Jeg gikk ut av bilen. Døren smalt igjen etter meg. Det var et stort hvitt hus foran oss, dørene var tydelige og store. Niall åpnet døren for meg, i resepsjonen satt en dame, hun hadde på seg et kjempe stramt skjørt og en dress jakke. I det hun så opp og så Niall åpnet hun dressjakken litt mer sånn at kløften hennes syntes, og så så hun seg kjapt i speilet bak seg. Niall la merke til det så han ga meg et langt kyss. Vi gikk helt bort til resepsjonen, "I have booked the little spa place, I think it's called 'relax for two' or something" Niall så bort på meg. "Yes, I just need your signature here" hun ga han et ark, mens Niall skrev så hun opp på meg. Jeg smite til henne men fikk bare et surt blikk tilbake. Han ga henne arket og vi gikk bort til en liten gang der hvor det var en hvit dør, på døren hang det et skilt, det stod "relax for two" "here it is!" Sa jeg fornøyd. Jeg åpnet døren og vi smatt inn. Vi kom inn til en passe stor og fin garderobe. Jeg dro lett av meg klærne, mens Niall brukte litt lenger tid, vi gikk hånd i hånd inn i dusjen. Jeg skrudde på vannet, og uten og kjenne på det gikk jeg under dusjstrålen,en jeg spratt fort ut igjen med et lite hyl. Niall lo, han klarte ikke slutte. "That is so cold! Wanna know how it is?" Jeg dro fort av dusjhodet og skyllte masse vann over Niall. "Oh my goooshhhh" skrek Niall. Jeg begynte å le, "funny right?" Sa han, han tok dusjhodet fra meg og spylte meg midt i ansiktet. Før jeg rakk å tenke dro jeg av Niall badeboksa, dusjstrålen stoppet. Jeg ble stående med hakeslepp, det samme gjorde Niall. Han dro den kjapt opp. Han tok meg i hånden og vi løp ut en dør, Niall fortsatte å løpe med meg på slep, han dro meg med uti et gjørmebad. Plutselig ble alt stille. Vi bare satt der og så på hverandre, der var som verden hadde stoppet.
~~~~~~~~~~~~~~
Hva syntes du? Mer?
ESTÁS LEYENDO
Truly, madly, deeply in love with you!
FanficAmy og Niall lover hverandre at det kun er de to som er i livene deres. Niall elsker Amy så høyt, men Amy er derimot usikker...