Del 21

831 29 5
                                    

Jeg tok tak i hånden til Niall. Vaktene som stod nede ved senen fikk en beskjed i en øreplugg, "Get on the flying stage! Fast!" Sa en av vaktene mens senen kom ned til oss og vi gikk opp på den. Den fløy fortere enn normalt og vi var fremme ved hovedsenen veldig kjappt, og vi løp bak senen. En høy mann kom bort til oss, "you have to Get away fast! A person is having a gun and is shooting," sa han fort. Vi så på hverandre og løp lenger inn bak senen, vi løp videre ned trappen der hvor Niall og jeg hadde løpt før, Niall og jeg holdt fortsatt hender. Vi fortsatte innover en trang gang helt til vi møtte en vegg, "what should we do now?" sa Zayn litt fortvilet. Det var mørkt så vi så hverandre så vidt, "we just have to wait here," sa Liam og så bortover gangen. Jeg lente meg inntil veggen, vi hørte et lite knirk og veggen falt sammen og gangen førte videre innover. Alle så på hverandre og vi løp innover, Louis løp først og til sist løp Zayn. Etter å ha løp i rundt 1 minutt kom vi inn til et middels stor rom, det så ut som en gammel leirplass inne. Det var skittent og det stod 5 senger plassert rundt i rommet, i tillegg var det en liten krok som kan ha vært et kjøkken og så var det en do som stod synlig i et hjørne. "Well then we just have to wait here," sa Louis og så seg rundt. Alle nikket stille, jeg hadde aldri hørt dem så stille før med mindre de sov. "I'm hungery," sa Harry stille. "Yeah me too," hvisket jeg og slapp taket i hånden til Niall. Jeg gikk bort til kjøkkenet og åpnet et av skapene, det falt masse plastikk boller ut. Jeg sjekket alle skapene men det var ikke noe mat å finne. Til slutt skrudde jeg på en vannkran der hvor det rant brunt vann ut men etter en liten stund ble det til normalt vann. Jeg snudde meg å så på guttene, de så på meg og så på hverandre. Vannet rant enda, "please turn it off, I have to pee!" sa Niall bestemt. Jeg fniste litt og skrudde det av "it is a toilet over there," sa Louis og pekte bort på doen som stod i hjørnet, de andre guttene flirte litt. "I'm tired," sa Zayn og så bort på sengene. De var støvete uten pute eller dyner kun en madrass. "How much is the clock?" spurte jeg og så bort på Harry, han dro opp mobilen sin fra lommen "eleven," sa han med den dype stemmen hans. Alle ble stille igjen..........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hva syntes dere? tusen takk til alle fantastiske lesere <3

Truly, madly, deeply in love with you!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt