-18. Okula Dönüş-

2.7K 131 68
                                    

Sonunda tren yolculuğumuz bittiğinde ve Hogwarts'a döndüğümüzde kapının önünde duruyorduk. Birinci sınıflar başta olmak üzere bütün sınıf düzeyleri sırayla içeriye giriyorlardı.

"Aslında muggle müzikleri harika, Mother Mother falan." Ron ve Harry muggle müzikleri hakkında konuşurken ben ve Hermione ise onları sadece dinleyip susuyorduk.

"Muggle müzikleri güzel olabilir ama asla bizimkilerle karşılaştırılamazlar. Şarkıları çok klasik." dedi Ron.

"Hey hey, orada dur bakalım. Sen daha önce hiç Nirvana dinledin mi?" Ron'un klasik sözcüğünü duyunca ortaya atladım.

"Bu saçma muhabbetinizi sonraya saklamanız gerekecek, bizim sıramız geldi." Herm göz devirdi ve bizi beklemeden içeriye yürüdü.


Bir haftalık rahatlatıcı Noel tatili sonrasında okula gelmiş ve saat 08.00'de Snape'in çekilmez Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersine girmiştik. Snape'e farkettirmeden uyuyabileceğimi umuyordum. Derse gireli daha 5 dakika bile olmamasına rağmen şimdiden sonsuzluğa atılmış ilk adım gibi hissettiriyordu.

"Profesör, girebilir miyim?" Arkamı döndüğümde aramızda geçenlerden sonra ilk kez Mattheo'yu gördüm. Derslere pek giren biri değildi. Şaşırmıştım.

"Bir daha geç kalmamanızı umarım Bay Riddle, şimdi yerinize geçebilirsiniz."

"Sesindeki yumuşaklığa bakar mısınız? Biz geç kalsaydık canımızı okurdu. Lord'unun oğlu olunca işler değişiyor demek ki." Harry göz devirerek bize fısıldadı. Fakat Snape farketmiş olacak ki Harry'e ölümcül bir bakış fırlattı ve "Gryffindor'dan 5 puan" diye bağırdı. Bunun üzerine Gryffindorlardan gelen homurdanmaları susturdu ve konuşmaya başladı.
"Size bu senenin proje ödevini eşli olarak vereceğim. Dersi geçmek için özenerek yapsanız iyi edersiniz." Her zamanki gibi ifadesiz yüzüyle konuştu.

"Profesör kimlerle eş olacağız?" Daphne atladı.

"Harry ve Astoria. Hermione ve Blaise. Pansy ve Ron. Draco ve Neville. Luna ve Dean. Aurora ve Mattheo..." Ben ve Mattheo'nun ismini duyduktan sonra Mattheo'ya döndüm bana gülümseyip sanki çok ilgileniyormuş gibi Snape'i dinlemeye başladı. Muhtemelen o yaptırmıştı. Bu kadar tesadüf olmasının imkanı yoktu.

"3 ay süreniz var. En geç 1 Nisan'da bana projelerinizi teslim ediyorsunuz. Dersten sonra masamdan konularınızı anlatan kağıdı alabilirsiniz. Şimdi derse dönüyoruz."

Kapımın çalmasıyla ayağa kalkıp üzerimi düzelttim. Açtığımda ise karşımda Mattheo duruyordu. "Senin ne işin var burada?" dedim. "Hatırlatırım birlikte yapmamız gereken bir proje ödevimiz var." Bana tatlı tatlı bakışlar atmaya çalışırken göz devirdim. "O konu. Ben projeyi kendim yapıp ikimiz yapmış gibi gösteririm. Ne de olsa senin daha önemli işlerin vardır." Kapıyı yüzüne kapatmaya çalıştığımda tek eliyle iterek benim düşmeme sebep oldu. "Özür dilerim cadı. Başta içeriye almalıydın." Elimi çekerek beni kaldırdı ve sandalyeme oturdu.

"Ne tesadüf değil mi?"

"Neyden bahsediyoruz?" Kaşlarını çatarak bana baktı.

"Snape'in eşleştirmeleri. Böyle şeyler sadece aptal kitaplarda olur sanıyordum. Sanki işin içinde başkasının parmağı varmış gibi."

"Yani sen şu anda bana aptal ergen kitaplarının başrollerindeki aşık çift olduğumuzu mu söylüyorsun?" Ters köşe yapmıştı. Bozuntuya vermeden "genel konuştum. Astoria ve Harry mesela, kulağa çok saçma gelmiyor mu?" dedim.

Güldü. "Sana yalan söylemeyeceğim. Ben ayarladım. Snape'i tehdit ettim bizi ve diğer birkaç kişiyi eş yapması için. Seninle zaman geçirmek istedim. Kurbanlarımı iyi tanımayı yeğlerim. Ayrıca Draco piçinin canının iyice yanması için Astoria'nın Harry ile eş olmasını sağladım. Zaten oldum olası o yer cücesini ve ailesini sevmedim. Yeter mi?"

"Yeter. Biliyor musun? Bizden aslında iyi ikili olurdu. Yani bu durumda olmasaydık. Bonnie ve Clyde falan gibi. Farklı bir gerçeklikte falan."

"Hayır. Onlar bizim için çok sönük kalırdı. Bence güçlü olduğunu sanan tüm aptalları öldürürdük. Yerlerine geçip Dünya'yı yönetirdik."

"Neyse, daha fazla asla olmayacak şeyleri düşünmemizin anlamı yok. Sonuçta birkaç ay içinde sen beni öldüreceksin ve tek güç babanla sende olacak."

"Tüm güç zaten bende. Her zaman öyleydi. Sadece bunu herkesin görmesini sağlayacağım."

Denize vs. gittiğim için bölüm atmakta zorlanıyorum kusura bakmayın. <3

(Astoria'nın daha küçük olduğunu biliyorum ama aynı yaşta yapmak istedim.)

Crucio|Mattheo Riddle&Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin