Hi everyone, újra megjelentem... juhú, haha... nos, mint láthattátok megváltoztattam a címet, mivel az utóbbi fél évben elkezdtem thai/tajvani/kínai bl sorozatokat/filmeket nézni, így úgy gondoltam őket is felveszem a repertoáromba. Szóval akkor kezdjük is...
A Lovely writer c. sorozat 2021. február 24. és 2021. május 12. között futott, 12 + egy special részből, egy- egy rész kb. olyan 1,5 óra körül van. Az eredeti oldal ahol meglehet nézni az a WeTV (gondolom angol felirattal), magyarral pedig Videán lehet megnézni. ( A blhunsub.hu egy nagyon jó oldal, rengeteg sorozat van összegyűjtve és mindegyiknél van ismertető valamint linkek is, én nagyon szeretem)
A rendező Tee Bundit Sintanaparadee, a két főszereplő pedig Up Poompat Iam- samang mint Gene és Kao Noppakao Dechaphatthanakun mint Nubsib. ( Fun fact: két dolog miatt kezdtem el nézni: 1. Tiktokon szinte csak azt láttam hogy "húha, ez ilyen, meg olyan jó blablabla... ", 2. megláttam hogy szerepel benne /még ha csak egy jelenet erejéig is/ Turbo és Kaownah.)
Sztori: /SPOILER VESZÉLY!/
A történetben először a kínlódó írónkat ismerjük meg Gene-t, aki éppen legújabb bl regényét próbálja írni, eddig nem túl nagy sikerrel. Ekkor megjelenik egyik barátja, egyben segítője Hin, aki próbálná kicsit jobb hangulatba hozni, de Gene nagyon mogorva ihlethiánya miatt és meg is kéri hogy térjen a lényegre és menjen. Hin elmondja a cég szeretné ha ott lenne a "Bad engineer the series" szereplő válogatásán. Gene erre persze nemet mond, nem érti miért is kéne neki ott lenni, hisz ő csak a regényt írta, innentől már nem rá tartozik, de végülis beleegyezik. A válogatásra meg is érkeznek, kis bámészkodás után megismerkednek a rendezővel Mai- jel, majd elindul a válogató. Egy- két érdekes jelentkező után megjelenik másik főszereplőnk, Nubsib. A 20 éves egyetemista mindenkit levesz a lábáról játékával ezzel pedig szinte el is dőlt hogy a lesz Kin a sorozatban. Gene a meghallgatástól, valamint Nubsib-től megihletve el is kezdi írni második bl könyvét. Írónk kalandja a sorozattal tovább folytatódik, mikor az első felolvasásra is meghívják. Itt megismerjük a sorozat másik két szereplőjét Aey-t és Mhok-ot. A későbbiekben Gene összefut egyik régi egyetemi barátjával Tum- mal, aki Nubsib menedzsere, valamint megismerjük Aey menedzserét, egyben Tum szerelmét és kollégáját Tiffy-t. A sztoriban elég sűrűn feltűnik Gene szerkesztője, Bua is, aki jó kapcsolatban van Gene-nel, viszont sokszor elég nagy nyomást gyakorol rá. Az első pár rész fontos eseménye hogy kis hazugsággal ugyan, de Nubsib beköltözik Gene-hez és itt kezd el épülni kapcsolatuk.
Mint minden történetben itt is van elég sok dráma, amiket vagy a főszereplők, vagy a mellékszereplők, vagy a két főszereplő családjai okoznak, de ezeket természetesen mindig sikerül megoldaniuk.
Nekem nagyon tetszett ez a sorozat, jó volt a sztori is, a szereplők is szimpatikusak voltak, mondjuk Mhok-ért megszakad a szívem és Aey miatt is kicsit szomorú voltam/vagyok. El tudnék viselni egy második évadott xD.
Köszönöm hogy elolvastad! <3
(ui.: Nagyon jó ez a mai nap, végre visszatér Mingi!!! Annyira hiányzott :'( nagyon szeretem)
YOU ARE READING
Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat)
RandomNos mint a címből is kiderül, főleg yaoi animékről és mangákról fogok írni #ajánlás🥇 2020.07.17 #beta 🥈 2020.08.10