Del 4

1.2K 29 0
                                    

"You have so beautiful eyes," sa Niall rolig, øyene mine er en virkelig blanding av blå og grønne som gjorde dem til en type smaragd farge. Jeg så ned litt men så, så jeg opp igjen. "I love you Niall!" Han smilte det sjarmerende søte smilet sitt, mens han lente seg over meg, han kom nærmere og nærmere. Til slutt var det bare noen centimeter mellom oss. Han kysset meg lenge. Det føltes ut som om alt rundt oss var borte, at der kun var Niall og meg igjen på jorden. Alt var stille. Vi ga slipp i hverandre. "Can you promise me two things?" Spurte Niall søtt. "Offcourse qutie," jeg så han inn i de irske blå øynene hans. "One. Never leave me," jeg smilte "I promise I will never leave you!" Det ble stille for ett halvt minutt. "And the second thing is.... That we could tell each other everything?" Han så ned i gjørmen og så opp på meg igjen "Always" sa jeg til han før jeg kastet meg over han og ga han en sto stor klem. Han mistet balangsen og vi kom nedi gjørmen. Begge to fikk litt sjokk før vi spratt opp igjen og begynte å le.

I bilen på vei til flyplassen.

"I'm so exited!" Sa Niall, man hørte at han var ekstremt spent. "Yeah me too!" Svarte jeg med et stort smil om munnen. Jeg så ut av vinduer i det en bil kjører inn ved siden av oss. Det var Harry og Liam de satt og vinket. "Niall there is Liam and Harry!" Jeg vinket tilbake. "Niall kikket mot dem og vinket han og. Jeg rullet ned vinduet, det samme gjorde Harry. "Zayn and Louis are on the airplain now," små ropte han. Jeg smilte samtidig som jeg prøvde å feste det mørkebrune håret mitt i en strikk. "Ok then we'll see them in a few minutes," sa jeg høyt og tydelig. Vi rullet opp viduene. "Now we just have to find a place to park the car" sa Niall mens han kikket rundt seg. Vi var veldig heldige og fant en plass nesten med en gang. Men i det vi gikk ut av bilen, kom en flokk av jenter løpende. Vi satt oss inn i bilen igjen. Nesten med en gang kom det mange vakter og sperret dem på litt avstand. Jeg gikk først ut av bilen og kun da hylte flesteparten av jentene, siden de liksågodt stod der vinket jeg til dem. Niall kom ut av bilen han også og kysset meg på kinnet. Alle jentene gikk helt amok! De skrek og skrek. "How are you?" Ropte Niall til dem. Mange av jentene tok opp mobilen. "I think we have to go now," sa jeg til Niall. Han hentet den koffertene våre og vi begynte å gå mot flyplassen. Det var noen søte og snille damer som tok koffertene våre. Jeg smilte hyggelig til dem og takket. Vi bestemte oss for å finne de andre guttene så vi gikk bort til innskjekkningen.

I det vi var ferdig der sier Niall høyt: "there they are!" Niall begynte å gå bortover mot dem, i det jeg stopper han. Niall og jeg hadde ikke fortalt de andre guttene enda at vi var i et ordentlig forhold. De hadde aldri sett oss kysse på ordentlig. Niall og jeg hadde vært veldig på og holde forholdet vår lavt. "Maybe we should tell the other boys about us, now?" Jeg så ned. "Yeah! We can't keep it like this for ever," sa Niall og smilte forsiktig. Han tok meg i hånden. Mens vi gikk bortover til de andre guttene. Det var kun en stol ledig. Niall satte seg og klappet seg på lårene som et tegn at jeg skulle sitte på fanget hans. "We have to tell you something," sa Niall. "Amy and I have always been in a half relationship, or it have looked like that, but.... Well...." Niall stoppet opp. "We have disited to tell to you and to everyone that we are in a really ralationship," sa jeg kjapt. Alle guttene ble kjempe glade, men Harry sa ikke mye. "I'll just have to..." Han rakk ikke si ferdig setningen før han gikk og man så at han tørket vekk en tåre.

~~~~~~~~~~~~~~~

Så, hva syntes dere? Kommer mer snart :)

Truly, madly, deeply in love with you!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu