Ki indultunk a szobából. Mivel Dabi már előre ment így ő haladt elől, én meg jöttem utána.
Mikor le indultunk a lépcsőn még nem igazán ébredtem fel vagy ilye, ezért nagy szerencsétlenségemre megbotlottam valamiben vagy a lábamban, így le zakósztam a lépcsőröl és mikor a lépcső aljába értem sikerült valahogy Dabit magam alá teperni.
Én megint Dabi mellkasával barátkoztam míg ő azt nézte, hogy jól vagyok-e. És mivel mindenki lent volt már, ezért mindenki minket nézett.
-Mit csináltok Aki?? -kérdezte izgatottan Toga
-Aaa... Mi? -emeltem föl a fejem
Meg ráztam a fejem és jobban fel mértem a helyzetet. Dabi mellkasán feküdtem és az előbb említett személy sunyin mosolygott rám.
Aztán amikor megértettem az adott helyzetet kapcsoltam és gyorsan le is szálltam Dabiról.
-Ne...nem csinálunk semmit! -mondtam zavartan- Akkor játszunk?
-Játszunk! -ugrándozott Toga- Mindenki érti a szabályokat? -kérdezte
-Igen! -mondtuk egyszerre
Igazából annyi, hogy mindenki részeg lesz vagy valami rosszabb állapotban köt ki. Mivel Toga kis korú így ő még nem ihat alkoholt ezért én és a barátnőm narancslevet ittunk. Így rajtunk kívül mindenki holt részeg lett és még egy darabig nem terveztük befejezni a játékot. És most én jövök. Mármint engem szólítottak...
-Hmmm... Akemi! Felelsz vagy mersz? -kérdezte Twice akiről ki derült, hogy Jinnek hívják
-Merek... -mondtam egy kis gondolkodás után
-Vedd le a pólódat. -mondta egy sunyi mosollyal az arcán
Az összes fiú rám nézett, mert még Toga-channak ezt még nem mondták. Főleg Dabi nézett fűrkésző türkizkék íriszeivel.
Egy kis habozás után le vettem a pulcsimat és a toppomat majd ennek eredménye képpen ott ültem a fiúk között egy rövid nadrágban és egy szál melltartóban. Kicsit azért rosszul éreztem magam. De hát ez a felelsz vagy mersz eredménye.
El játszottunk egy darabig és Togaról is sikerült minden felsőt leszedni így felül ugyan úgy volt min én. Aztán amikor az összes fiú be adta a szunyát ezért én és Toga-chan fel mentünk a szobámba és elkezdtünk beszélgetni.
-Annyira örülök, hogy hogy a fiúkbealudtak! -mondtam Toganak és így mind a ketten megkönnybülléssel dőltünk az ágyra
-Igen... -sóhajtott- Azt hittem már le vetkőztetnek.
-Én is. Szerencse, hogy mi narancs levet ittunk. El se merem képzelni, hogy akkor mi lett volna. -rázott ki a hideg- Még ki kötöttem volna valaki szájában. Vagy rosszabb...
-Hát az gáz lett volna. -gondolt bele Toga is
-Elmegyek, lefürdeni! -mondtam közben mentem a fürdőbe
-Oké. -bólintott Toga
Hamarosan le is fürödtem. Úgy éreztem, hogy minden tagom ellazult és irány az ágy. Ki szálltam majd át vettem a pijamám.
-Te Toga! Nem akarsz ma nálam aludni? Mit szólsz egy pijama partyhoz? -kérdeztem amint ki léptem a fürdőből
-Az jó lenne! -mondta Togaéhoz kicsit sem hasonló hang.
Egy kicsit meg ijedtem, de utána rögtön rá jöttem, hogy kihez is tartozik az a bizonyos hang. Amint a szobámba értem, Dabit találtam az ágyamon ülve.
-Teee meg mit keresel itt? -mondtam közben próbáltam nem bele keveredni a gondolataiba
-Fel ébredtem, ki józanodtam titeket meg nem találtalak sehol így gondoltam, hogy fent vagytok. És még egyet szeretnék veled játszani. Egy kérdés erejéig.
-Biztos józan vagy? -kérdeztem
-Ühüm. -bólintott- Kurogiri csinált valami löttyöt aminek a segítségével mindannyian ki józanodtunk, eskü! -tette a szívére az egyik kezét a másikat meg a levegőbe emelte
-Hát ha azt mondod. -rántottam meg a vállam- Toga hol van amúgy?
-Akkor ment vissza a szobájába mikor bejöttem. Azt mondta, hogy te fürdesz, ő meg álmos szóval el ment aludni.
-Oké... Na kérdez!
-Akemi, felelsz vagy mersz?
-Felelek...
-Le fekszünk? -kérdezte Dabi egy perverz mosoly kíséretében
Én úgy lefagytam mintha a lélek szállt volna ki belőlem és le ültem Dabi mellé az ágyra.
-Na mit mondasz? -nézett a szemeimbe közben közelebb hajolt
-Azt, hogy biztos józan vagy te? -néztem értetlenül rá
-Biztos. Esküt tettem. -mondta miniméterekre az ajkaimtól
-Mondjuk az...-
Innentől nem tudtam tovább folytatni mert Dabi az ajkaimra tapadt. Nyelve be jutást kért a számba. Egy kis habozás után meg is adtam az engedélyt ezzel el mélyítve csókunkat. Ez nem gyors és erős hanem lassú és gyengéd volt. Aztán levegő hiány miatt ajkaink el váltak.
-Ez volt az első csókod? -kérdezte Dabi közben meg fogta a kezem
-Hát igazából nem tudom az amnéziám miatt, de szerintem igen. Ennyire észre vehető volt? -kérdeztem közben a szabad kezemmel meg fogtam a plüss cápámat és az arcomat bele temettem
-Naaa! Ne bújj el! -mondta Dabi, de lehetett érezni a hangjában, hogy mosolyog és be tett az ölébe úgy, hogy szembe legyek vele- Igen észre lehetett venni. De nekem tetszett. Na és neked? -kérdezte egy gyengéd mosollyal az arcán
-... Nekem... Is... -mondtam aztán én is egy kisebb mosolyra húztam a szám
Aztán megint meg csókolt. Kezeit a csípőmre tette mire én is visszacsókoltam ezzel ismét el mélyítve csókunkat. Lábaimat a dereka, a kezeimet pedig a nyaka körül kulcsoltam össze és úgy élveztem Dabi csókját.
YOU ARE READING
I always play with fire (Dabi x Oc)
FantasyTudom, tudom, hogy írtam egyet már, de cirkuszban voltam és ez nagyon sok ihletet adott ehez a könyvhöz. Szóval remélem tetszeni fog. Akemi Amajiki vagyok. 18 éves és 160 cm. Hal alakkal áldott meg az élet, vagyis csak a bőrszínem kék meg a szemeim...