Love Stage

1.4K 26 2
                                    

A mai alkalommal az egyik olyan animét hoztam bemutatásra, ami bevezetett a shounen ai világba, majd később mangája a yaoi világba.

Kezdjük szokás szerint a mangával. A sztorit Eiki Eiki írta és Taishi Tao illusztrálta. A manga 2010. júliusától 2016. szeptemberéig tartott.
Ebből a mangából nem csak anime, élőszereplős adaptáció is készült.
Az anime 2014. júliustól szeptemberig tartott, 10 rész + egy ova.
Az élőszereplős változat idén, vagyis 2020-ban debütált.

SPOILEREKET TARTALMAZ!!!

Történet:

Főszereplőnk, Sena Izumi, egyetemista, valamint híres színés/rendező szülők második gyermeke. Szülei próbálnák rávenni hogy ő is a filmes világban találja meg foglalkozását, viszont Izuminak teljesen más elképzelése van. A filmek helyett, a mangák olvasása, illetve rajzolása inkább leköti figyelmét, valamint manga rajzolóként képzeli el jövőjét, ami szép és jó lenne, ha rajzolási képességei fejletebbek lennének. Sajnos álma megvalósításában nem igazán támogatják. Szülei menedzsere, egyben Izumi (mondhatni) gondviselője, Sagara Rei, egyik nap beállít főszereplőnkhöz, miszerint egy régi reklámot, amit még kiskorában fogattak a szülei és Izumi volt a koszorús lány (igen, főszereplőnk eléggé lányos külsővel rendelkezik), újra szeretnék forgatni, viszont úgy hogy a két gyermek szereplő, immár felnőttként, házasodik össze. Persze az ötlet nem tetszik neki, végülis melyik fiú szeretne lánynak beöltözve egy tv reklámba szerepelni? Mondjuk végül sikerül meggyőzni hogy vállalja el, és innentől kezdődnek a problémák. Találkozik színésztársával, Ichijo Ryoma- val. Ryoma már évek óta szerelmes a lánynak vélt Izumiba, és mivel Izumi ismét lány ruhában van, a forgatáson nem is derülki hogy fiú. A forgatás alatt Ryoma próbálja segíteni a rendkívül ideges társát, így végülis elkészül a reklám és a végén kiderül a titok is. Ezek után mindenki azt gondolná hogy Ryoma lelkesedése és szerelme is elszáll, de meglepő módon nem. Ezet követően a cselekmény lényege tulajdonkép annyi, hogy Ryoma próbál közel kerülni Izumi- hoz, mondhatni magába bolondítani, ami végén sikerül is. A sztorinak nincs túl sok szereplője, de akit eddig még nem említettem meg, az Izumi nagyon aranyos, "enyhe" testvérkoplexusos bátyja, Sena Shogo, akinél lehet érezni hogy van valami közte és Rei között.

Nos, szerintem ez egy egészen vicces, néhol kicsit fura sztori, viszont az egyik legelső amit láttam, így ilyen szempontból én nagyon szeretem, csak kár hogy nincs második évad, pedig az sokkal "izgibb" lenne😏.

Megint visszatértem😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megint visszatértem😂. Ismét bocsi hogy ilyen sokáig tart bármit is produkálnom, de esküszöm, miután végzek a sulis dolgaimmal már lélegezni nincs kedvem, nemhogy írni, így mostanában szabadidőmben inkább BTS videókat nézek és azokból próbálok töltődni. Ez a rész is egy ilyen töltődés eredménye😅.

Öhhm... köszi hogy elolvastad, és bocsi ha estleg azt lehetne érezni hogy megfogalmazási képességem meggyengült (főleg az utcsó 2 részben érzem ezt), erre csak annyi a mentségem hogy elég régen láttam már őket és a memóriám kb olyan mint egy aranyhalnak🤣.

Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat) Where stories live. Discover now