Her şey karanlıktı.Koşsam bile bu iğrenç bataklıktan çıkamıyordum.Büyü yapmaya çalışıyordum ama olmuyordu.İşe yaramıyordu. Tekrar tekrar denedim.Gücüm bitiyordu. Gözlerim kapanıyordu yavaşça.
"Miss. Black" Profesör Snape'in sesiyle sandalyemde sıçradım.Dün gece Pansy'le sohbet etmekten uyuyamamıştım ve bunun acısını derste uyuyarak çıkartıyordum.
"Buyurun Profesör?"
"Bir kurt adam saldırısında yapmamız gerekenleri bana söyler misiniz?"
Yutkundum.Cevap veremedim. "B-Ben bilmiyorum." diyebildim sessizce.
"Slytherin'den 10 puan" zaten binanın çoğu benden nefret ederken birde üstüne onlara puan kaybettirmem onları iyice deli etmişti.
Draco düşündüğüm şeyi anlamıştı. Yavaşça kulağıma eğildi. "Sorun yok sevgilim.Seni seviyorum." sessizce fısıldadı.
"İyiki varsın."
Gülümsedi.
Dersin geri kalanında Snape'in gözü hep üzerimdeydi. Babalarımdan dolayı benden nefret ediyordu ve ben bunu çok iyi biliyordum. Okula geldiğim ilk günden beri bana yapmadığını bırakmamıştı ve bende sırf daha çok benimle uğraşmasın diye babalarıma söyleyememiştim. Söyleseydim muhtemelen babalarım ve James amca okulu basıp onu mahvederlerdi. Bu hallerini düşündükçe bile içimden kahkaha atıyordum.
"Ders bitmiştir. Ödevlerinizi yapmayı unutmayın." Snape katı bir tonla söyledi.
Çantamı toplamaya başladım. İksir kitaplarımı ve kalemlerimi tek tek çantama koyarken Hermione'nin bana doğru yürüdüğünü fark ettim.
"Aurora biz kütüphaneye gidiyoruz gelecek misin? Ron ve Harry ile Snape'in ödevini bitirmeyi düşünüyoruz."
Hermione'nin söylediğiyle Draco'ya döndüm. Onunla arkadaş olduğum için mutsuz olduğunu biliyordum ama umursamadım.
Ben cevap verecekken Harry ve Ron'da Hermione'nin arkasında durdular.
"Dray ben bizimkilerle gidiyorum akşam yemekte görüşürüz." Göz devirdi ve sonra kafasını salladı. Bende umursamadan Harry'nin sırtına atladım.
"Hey! Canım acıyor."
Gülümsedim ve sırtından inmedim. Birlikte sınıftan çıktık.
Draco'nun yanından iyice uzaklaştıktan sonra Ron söze girdi.
"Şu Malfoy'da ne bulduğunu asla anlamıyorum. İğrenç bir zorbanın teki."
"Ve bunu diyen kişi bütün gün Slytherin'lilere zorbalık yapıyor." dedim göz devirerek. Ron en iyi arkadaşlarımdan biriydi ama Draco sevgilimdi ve ona gerçekten de değer veriyordum.
"Cidden kısacık olan molamızda Malfoy hakkında mı konuşacağız?" Hermione bıkkın bir sesle söyledi.
Ron, Herm'in haklı olduğunu düşündüğü için cevap vermedi.
Kütüphaneden içeriye girerken Harry bana "Keşke Gryffindor olsaydın.Daha sık görüşebilirdik." dedi. Keşke diye düşündüm.Binamı seviyordum ama açıkçası Gryffindor'da daha çok arkadaşım vardı.
Tabii eğer Gryffindor olsaydım muhtemelen Draco yüzüme bakmazdı."Tamam hadi başlayalım şu projelere yoksa asla bitmeyecek."
"Hermione,bence sen benimkine birazcık yardım edersin?"
"Ron kapa çeneni ve ödevini yap. Yemeğe geç kalmak istemezsin değil mi?"
Ron'un zaafının yemekler olduğunu hepimiz çok iyi biliyorduk.Yüzünün aldığı şekli görünce gülümsedim.
—
Yaklaşık 3 saat ödev yaptıktan sonra anca bitirebildim.Harry ve Ron hâlâ yapmak için uğraşıyorlardı.Bizde Hermione ile yemeğe geç kalmak istemediğimiz için onlara yardım etme kararı aldık.
Sonunda onlarında ödevleri bitince koşarak Büyük Salona girdik.Draco her zamanki arkadaş grubumuzla oturmuş ve yemeğini yiyordu.Yanlarına gitmektense Harry'lerle birlikte Gryffindor masasına oturdum.
"Aurora şu son öğrendiğiniz büyüyü yapamıyorum bana yardım eder misin? Diğerleri dalga geçer muhtemelen. Sorabileceğim tek kişi sensin."
"Tabii ki ederim. Yarın derslerden sonraya ne dersin?"
Neville utangaç bir şekilde kafasını sallayıp teşekkür etti.
Yemek oldukça sıradan geçiyordu. Her sene yaşananlardan farklı bir şey yaşanmadı. Geçen sene mezun olan Fred ve George'un eksikliği masada hissediliyordu.
Yemek bittikten sonra Ginny ve Hermione ile diğerlerinin yanından ayrıldık.Büyük salondan çıkıp Hogwarts'ın koridorlarında yürümeye başladık.
"Aurora,bu gece Hermione ile birlikte benim odamda kalın birlikte kızlar gecesi yaparız.Hatta Luna'yı da çağıralım!"
Ginny'nin teklifi çok güzel olmasına rağmen kararsız kaldım.Draco ile neredeyse gün boyunca konuşmamıştım ve bana bir şey söylememesine rağmen kırıldığını biliyordum. Ayrıca zor zamanlar geçiriyordu.
"Biliyorsun bütün gün neredeyse hiç konuşmadım Draco ile o yüzden gelmesem daha iyi."
"Hadi ama Aurora."
"Tamam siz Luna'yı da alıp gidin ben daha sonra katılayım size hem gelmeden Draco ile konuşurum."
Ginny göz devirdi ama umursamadım ve Slytherin ortak salonuna doğru yola koyuldum.
"Şifre?"
"Safkan."
Kapı açıldıktan sonra içeri girdim. Draco,Crabbe ve Goyle ile oturup somurtuyordu. Bu hali çok tatlıydı, gülümseyip sırtından ona sarılıp yanağını öptüm.
"Sen buralara gelir miydin ya?"
"Burada olduğuma göre?"
Gülümsedi. Gülümseyince masmavi gözleri ışıldıyordu.
"Bu gece ben,Hermione,Ginny ve Luna kızlar gecesi yapacağız."
"Tüm arkadaşlarından nefret ediyorum."
"Biliyorum."
Birazcık kırılarak yanından uzaklaştım ve odama geldim. Bugün çok yorulmuştum ve muhtemelen gece uyumayacaktım. Umursamadan duşa girdim.
Soğuk suyun altında karşımdaki aynadan bedenimi izledim. Dizimin üzerindeki yara izine baktım. Birkaç dakikalığına o geceye gittim. O acıyı tekrardan tüm vücudumda hissettim. Gözlerim doldu.
—
Geçmişe Dönüş (Yazarın Anlatımından)Saat akşam 22.32'ydi. Küçük Aurora'nın yarın 5. doğum günüydü. Babası Sirius tarafından çoktan yatırılmış olmasına rağmen heyecandan uyuyamamıştı.
Yatağından minik adımlarla kalktı ve merdivenlerden aşağıya inmeye başladı. Mutlulukla aşağı doğru indi ve babalarını bulmak için bütün evi turlamaya başladı. Hiçbir yerde yoklardı.
Aurora tam üst kata yatağına dönmeye karar vermişti ki bahçeden bir ses duydu. Remus ona bahçeye tek çıkmasını yasaklamıştı ama merakına yenik düşerek bahçe kapısına doğru adımlarını attı.
"Baba."
"Baba burada mısınız?" Aurora korkmuş bir sesle etrafına seslendi ama cevap veren olmadı.
Biraz daha ilerlemeye karar verdi ve yürüdü.
"Aurora koş!"
Sirius'un sesini duydu ve ona döndü ama daha hiçbir şey anlamamışken bir canavar üstüne atlamıştı.
—
Selam! Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bölümleri yazarken dinlediğim şarkıları üste koyuyorum onları dinleyebilirsiniz dilerseniz!
Bölümü beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crucio|Mattheo Riddle&Draco Malfoy
Fiksi PenggemarAurora Lupin Black Hogwarts'da 6. Sınıfa giden zeki ve güzel bir öğrencidir. Draco Malfoy ile olan 'mükemmel' ilişkisi, yeni başlayan okul senesi ve Lord Voldemort'un oğlu Mattheo Marvolo Riddle'ın okula gelmesiyle gittikçe güçsüzleşmektedir. Matthe...