MANGA
Ez a manga a "The World's greatest first love" címen is ismert. Ez a történet Shungiku Nakamura, a Junjou Romantica alkotójának egy másik története (mondjuk ha ismerjük már a JR-t akkor láthatjuk hogy sok helyen kapcsolódik a két sztori, példát max a végén írok, nem akarok már itt spoilerezni).
A manga 2006-ban debütált és még a mai napig is tart, eddig 13 volume van (nem vagyok biztos benne hogy a volume fejezetet jelen-e, so maradt az eredeti).ANIME
Az anime eddig 2 évaddal, 2 ova-val (ha jól tudom) valamint egy filmmel /Sekai ichi hatsukoi Yokozawa Takafumi no bai/ rendelkezik,viszont 2020 februárjában érkezni fog egy új évad /Sekai ichi hatsukoi propose hen/.SPOILERS!!!
Történet
A történet itt is három fő párról szól, (jó, Isaka és Asahina itt is kapott egy részt és film Yokozawa új kapcsolatát mutatja be) azért itt is megtudjuk mondani kik a főszereplők.
A sztori Onodera Ritsu új munkahelyére valamint lakóhelyére való beilleszkedésével indít. Új munkája nem igazán nyeri el tetszését, de mikor meglátja munkakörnyezetét- és társait, még inkább szeretne lelépni. Ezekre a tapasztalatokra csak rátesz egy lapáttal új főnöke, Takano Masamune "kedves" stílusa. Kapcsolatuk akkor kezd el bonyolódni mikor Onodera rájön hogy főnöke egyben középiskolai első szerelme, akivel nem igazán alakult jól kapcsolatuk. Ezek után Takano mindent megtesz hogy Onodera ismét szerelmet valljon neki, ami remélhetőleg egyszer be is fog következni.
Második párunk Kisa Shota, Onodera és Takano egyik munkatársa, rendszeresen egy közeli könyvesboltba jár mivel nagyon bele van zúgva az ott dolgozó eladóba Yukina Kou-ba. Kettőjüket Kisa egyik könyv sorozata hozza össze, viszont Kisa sok minden miatt aggódik, (pl: nagy korkülönbség, Yukina népszerűsége, illetve hogy még sosem volt igazán szerelmes) de még így is megoldják problémáikat és boldogok.
Harmadik párunk egyik tagja szintén a Marukawa-nál szerkesztő, Hatori Yoshiyuki, párja pedig gyerekkori barátja, egyben állandóan határidőket szegő, enyhén önállótlan mangakája Yoshino Chiaki. Ennél a párnál van egy harmadik tag is, Yanase Yuu, aki még több feszültséget hoz cuki párunk életébe.
Az Isaka és Asahina párra itt is csak egy részt kapunk, ez a rész viszont amolyan backstory hogy hogyis jöttek össze.
A film Yokozawa Takafumi-ról - Takano barátjáról - szól, közvetlen az után miután Takano megkérte hogy szálljon ki a szerelmi életéből. Yokozawa bánatában inni megy, ahol össze találkozik a főszerkesztővel, Kirishima Zen-nel. Ezt egy zavaros éjszaka követi illetve egy egyre szorosabb kapcsolat, ami végül egy bénácska de aranyos szerelmi vallomással és egy szép párral ér véget.Érdekességek
(itt érdekességek alatt olyan dolgokat értek amelyek összekötik a JR-t és a SiH-t)
×Még az elején megtudhatjuk Onoderától hogy ő volt Usami egyik szerkesztője a múltban
×Az Isaka-s részben láthatjuk hogy Isaka beszéli rá Usamit hogy adja ki könyvét
×Yoshino és Yanase szintén azért a mangáért rajong mint MisakiNo, akkor pár szó a végere:
Uhhmm... bocsi hogy ilyen sokáig nem írtam semmit, nem az hogy nincs ötlet (mert az van, talán túl sok is😅), inkább időm nincs, de azért nem adom fel az irkálást.
Mostanában elgondolkoztam, lehet hogy nem csak yaoi/shounen ai ajánlókat fogok írni hanem ilyen idol/musical animékről is.Hát köszi hogy elolvastad! 💜
YOU ARE READING
Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat)
RandomNos mint a címből is kiderül, főleg yaoi animékről és mangákról fogok írni #ajánlás🥇 2020.07.17 #beta 🥈 2020.08.10