Jeg hadde lyst til å slå han i magen, ansiktet og flere steder flere ganger. Men i stedet for stod jeg helt stille. "How could you?" Så og si ropte jeg. Louis åpnet munnen men lukket den kjapt igjen.
"To be honest Amy... I think Niall is the father, I know I wore protection but you never know. But I don't know what the other lads did." Sa Louis. Jeg merket at klumpen i magen løsnet litt. Takk Gud for at noen bruker fornuften man han fått utdelt. Vel... Det er kanskje ikke riktig av meg å si som lå med 3 gutter på en kveld...
"I need to talk to Niall and Harry, and you as well," Jeg tok med meg jakken og gikk ut. Louis fulgte etter uten å si ett ord. Jeg satt meg inn i bilen hans og han satt seg inn bak rattet.
Ikke lenge etter stod jeg på gulvet med tre gutter sittende foran meg i sofaen. Louis var den eneste sol turte å se meg inn i øynene. "Okay... I'm just going to say it the way it is. You might all be the father. But Louis wore protection, what about you?" Jeg så ned på Harry og Niall. For første gang så Niall meg inn i øynene, de var tårevåte og hovene etter å ha grått.
"Uh... I didn't wear anything," sa Niall stille. Jeg nikket til han som et lite takk for at han svarte. "I did," kom det ut av Harry.
"Thank Lord! We can't be completely sure yet, but now I'm 98% sure that Niall is the father," Jeg så på Niall med et lite smil. Han så ned i fanget sitt. "You can leave now," Louis og Harry gikk ut av rommet og jeg satt meg ved siden av Niall. "Babe. I'm so sorry. This is the worst thing I have ever done in my entire life!" Jeg tok hånden hans og forventet at han skulle dra den til seg. Noe han ikke gjorde.
"I'm taking abortion," Jeg så Niall inn i øynene igjen. "What?" Det glapp ut av leppene hans som om det egentlig ikke skulle kommet. Jeg nikket forsiktig.
~~~~~~~~~~~
Jeg har planer for denne historien nå :) det jeg kan si om den er at det ikke er så alt for mange kapitler igjen. ;)
Legg gjerne igjen en kommentar om hva dere syntes.
YOU ARE READING
Truly, madly, deeply in love with you!
FanfictionAmy og Niall lover hverandre at det kun er de to som er i livene deres. Niall elsker Amy så høyt, men Amy er derimot usikker...