Del 26

678 39 2
                                    

Jeg stønner i det han landet oppå meg, "Get dressed now so we can leave," maste Zayn. Niall kom seg fort av meg og gikk bort til kofferten sin, jeg kom meg også fort opp og gikk bort til min koffert. Ingen av oss sa noe.

**

Vi hadde fått kledd på oss og satt og spiste frokost alle sammen. Louis og jeg fikk øyekontakt hele tiden uten av at noen av oss sa noe. Jeg tok den siste biten av rundstykket og reiste meg, "where are you going?" Spurte Niall fort, "ehh... To the bathroom," jeg snakket lavt og gikk fort inn på badet. Først var det Harry, så Louis. Hvem er neste? Zayn? Jeg stønnet litt og satt opp håret i en slurvete hestehale, før jeg gikk ut til gutta igjen. Niall hadde hentet kofferten min og den stod klar ved døren. Jeg så Louis stå å kikke på oss, dette kunne ikke fortsette... Jeg kastet meg inn i armene til Niall og kysset han uforbredt, Niall smilte. Louis kremtet, "We need to leave now," sa Louis med en bestemt tone. Jeg nikket samtidig som jeg så på Niall, og tok hånden hans.

Vi gikk ut utgangsdøra, hånd i hånd mens fansen stod og hylte for full hals. Noen gråt andre stod klemt inntil et gjerde, en jente ble dyttet over gjerdet og falt over. "shit," hørte jeg Niall hviske, jeg så opp på han og så bort på de andre guttene. To vakter løftet henne fort opp og holdt henne fast veldig hardt, de førte henne videre bort. Det fikk meg til å tenke.

Hvis jeg fortsetter slik som jeg har gjort nå ender jeg opp som jenta, jeg faller over gjerdet og blir ført vekk. Det vil si at hvis Niall får vite om Louis, og hvis jeg fortsetter så vil ikke Niall og jeg klare å holde sammen... Jeg holdt hardere fast i hånden til Niall, og vi gikk inn i en limosin.

"you are so quiet," hvisket Niall inn i øret mitt. Jeg snudde hodet og så på han. De nydelige blå irske øynene møtte mine, han smilte forsikitg. "I love you Niall,"

~~~~~~~~~~~~~

Sorry for kort del!! Jeg må virkelig bli flinkere til å oppdatere her! Skal se om jeg får mer tid til å skrive etter på men jeg vet ikke.... Tusen takk til alle som leser <3

Truly, madly, deeply in love with you!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora