That Night(warning🚨🚨🚨)

976 27 2
                                    

Unicode

*အသုံးအနှုန်းတွေရိုင်းတာတွေပါနိုင်တာကြောင့်ဖတ်မယ္လို့ဆုံးဖြတ်ပြီးမှဖတ်ပါ*

*ဖြောင်း*

wonwoo junရဲ့ပါးကိုရိုက်ကာထွက်လာတော့အနောက်ကနေသူလိုက်လာတယ္...

ကျွန်တော်မျှော်လင့်ထားတဲ့ Junမဟုတ်ဘဲ Mingyu

M:hygဘယ္သွားအုန်းမလို့လဲ...

Wonwooသွားနေရာကနေခြေစုံရပ်လိုက်ပြီးနောက်ကိုလှည့်ကြည့်ကာ...

W:ငါ့ကိုတစ်ယောက်ထဲလွှတ်ထားပေးလို့ရမလား...

ဘာမှမျှော်လင့်ချက္မရှိတော့တဲ့မျက်နှာနဲ့မျက်လုံးတွေနီရဲကာအာလေးလျှာလေးပြောလာတဲ့ hyg

M:ကျွန်တော်မလိုက်တော့ပါဘူး...တစ်ခုခုဆိုကျွန်တော်ကိုခေါ်လိုက်ပါ hyg..

Wonwoo mingyuကိုဘာမှပြန်မပြောဘဲကားနဲ့ထွက်လာခဲ့သည်....ကျွန်တော်စိတ်ညစ်တိုင်းလာတဲ့နေရာ....

ခပ်လှမ်းလှမ်းကလိုက်လာတဲ့ကားကိုသတိမပြုမိဘဲနဲ့ပေါ့...

------

ပါးပေါ်ကစပ်ဖျင်းဖျင်းနာလာတာကြောင့်ကျွန်တော်အသိစိတ်ပြန်ဝင်လာတယ္....

ဒါပေမယ့်wonကတော့အိမ်ကနေထွက်သွားပြီသူထွက်သွားတဲ့နေရာကိုကျွန်တော်လိုက်ချင်ပေမယ့္ကျွန်တော်မရင်ဆိုင်ရဲပြန်ဘူး...

အချိန်အကြာကြီးအတူရှိလာတဲ့သူဆိုတော့သံယောဇဥ္ရှိခဲ့ပါတယ္....ဒါပေမယ့္ Haoကိုချစ်တဲ့စိတ်ကြောင့်ကျွန်တော်သူ့အပေါ်စိတ်မထိန်းနိုင်လိုက်ဘူး...

ကျွန်တော်ထိုးထားလို့ရခဲ့တဲ့ဒဏ်ရာတွေနဲ့ငိုနေတဲ့သူ......

Junအနွေးထည်တစ်ထည်ဝတ်ကာကားနဲ့ wonရဲ့တည်နေရာကိုဦးတည်လိုက်သည်...

----------
Wonwooရောက်တာနဲ့အပြင်းဆုံးအရက်ကိုမှာပြီးမရပ်တန်းသောက်နေမိသည်...

Gay barဆိုတဲ့အတိုင်းရိသဲ့သဲ့လုပ်နေတဲ့သူကခက်များများနင်ထုတ်တာလည်း2ယောက်3ယောက္မက....အခုလည်းနောက်တစ်ယောက်..

B;hay တစ်ယောက်ထဲလား...

W:လစ်လိုက်တော့ငါမင်းနဲ့ပျော်ပါ့ဖို့အချိန်မရှိဘူး...

Boy ParadiseWhere stories live. Discover now