A Junjou romantica Shungiku Nakamura 2003-tól, jelenleg is futó mangájának anime adaptációja.
Az anime első évadja 2008-ban került bemutatásra 12 résszel, a második évad szintén 2008-ban ismét 12 résszel, a harmadik évad pedig 2015-ben szintén 12 résszel, illetve ha jól emlékszek 3 vagy 4 Ova-ja is van.
A történetben négy párról van szó, a manga ezeket a részeket külön névvel illeti: Junjou romantica, Junjou egoist, Junjou terrorist és Junjou mistake.ESETLEGES SPOILER!!!
A történet főszereplője Takahashi Misaki, mikor megismerjük 18 éves és az egyetemi felvételire készül. Bátja Takahiro felajálja neki hogy beszél egyik legjobb barátjával hogy segítsen neki felkészülni. Misaki ezt el is fogadja tudva hogy ez a barát osztály elsőként végzet a helyen ahova szeretne bejutni. Nem sokkal ez után megismerhetjük a híres regényírót, Takahiro barátját, illetve Misaki napjainak izgalmasabbá tevőjét: Usami Akihikot. Már itt bemutatkozik a sensei "enyhe" perverzitása 😂. Kapcsolatuk onnantól kezd komolyabbá válni miután Misaki bátyja bejelenti eljegyzését, illetve hogy új állása miatt másik városba kell költöznie. Misaki dühös lessz bátjára mivel érzéketlen módon pont Usaminak újságolja ezt el, aki már évekóta szerelmes belé. Misaki érzelmei meghatját Usamit majd megtörténik első csókuk. Ezek után nem sokkal Misaki elkezdi tanulmányait az egyetemen, illetve izgi közös életét Usami-val.
Nagyon imádom őket nagyon cukik, és annyira jó látni ahogy Misaki egyre jobban beleszeret Usamiba és már tényleg szinte elválaszthatatlanok.Második párosunk uke tagja Kamijou Hiroki, titkon szerelmes Usamiba, viszont egy rosszul elsült éjszaka után rájön hogy esélye sincs. Miközben önsajnálatba elerednek könnyei, oda megy hozzá egy ismeretlen egyben leendő tanítványa, illet szerelme Kusama Nowaki. Elég furán kezdődik a kapcsolatuk, személyszerint én aggódtam is hogy összejönnek-e😅, de végül minden összejön és rendeződik. Én nagyon kedvelem az ő párosukat mivel itt nincs hogy egyikőjük állandóan tiltakozik (mondjuk engem az se zavar😂)
Harmadik párosunk seme-je Miyagi You, frissen elvált egyetemi tanár, Hiroki munka társa, magányosan éli életét, mikor betoppan volt feleségének 17 éves öccse, Takatsuki Shinobu és bevalja Miyagi-nak hogy már jó ideje szerelmes belé és együtt szeretne lenni vele. Miyagi viszonylag hosszú tiltakozás után végre bevalja magának hogy Shinobu nem teljesen közömbös számára, viszont a nagy kor künönbség állandóan zavarja. Végülis a lényeg hogy csak összejönnek.
Nem pont a kedvenc párom, de a végére már egészen szerethetők.Negyedik párosunk sajnos csak egy részt kapott ebben az animében illetve egy másikat a Sekai ichi hatsukoi-ban (erről az animéről is fogok írni). Ez az egy rész Isaka Ryuichiro és Asahina Kaoru napjait mutatja be mint szerelmes pár, illetve hogy milyen félreértésekhez vezet ha nem mondják ki mit éreznek.
Imádom őket, nagy kedvenceim csak olyan kár hogy ilyen kevés részt kaptak😔.(Csak mondom ez az ÉN véleményem, természetesen biztos sokan nem értenek egyett, el is fogadom mások véleményét, ha mások is az enyémet)
Nos összegezve véleményem nagyon imádom ezt az animét, egyik első yaoi animém, van benne pár pillanat amikor már üvöltök a képernyőhöz az idegtől, de a részek végére általában rendeződnek a dolgok.
Én csak ajánlani tudom, de szerintem akit egy kicsit is érdekel a yaoi akkor ezt már rég látta.És akkor a végére egy kép a párocskákról😊❤️
Hát, tudom elég rég írtam az előzőt és az elején redszerességet ígértem, de így menet közben rájöttem hogy ehez kicsit zsúfolt és stresszes az életem😅
Azért nem adom fel, csak valószínűleg ritkán jövök valamivel.Köszi hogy olvastad!😘
Fanny
YOU ARE READING
Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat)
RandomNos mint a címből is kiderül, főleg yaoi animékről és mangákról fogok írni #ajánlás🥇 2020.07.17 #beta 🥈 2020.08.10