eğer yardıma ihtiyacın olursa Selene söyle sana yardımcı olur hadi görüşürüz."

Kumsal Ece yutkunarak
"Olur görüşürüz Füsun Teyze." Dedikten sonra apartmandan ayrılan Füsun Hanımın arkasından dolu gözleriyle baktı.

Kumsal Eceden;
Hayat; acılarla her ne kadar bireyi güçlü kılsa da bir o kadar ağır hasarlar almış bedeninin ve yıpranmaya yüz tutmuş olan ruhunun daha çok darbeler almasına neden olur...
Ben Kumsal Ece bundan dört yıl önce yeni çıkmış bir virüsün başlatmış olduğu kanlı bir salgında ailemin paramparça olmasına şahit oldum.

Babamı hastalık nedeniyle kaybettim.

Bu ölümcül virüs, babamı görmeme engel olmak için önüme bir çok güçlükler çıkarsa da babamı son bir defa canlı görebilmek uğruna karantina ihlali yapan ben, o gece sadece babamın ölüsünü görebildim...

Kelimelerin anlatmaya kifayetsiz kaldığı o elim yıkımı bizzat yaşadım ve yaşadıklarımdan ibretlik dersler çıkardım lakin o günlerden sonra hem kendimden, ölmek üzere olan ruhumu iyileştiremediğim için hem de gelecekte asıl beni ben yapacak olan sınavdan vazgeçtim.

Babamın benden son mektubunda "Her ne olursa olsun asla pes etmemem gerektiğinden bahsetmesi ve salgından bir gün önce 15 Mart pazar günü babamla konuştuklarımız benim hayatıma yön veren unsurlar oldu. Evet uzun lafın kısası; ben Avukat Kumsal Ece Yılmaz şimdi bir Kumsal Eceden fazlası olarak geri döndüm geçmişimde ağır hasarlar alarak bir daha geri dönmeyeceğim dediğim, küsüp terk ettiğim İstanbul'a.

15 Mart Pazar Salgından bir kaç saat önce akşam saatleri.

Televizyonda çıkan haber spikerinin sunduğu akşam haberlerini seyreden Erkan Bey, oldukça düşünceli bir vaziyette haber spikerinin söylediklerine dikkat kesilmişti.

Haber spikeri;
"Değerli ekranları başındakiler sıradaki haberimiz oldukça endişelendirici ve önemli bir haber. Günlerdir çok büyük bir salgından bahsediyoruz salgın henüz ülkemizde görülmemiş olsa da görülme olasılığının gittikçe yükseldiğini uzmanlar açıkladı. Sağlık bakanından ise bu konu hakkında açıklamalar geldi şimdi sağlık bakanın yapacağı açıklama için bağlanıyoruz..." dedi.

Dünyanın gündeminde olan büyük salgın Türkiye'nin de gündeminde yer alıyordu. Haberler pekte iç açıcı değildi Erkan Bey elinde tuttuğu kumandayla bir kaç kanal daha değiştirip,televizyonu kapattı. Oturduğu yerden kalkan Erkan Bey Kumsal Ecenin odasına doğru ilerledi.

KANLI SALGIN (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin