Egy Hét Kettesben

90 6 0
                                    

(18+ lesz majd)

Amint be léptem a házba és le vettem a cipőmet, mentem is, hogy egyek valamit ugyanis éhes voltam. Mikor összeraktam magamnak egy szendvicset le ültem, hogy nézzek valamit a tv-ben.

-Figyuz Akemi! Ma szólt nekünk Éjfél tanárnő, hogy pár napra el kell mennie a Nagy Né--mondta volna, de rá néztem- Vagy is a Nagy Hármasnak. Ezért egész héten oda leszek és majd csak hétfőn érek haza, úgyhogy holnap egyedül kell menned. El leszel ugye?

-Persze. -bólintottam

-Rendben. 20:00-kor indulunk a srácokkal. -mondta majd felment összepakolni

-Oksa! -bólintottam

Aztán este is lett. Tamaki fel vette a hős jelmezét és el köszönt. Amint el ment, mentem is a konyhába, hogy csináljak valami kaját Dabinak ugyanis biztos elég éhes már. Fel mentem a szobámba, hogy ki nyissam az ablakot és lerakjam a párkányra a tányért és a narancslevet.

Gondoltam el megyek fürdeni gyorsan, aztán ahogy Dabi is olyan szépen kérte, fel vegyem a hős ruhámat. Be csuktam az ajtót és le vettem ruha darabjaimat utána be is szálltam a kádba és el kezdtem tusolni.

Amint be fejeztem esti teendőmet nem sokkal azután hallottam, hogy valaki mászkál a szobámban. Sejtettem, hogy ki is lehet az, ezért fel tekertem magamra egy törülközőt és ki néztem a szobámba.

Ahogy sejtettem. Dabi már az ágyamon ült és ette a ki készített szendvicset és itta a narancs levet. Amint jobban ki jöttem a fürdőből, Dabi két szeme meg is akadt rajtam.

-Ejha! Csak így? -kérdezte egy újabb perverz mosollyal majd letette a tányért és a poharat az éjjeli szekrényre és közelebb jött hozzám és a derekamnál fogva átkarolt- Köszi a szendvicset! -mondta majd meg puszilta a számat

-Yorokonde!

-Felveszed akkor a ruhádat? -húzogatta szemöldökét

-Felveszem! -nevettem majd kikerestem a táskámból a ruhadarabokat és elvonultam átvenni

Nemsokára ki is jöttem a fürdőből és Dabira néztem.

-Ilyen jó stílusom volt?! -néztem magam a tükörben- Hova lett ez az énem!? -nyöszörögtem

-Itt áll előttem! -mondta Dabi közben hátulról átölelt és állat vállamra helyezte

-Kedves vagy! -nevettem majd megfordultam

Dabival szemeztünk egy ideig majd arra kaptam a fejem, hogy egy forró csókot lehel ajkaimra. Nem kellett sok, máris viszonoztam csókját.

-És, mikor kell el mennem? -kérdezte a csók után

-Ezt, hogy érted? -néztem rá értetlenül

-Meddig van időm kettesben lenni veled!

-Van egy heted rá! -néztem rá egy sunyi mosollyal- Hétfőig miénk az egész ház!

-Ah, ezt örömmel hallom! -vigyorgott- Akkor... nem élvezzük ki, hogy csak mi ketten vagyunk?

-Mire célzol? -kérdeztem közben barátom igéző türkizkék szemeiben néztem

-Hát... Ahelyett, hogy itt állnánk... Gondoltam az ágy kényelmesebb! -mondta egy perverz mosoly kíséretében

-De ne sokáig, holnap nekem suli! -néztem ugyan azzal a mosollyal

-Azt majd meglátjuk! -mondta majd az ajkait az enyémre forrasztotta

Csókja kellemesen forró volt mint mindig. A kezeit le vezette a fenekemhez majd egyszerre markolt bele, és harapta meg az alsó ajkam ami miatt egy jól eső nyögés hagyta el a számat. Egy idő után el kezdett sétálni az ágy felé majd le lökött az előbb említett bútorra utána felém mászott és újra ajkaimra tapadt.

I always play with fire (Dabi x Oc)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang