Del 18

909 30 3
                                    

Jeg reiste meg fort opp hånd i hånd med Niall. "1, 2, 3 run," hvisket Niall og vi løp det forteste vi kunne ut av hotellet mot sentral park, ingen av oss klarte å stoppe å le. "They are following us!" ropte jeg og så en flokk av jenter løpende etter oss. Niall og jeg så på hverandre og fortsatte å le, vi kom oss inn i central park. Stjernene skinte nydelig over oss og det var kun lyktestolpene som lyste opp veiene inne i parken. Niall og jeg stoppet, alt var stille det lå et lite vann på høyre siden vår. Plutselig hørte vi skriking og masse jentehyl. Niall pekte mot vannet, vi løp bort til vannet og kastet oss ut i det. Hele kroppen kom under vann og jeg klarte å få hodet over vann ganske fort, Niall kom også opp. Vi svømte de to meterne mot hverandre og leppene våres traff hverandre og føttene mine traff en gjørmete bunn. Jeg la armene mine rundt nakken hans. "It lookes like you are naked," lo jeg. "Maybe I am..." lo Niall og vi svømte mot inn i til et lite sted bak noen trær. Jeg ble sittende i vannkanten og se på stjernene i det noe vått treffer armen min. Det var pysjbuksa til Niall... Og bokseren hans. "Want to go for a swim?" sa Niall som var ute i vannet. Jeg gikk ut i vannet og dyppet hele kroppen under og dro av meg t-skjorten ,pysjbuksa og trusa. Jeg svømte den siste biten ut til Niall og han tok å ga meg en stor klem. "I never taught that we should end up here for just an hour ago," sa jeg og smilte. "Are you cold?" spurte Niall og så inn på land og så på meg igjen. "Yeah... a little," Vi begge svømte inn på land og fikk på oss klærne, "I love you, Niall," sa jeg og klemte han stramt inntil meg. Jeg tok tak i venstre hånden hans og vi løp mot hotellet. Vi begynte å le igjen uten noe grunn. "Niall! You know, always when I'm with you I fell that I can be myself, and you can always make me smile or laugh for no reason. You are the best boyfrien a girl ever can get!" nesten ropte jeg mens vi løp ut av sentral park. Niall stoppet plutselig opp og ble stående og bare se på meg. Hadde jeg sagt noe feil? Jeg gikk bort til han "is it somethi...." Niall avbrøyt meg med langt kyss. Jeg tror vi ble stående der i ett minutt eller no. Så tok han hånden min igjen og vi fortsatte og løpe, vi løp inn på hotellet og inn i heisen. "how many photos do you think has been taken of us tonight?" sa Niall og flirte. "Maaannyy!!" Heisdørene gikk opp og vi løp ut og inn på hotellrommet, fortsatt leende og kliss våte. Louis, Liam, Zayn og Harry satt og så på oss, "where have you been? And are you engaded?" Spurte Liam, Harry så på meg nervøst. "We were just taking a litte swim.... In Central park, and yes we are egaded," smilte Niall stolt. Jeg møtte blikket til Harry igjen....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hva syntes dere? tusen takk for alle de fine kometarene :')

Truly, madly, deeply in love with you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat