Selena's P.O.V
Sedela sam na krevetu zamišljena i nadala se da Harry neće isključiti varles (Wi-fi),uskoro su došli i ostali iz škole...razmišljala sam dugo,svi oni su u tom lošem poslu a opet idu u školu,policija ih nije uhapsila...ipak su to momci bave se ovakvim stvarima ludi su! Ali ja? Zašto sam ja u ovome? Zayn i Mike su braća i ne podnose se,zašto Philiph ne podnosi Harry'a i ostale? I ko upravlja ovim poslovima? Jesu li to neki loši ljudi koji se ne podnose?! Skoro ništa mi nije jasno...a obda dam začula vibraciju mog telefona,nikad se nisam tako obradovala! Bila je to poruka od Justin'a
-'kako da ti pomognem? Gde si? Da te zovem?! '
-'da...zovi!' Odgovorila sam na poruku i ubrzo je nazvao a ja sam se javila...'Halo?'
'Justin! Pomozi molim te...'
'Kako? Sta se desilo?!'
'Kidnapovana sam! Ne znam gde sam...'
'MOLIM?!" Vikao je začudjeno
'ne mogu zvati tatu...a...' zastala sam,da li da mu ispricam za onu moju ekipu? Ipak je to strogo poverljivo!
'Selena? Zašto si stala?! Sve mi ispričaj! Jel ti jasno?sve...'
'Ne mogu...to je tajna...'
'Molim te! Zar je ta tajna važnija od tebe? Onda ću prijaviti policiji! '
'Ne..!'
'Onda govori..!' Začula sam korake na stepenicama...
'Juss neko ide! Ne prijavljuj ništa..i nazovi me večeras molim te...prekinula sam i uzdahnula zamalo da zaplačem..ali nisam,neko je krenuo da otvara moja vrata ali je odustao jer se začulo zvono.Opet se čuo onaj meni poznat glas,zvučao je kao Justin'ov,ali ne moguce da je to on...verovatno mi se pricinjava...
'Slušaj pederu,i ti i Harry ste neodgovorni i tvrdoglavi!! Izbaciću vas ako se ne smirite!'
'DOBRO! Gde su ostali?'
'Ne znam...verovatno su otišlo do Rotacije..a meni su ostavili onu malu ku*vu,verovatno je Harry već odvukao u krevet kad mi nismo bili tu a sad je zadužio mene da je hranim dok njega nema! Ustvari...Justin's P.O.V
zar je Harry uradio to? Raskinuo je sa Sarah,dobro se setio...
Zayn je pogledao u mene i nasmejao se.
' Ne...ne zar hoćes ja da brinem o njoj?!'
'Ja imam obaveza i ne mogu...'izašao je iz kuće.
Šta sad? Pihh neću ja to da radim...upalio sam tv i prošlo je oko 3h bila je noć za pola sata će 00:00
Uzeo sam čips sa stola da odnesem toj Harry-jevoj maloj...ma dosta joj je čips! Ušao sam u sobu bez kucanja a ona mi je bila okrenuta ledjima i taman je krenula da skida majicu ali je odmah obukla.
'Kako to ulaziš bez kucanja?!' Vikala je i okrenula se,kad sam ugledao Selenu ispustio sam čips iz ruku i ukopao se u mestu...
'S...Selena?' Mucao sam...zar je Harry oteo curu iz škole? sve ovo je zabuna...on nju nije ni video u školi jer dok je ona dolazila on nije...ali kada?gde? Kada me je videla skočila mi je u zagrljaj.
'Justin! Kako si me našao?!' Izgledala je tako srećno i sve vreme me je grlila i ja sam nju zagrlio nisam je ispuštao zatim sam se približio njenim usnama,centimetar nas je delio uzdahnula je nekako srećno i oči su joj već bile zatvorene te sekunde je Harry ušao u sobu...Harry's P.O.V
Ušao sam u sobu a šta sam imao da vidim? Cura koji sam spasio pa se zaljubio u nju se ljubi sa mojim najboljim drugom...ne znam šta se dešava u ovom momentu mi ništa nije jasno...
'ŠTA TO RADIT?!' Rekao sam iznervirano,oboje su se odmakli jedno od drugog i otvorili oči...
'Ništa...' rekao je Justin i pogledao me oštro,a Selena je samo ćutala...
'Selena?! Kako se možeš ljubiti sa osobom koju si sada upoznala?'
'Ne smaraj je! Kako možeš da kidnapuješ curu koja ide sa nama u školu?! I nismo se ljubili...'
Omg jel on to rekao sa nama?! Tako znači?! Ovo treba da raščistimo...pogledao sam je ona je samo pocrcenela...i gledala u pod zamišljeno...
'Nisam ja kriv...nije ništa htela da mi kaže o sebi! '
'Zato što te ne znam...niti tvoju bandicku družinu...nikad ne bih dozvolila da mi se približite...ipak ste vi neprijatelji...' vikala je i gledala pravo u mene ...ljuta...bila je besna...
'Upravo si dozvolila jednom našem članu da ti pridje delio vas je cebtimetar! a ipak su naše družine neprijatelji...' i ja sam vikao...a volim je...to nije moguće...zar ja mogu da volim nekoga? To je glup osećaj...
'Justine? Ti...ti si sa njima?!'
'A ti si sa Mike-om? ' gledali su se a onda je ona spustila pogled....
' da raščistimo ovo! Justin-e ti nju znaš iz škole i družili ste se...a ona je u Mike-ovoj ekipi...a ti u Zayn'ovoj...' hteo sam ih razdvojiti... pa sam odlučio da sve raščistimo...
'Dobro ali otkud Selena ovde?' Drao se Justin jako ljuto...
'U prvoj pljacki zamalo da je uhvati policija i ja sam se tu našao...'
Oboje su se pogledali a onda ju je on zagrlio...ma daj? Sta cu sad?
' želim biti sama...' rekla je Selena potišteno... Jus i ja smo se pogledali i izašli iz sobe...seli smo u dnevnu.
YOU ARE READING
★New life★
FanfictionKao i svaki drugi i ovaj dan zapoceo je svadjom. -Selena ustaj iz kreveta! *vikao je tata iz kuhinje* - - - →Selena Gomez,imam 16,uskoro 17 godina,ceo svoj zivot provela sam u putovanjima,pitate se zbog cega?!Zato sto je moj tata milioner i zbog n...