Jeg så ned og så forsiktig bort på Harry igjen. "I'll just go and change my clothes," sa jeg forsiktig og nesten løp inn på rommet. Hva kom Harry til å si? Kommer han til å si noe i det hele tatt? Skal jeg si noe til han? Jeg dro av meg klærene og fikk på meg en varm joggebukse og en av Niall sine store hettegensere. Håret mitt var fortsatt ganske vått så jeg tørket det med et håndkle og satt opp i en slitt hestehale. Jeg gikk ut til de andre guttene, "Harry calm down, she is not your girlfriend," hørte jeg Louis hviske, Niall var den eneste som ikke satt rundt bordet. Jeg satt meg ned mellom Louis og Liam. Harry reiste seg bestemt opp og gikk inn på soverommet til han og Liam. "What is wrong with him?" spurte jeg og latet som om at jeg ikke viste noe om det guttene hadde snakket om. "ehh... he is just tired," sa Liam og smilte forsiktig. Alle ble stille for en lang stund, "say to Niall that I'm outside or something," sa jeg kjapt og gikk ut av hotellrommet. Jeg begynte å småløpe mot heisen, jeg trykket på tallet 44 og heisen gikk oppover.
HARRY'S POV
Jeg slang meg ned i sengen og gravde ansiktet ned i puten. Tenk hvor deilig det hadde vært hvis det kun var oss gutter og ikke Amy. Uten noen diskusjoner eller noe, jeg tok frem mobilen og gikk inn på twitter. Amy var også pålogget jeg så det fordi hun hadde tweetet for kun noen sekunder siden. Jeg gikk inn på direkte meldinger og skrev et enkelt "hi" jeg fikk svar fort. "hi" Hva skulle jeg skrive mer, "sorry," skrev hun før jeg rakk å skrive noe. "For what?" skrev jeg og latet som om jeg ikke visste hva hun snakket om, men det gjorde jeg egentlig. "I don't want u to be sad or angry. Harry, we are not a couple but we are friends right?" skrev hun. Jeg ble litt glad inni meg men jeg var fortsatt sint. "I think so," skrev jeg uten å tenke meg om. Jeg fikk ikke noe svar. "yeah we're friends :)" sendte jeg.
LIAM'S POV
Louis, Zayn, Niall og jeg hadde klart å komme oss inn på chatten til Harry og Amy, vi hadde blitt enige om at hvis de begynte å snakke om noe privat ville vi ha gått ut av den med en gang. Begge sluttet å skrive men inngangsdøren og soveromsdøren til Harry og meg gikk opp samtidig, Amy og Harry så hverandre inn i øynene. Vi andre ble sittende stumme å se på dem, de gikk mot hverandre og når de stod nærme nok ga de hverandre en stor klem. "thank you Harry," sa Amy lavt.
~~~~~~~~~~~~
Hva syntes dere?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Truly, madly, deeply in love with you!
FanficAmy og Niall lover hverandre at det kun er de to som er i livene deres. Niall elsker Amy så høyt, men Amy er derimot usikker...