Heyyyy gays... akarom mondani guys, a csudába ezzel az auto corrector-ral😂😂 Oké, oké, befejezem a poénkodást, mert bem vagyok vicces😅😂 No aszondja, ma ismét egy BTS shipen (Taekook) alapuló képregényt hoztam, itt annyi a különbség hogy a karakterek nevei nem egyeznek meg a banda tagok neveivel. Akkor kezdjük is...
A képregény alkotója .MIJIN néven tölti fel alkotásait Webtoons-ra és ha jól tudom nem ez az első munkája, de erről nem tudok többet.
Az első rész 2017. november 22-én került fel, jelenleg a 65. résznél tart és még nem eset arról szó hogy nem soká befejezné. Úgy nagyából 10 naponta jönnek az új részek, ha csak az élet vagy a Webtoons bele nem szól. (A Promises of love-nál elfelejtettem megemlítebi hogy hetente jönnek új részek és ott az alkotótól függ csak a késés, de ő erről Twitter-en mindig tájékoztat.)
Ismét csak omegaverse sztori, szóval itt is alfa-omega pár a főszereplő, csak itt SOKKAL komplikáltabb minden.Story:
SPOILERS!!!
Ahogy kezdődik a történet először három enyhén viseltes punkot látunk, akiket egy negyedik "fegyelmez". Fegyelmezőnk az egyik főszereplő, a North gate pack vezetője, (ez valami banda gondolom, mivel nem vagyok benne biztos így inkább így hagyom, meg magyarul szerintem olyan idétlenül is hangzana, so...) az omega, aki alfának tetteti magát mindenki előtt, ezzel magának és a körülötte lévőknek is elég gondot okozva, Choi Jinsoo. Miután befejezte ügyét a három másikkal, megjelenik a sztori másik főszereplője, az alfa, akiről első és talán többedik ránézésre sem jutna eszedbe hogy alfa, a kölyök képű, de igazán férfias testű Han Seunggyo.
Már itt lehet látni hogy szinte izzik köztük a levegő, bár ez után következő tetteik miatt azt is lehetne hinni hogy ez max testvéri viszonyig megy el. Seungy végtelenül tiszteli, csodálja és oda van Jinsoo ért, a tökéletes alfát látja benne, itt már lehet érezni hogy ha egyszer Jinsoo hazugságára fény derül nagyon nagy balhé lesz. Ezek után megtudjuk hogy ők és egy harmadik társuk együtt élnek. A harmadik egyedünk, a szintén alfa, Park Minhyun, akinek párosunk mondhatni igazán nagy szenvedést fog okozni.Ez a történet nagyon vegyes érzelmeket kelt bennem😟. Ez eleje olyan viszonylag aranyosan, viccesen indul, azt ahogy haladunk egyre előrébb, csak úgy jönnek elő a nyomasztó flasback-ek, a három főszereplő kínlódása, szenvedése, jönnek idegesítő/unszimpatikus szereplők és cselekedetek... na mindegy, a lényeg hogy ez egy olyan történet aminek szinte minden részének a végén könnyes a szemem. Nem feltétlenül szomorú dolog miatt, mondom vannak benne viccesebb, aranyosabb és érzelgősebb részek, viszont bántalmazásról is szó van, szóval ha érzékeny vagy ez nem biztos hogy a legjobb választás😅.
Összesítve én szeretem ezt a sztorit, bírom a szereplőket (mondjuk jelenleg nagyon aggódok mi lesz) és már nagyon várom hogy végre szép és jó legyen minden😌 (legalábbis jobbra forduljon minden mint jelenleg)
(A karakterek és a BTS tagok, itt nagyon jól lehet látni hogy kit kiről mintázott az alkotó)
Köszi ha elolvastad!
Remélhetőleg nem soká megint megszáll az ihlet és hozok valamit😅.
YOU ARE READING
Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat)
RandomNos mint a címből is kiderül, főleg yaoi animékről és mangákról fogok írni #ajánlás🥇 2020.07.17 #beta 🥈 2020.08.10