Éééééééssssss.... Ismét visszatértem😂 tudom ám hogy mindenki az életéből az furán fogalmazott ajánlóim hiányoznak, so here I am😄
Nos, a mai alkalommal nem animét, nem mangát vagy manhwa-t hoztam, hanem egy képregényt (már ha ez a megfelelő megnevezése... 🤔)
*Némi háttér infó*: mióta itthon vagyok emiatt a karantén miatt, teljesen bele szerelmesedtem a BTS-be. Először csak a zenéikbe, majd a srácokba, azt beütött a fujoshi énem és jöttek a fanfiction-ök meg a fanart-ok, stb... tudjuk hogy van ez. Mondjuk az igazat megvallva, ezt a képregényt még Army létem előtt találtam, so lehet emiatt is lettem fan, ki tudja🤷♀️...
Hát akkor a sok locsi-fecsi után beszéljünk a sztoriról!
A képregény rajzolója, egybe sztori alkotója Taka-san néven van fent Twitter-en, Istagram-on és Tapas-on is. Nagyon birom a nőci rajzstílusát és azt is hogy nagyon nagy Jikook shipper (én is az vagyok😆... meg Namjin, meg Sope, esetleg néha Taegi). Nem ez az első Jikook sztorija, de szerintem ez sokkal jobb. A képregény első része 2019. szeptember 13-án került fel Tapas-ra. A történet omegaverse, tehát egy alfa-omega pár a főszereplő.
Sztori:
SPOILERS!!!!
A
z első képkockákon megpillanthatjuk főszereplőinket, az alfa Jeon Jungkook-ot, aki éppen nyugodtan tereget, mikor megjelenik mögötte omegája, Park Jimin, kinek arcán lehet látni hogy valami nincs rendben. Mint azt azonnal meg is tudjuk Jimin várandós! Jk nem hisz a szemének, teljesen lesokkolódik, mire Jimin szemei könnybe lábadnak és a sírás határán van, mikor párja hátulról szorosan megöleli és közni vele hogy nagyon örül neki. Jm ezt hallva kicsit megnyugszik. A következő jelenet már este játszódik és párosunk az ágyban összebújva beszélget a helyzetről. Jk továbbra is nehezen tudja elhinni az egészetés, nagyon boldog, de Jimin azért hozzáteszi hogy ez még nem 100%, de Jungkook egy kis szimatolás után közli hogy már érzi is ahogy megváltozott Jimin illata. Az éjszaka folyamán Jk felhívja Taehyung-ot hogy megossza vele aggodalmait, valamint kap némi biztatást V-től. Következő nap párosunk ellátogat Jimin omegákra specializálódott orvosához, aki egy alfa, ez és egyéb oknál fogva nem kis feszültség alakul ki a doki és Jungkook között. Ezek után az alkotó gyorsan dióhéjban elmeséli hogy kezdődött minden. Vagyis minden szép volt meg minden, ÉS ekkor beütött a probléma, amiről Jimin azt gondolta, jobb egyedül megoldania, ezzel pedig nagyon elrontva mindent. Innen szépen lassan nyomon követjük miként kerül párunk ismét közel, illetve szemnesülünk vele hogy mennyi akadály is van előttük.
A történet még nincs befejezve, szóval hétről hétre izgulhatunk hogy vajon minden rendben lesz-e velük és megkapják-e happy end-jüket.
Mint fentebb már írtam, vagy legalábbis utaltam rá nagyon imádom ezt a képregényt, Jikook az egyik kedvenc ship-em, az egyetlen dolog ami annyira nem tetszik benne az a Taejin pár, de velük sincs igazán semmi bajom, imádom mindkettőjüket, csak én inkább Namjin shipper vagyok.
Köszönöm hogy elolvastad fogalmazási és helyesírási hibákért elnézést kérek🙏
Ui.: Van még egy BTS ship-en alapuló képregény, ami szintén omegaverse és szintén nagyon imádom, erről is fogok ajánlót/összefoglalót/véleményt írni.
VOUS LISEZ
Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat)
AléatoireNos mint a címből is kiderül, főleg yaoi animékről és mangákról fogok írni #ajánlás🥇 2020.07.17 #beta 🥈 2020.08.10