—
Yaklaşık dört saaatlik 'Karanlık Sanatlara Karşı Savunma' çalışmam bittiğinde oldukça yorulmuştum. Ortak salon her zaman olduğu gibi kalabalıktı. Derse başlarken yaptığım topuzumu yavaşça açtım. Bal kabağı suyumdan kalan son yudumları aldım ve eşyalarımı toplamaya başladım."Rora!" Blaise bağırarak ortak salona girdiğinde burada bulunan tüm Slytherin'ler ona dönmüştü. Yüzünden oldukça korkmuş olduğunu anlayabiliyordunuz. Hızlıca yanıma geldi. "Dra- Draco!" Nefes nefeseydi bir yandan.
"Ne Draco'su ! Blaise neler oluyor?"
"Draco Madam Pomfrey'in yanında. Zarar görmüş."
"Ne diyorsun ne zararı?" Endişeli şekilde bağırıyordum.
"Gelmen lazım hadi!"
Blaise'i kenara itip Madam Pomfrey'in odasına koşmaya başladım. Blaise peşimden geliyordu. Büyük koridorlardan geçtim. Neler olduğunu bilmiyordum.
Revirin içine girdiğimde birçok kişi onun başında dikiliyordu. Anlaşılan en son haberi olan kişi bendim. Ayrıca Narcissa Malfoy'da burada, oğlunun başındaydı.
"Dray!" Pansy'i ittirerek Draco'nun yanına oturdum.
"Ah! Kızım elim acıyor ne yapıyorsun."
"Ay özür dilerim. Neler olduğunu anlatacak biri var mı artık?"
"Koridorda yürürken ayağı kaymış ve yere düşmüş, bayılmış. Astoria bulmuş Draco'yu. Endişelenecek bir şey yok." Narcissa söze atıldı. Kafamı salladım. Bozulmuştum ama aynı zamanda Astoria'ya minnettardım. Bu kız her yerden çıkmak zorunda mıydı?
"Pek düşme yaralarına benzemiyor." Dumbledore diğer profesörler ile içeri girerken atıldı.
"Siz beni yalancılıkla mı suçluyorsunuz?"
"Eşiniz onca yıl hepimize yalan söylemişken siz niye yapmayasınız?"
"Minerva lütfen. Tabii ki öyle değil Mrs. Malfoy. Sadece düşüncemi belirttim. Oğlunuzu sizden daha çok düşünen kimse yoktur nasılsa değil mi?" Dumbledore McGonnagal'ın söylediğinden sonra
Narcissa göz devirdi.
"Şimdi iyi misin?" Konuyu değiştirerek Draco'ya döndüm.
"Daha iyiyim." Başını sallayarak cevap verdi.
"Mr. Malfoy daha iyi hissettiğine göre biz gidelim. Onu kontrol etmeye gelmiştik zaten. Çocuklar sizde gelin bizimle geç oldu. Aurora sen istersen kalabilirsin." Dumbledore'un dediğine kafa sallarken diğerleri Draco ile vedalaşıp çıkışa yöneldi.
"Bende odama gidiyorum. Mr. Malfoy bu gece sizin burada dinlenmeniz sizin için daha iyi olur. İyi geceler hepinize." Madam Pomfrey'de gittiğinde sadece ben, Narcissa Malfoy ve Draco kalmıştık.
"Bugün çok yorulmuştun. İstersen sende git yat." Draco mırıldandı.
"Saçmalama istersen. Sen uyuduktan sonra giderim." Kafasını salladı.
"Wow güzeller güzeli teyzem gelmiş. Malfoy, düştüğünü duydum iyisindir umarım." Mattheo gülerek içeri girdi. Üçümüzde ona dönmüştük. Aptal. Onun bir şeyler yaptığını en başından beri biliyordum.
"Kapa çeneni Riddle." Draco yorgunca konuştu.
Narcissa Malfoy ayağa kalktı ve yavaşça Mattheo'nun yanına gitti. Onu kolundan çekerek dışarı sürükledi. Onlar çıktıktan sonra bende ayaklandım. Bir şeyler oluyordu ve ben bilmiyordum.
"Dray geçmiş olsun tekrardan. Ben gideyim artık."
"Hani uyuyana kadar buradaydın. Çabuk pes ettin he."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crucio|Mattheo Riddle&Draco Malfoy
FanfictionAurora Lupin Black Hogwarts'da 6. Sınıfa giden zeki ve güzel bir öğrencidir. Draco Malfoy ile olan 'mükemmel' ilişkisi, yeni başlayan okul senesi ve Lord Voldemort'un oğlu Mattheo Marvolo Riddle'ın okula gelmesiyle gittikçe güçsüzleşmektedir. Matthe...