Here I am... again😂
Mivel előző két alkalommal már belelendültem az omegaverse sztorikba, akkor folytatom a sort egy újabbal.A LIAI (ez a cím rövidítése) egy koreai hölgy, névszerint Fargo egyik munkája. Valamikor olyan 2018 eljén kezdődött, legalábbis Mangago-ra 2018. február 18-án került fel az első rész és olyan tavaly nyár vége körül ért véget a fősztori. Ez után persze jött az első side story és most nem rég kezdődött a második, ami jelenleg is tart.
(Személyes megjegyzés: imádom az alkotó rajz stílusát, twitteren és instán is követem, a manhwa részein kívül szokott külön kis rajzokat csinálni a szereplőkről, azok különöskép imádom /pl karánykor vagy az egyik főszerplő szülinapján is csinált ilyet/)
Ez is egy tipik omegaverse történet, tehát alfa x omega a főpáros (itt jönne hogy cuki, kedves, törödő omega meg a bunkó durva alfa, háááát... itt ilyen nincs xD) és van egy alfa x béta páros is (ők mondjuk csak az első side story-ban kapnak szerepet, vagyis ott bontakozik ki főleg a kapcsolatuk)Sztori:
SPOILERS!!!
Történetünk egy partival kezdődik, amire vendégként megjelenik alfa főszereplőnk Park Dojin, mellette béta öööhhmm... mondjuk barátja, egyben segítője, egyben bandájának egyik gitárosa Kim Heesoo. Dojin egy igen antiszociális személyiség, utálja hogy mindenki csak azért érdeklődik iránta mert domináns alfa, valamint az omegákat kimondottan kerüli. Ha Heesoo nincs, ő ott se lenne a partin. Az uncsi eseményt egy vita zavarja meg, ugyanis egy egy alfa vendég összeszólalkozott az egyik "szintén alfa" pincérrel. De ez is gyorsan véget ér. Később Dojin megérez egy egy illatot ami a mosdóba vezeti, ahol ismét találkozik a nagy szájú pincérrel, akiről immár kiderült hogy alfa feromont használó omega Kim Hyesung-gal. Aki már látott omegaverse sztorit az tudja hogy ez után mi következik (segítség:👉👌). Alfánknak valami folytán nagyon megtetszik omegánk (ezt azért is nehéz elhinni, mivel Hyesung egy igen kötözködő lélek, akinek nagyon nincs ínyére hogy és ennek hangott is ad), így elszállásolja magánál egy időre. Valamilyen módon el is vannak együtt egy ideig, éééésss ekkor beüt Hyesung heat-je (magyarosítva tüzelé, fogalmazzunk így). Igen erős omegánk heat-je, így ő is és Dojin is elvesztik józan gondolkodásukat. Ezt követi a tudjuk mi, ami közben párrá válnak (ezt egyikük se szerette volna). Azt hinnék hogy ennél rosszabb már nem lehet, csak hogy kiderül hogy baba is lett az aktusból.
Innentől egy ideig azt követhetjük nyomon hogy birkóznak EGYÜTT meg a várndóssággal, majd pedig egy-két gebasz után a gyerekneveléssel, valamint azt is láthatjuk hogy változik Hyesung gondolkodása és érzelmei.Itt is szinte csak azt tudom írni mint a legtöbb ajánlás vége fele, hogy imádom ezt a történetet, nagyon jó a grafika és a cselekmény is, persze itt is vannak idegtépő pillanatok, de hol nincsenek😂.
Tavaly karácsonyi cukiságunk😍
Egyik kedvenc family-m🥰🥰🥰Köszi hogy olvastad! 💜
Ismét pár szó a végére: uummmm... továbbra sem tudok pontos időpontot mondani mikor lesz kövi rész vagy hogy miről, mivel ezek így random jönnek😅. Jelenleg nyaralni vagyok, ami nálam nem akadály arra hogy írjak, mivel jelenlegi napjaim se különböznek a többitől, so...
Remélem még hozok részt a héten😅
YOU ARE READING
Yaoi, BL ajánlások (anime, manga, manhwa, sorozat)
RandomNos mint a címből is kiderül, főleg yaoi animékről és mangákról fogok írni #ajánlás🥇 2020.07.17 #beta 🥈 2020.08.10