Therapy game

742 17 2
                                    

Heyyyyy... I'm baaaack! 😁

Ismét egy manga ajánlással tértem vissza, még pedig Hinohara Meguru Therapy game című alkotásával.

A mangakáról és a mangáról:

Mint már említettem feljebb, alkotó vagyis mangaka neve Hinohara Meguru. Ez nem az első munkája, és ha a sztorit az elejétől nézzük akkor nem is a legújabb.
Ez a manga mondhatnánk azt is hogy az XXX Allergy sidestory-ja, de ez már hosszabb történetté nőtre ki magát. (itt most egy kicsit hülye vagyok mert nem a régebbivel kezdem, de most ehez van ihletem😋)
Az első évad 2018 elején debütált és körül-belül másfél évig tartott, a második pedig idén tavasszal kedődött és még jelenleg is tart.

XXX Allergy & Therapy game:
Nos, a két történet két testvér pár szerelmi életét mutatja be.
Egy kis kapcsolat ismertetés:
-Itsuki: az XXX A. seme-je, Minato bátja
-Shouhei: az XXX A. uke-ja, Shizuma öccse

Történet:

SPOILERS!!!

Sztorink a szerelmi bánatban szenvedő Ikushima Shizuma-val kezd, aki egy homályos este után, egy hotelben ébred egy ismeretlennel az oldalán. Miután mindketten magukhoz tértek egy kicsit, megtudjuk hogy az ismeretlen neve Mito Minato. Minato meg sem próbálja leplezni hogy szimpatikusnak találja Shizuma-t és ezzel a lendülettel be is kamuza hogy történt is valami éjjel, Shizuma erre még jobban megilletődik és próbálna kihátrálni az egész dologból.
Ezekből már tudhatjuk is hogy ebben a sztoriban Minato lesz a pedánsabb fél, vagyis az aki minden áron próbálja megnyerni kiszemeltjét. Persze mint azt már megszokhattuk a mangáknál, itt is van a vége előtt egy kis gebasz és egy kicsi nagyon lehangoló háttér történet,majd ez után kapunk a cuki párt. Hát így naggyából ez lenne az első évad, a második pedig azt mutatja be, hogy hogyan is élik napjaikat mint egy pár.
Ha esetleg érdekelne hogy is találkoztak össze, akkor azt ajánlom hogy olvasd el először az XXX A.- t.

Személyszerint nagyon imádom az alkotó összes munkáját, azt különösen. Én nagyon cukinak tartom a szereplőket, valamint elképesztően szép a grafuka és nagyon jók a sztorik is, nagyon imádom csak ajánlani tudom. Van benne egy picit szomorúbb rész, de nem annyira hogy kisírod rajta a szemed (vagy legalábbis nekem nem volt ilyen, de mondjuk én ilyen érzelmi selejt vagyok /ezt nem fejtem ki mit jelent, de ha valakit érdekelne, szivesen elmondom😂/)

Köszönöm hogy olvastad, találkozunk a kövi részben! <3

Hát így ahogy gyorsba átnéztem csodás írásom, elég gyatrán kevésnek és rövidnek néz ki, amit sajnálok, de most ennyihez volt lelki jelenlétem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hát így ahogy gyorsba átnéztem csodás írásom, elég gyatrán kevésnek és rövidnek néz ki, amit sajnálok, de most ennyihez volt lelki jelenlétem. Tudom írhatnék akkor inkább hétvégén, de akkor meg pláne nincs kedvem😕. Megértem ha bárki most azt mondja "hát akkor hagyd abba b*szod🙄", de tökre élvezem mikor írok, és elhatároztam hogy minimum 50 részig el akarom vinni ezt a könyvet. Na jó ennyi elég belőlem😂
Amugy ha bárkinek lenne kérdés/kérés nyugodtan mondhatja🙂💜

Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora