15. Cinderella

137 14 1
                                    

Selena's P.O.V

Bežala sam..nisam ni gledala gde idem sve što sam čula bili su koraci iza mene,polako dopirem do trave ...pa bože šta je ovo?

Njive,livade i par velikih kuća... Znači neko malo mesto... Lako ću otići odavde. Mislim da me je Harry izgubio iz vida...uzdahnula sam a onda se začula gitara. Prišla sam drvenoj klupici ispod rascvetane trešnje bila je roze sva u cvetu na jednoj grani visila je ljulja koju je povetarac blago njihao,stala sam ispred njega. Justin. Zatvorenih očiju zamišljen i sa nekom tugom u glasu je pevao.slušala sam do kraja a onda je završio ispustio je jednu suzu na kraju što me je definitivno šokiralo.Juss i suza? Uh...

'Hej.. 'rekla sam tiho dok je moja haljina lepršala na vetru.

'Sel?! rekao je iznenađen koliko dugo?'

'mislim od refrena' nasmešila sam se a i on je,zatim sam sela do njega a on me je uhvatio za ruku i pogledao.

'zašto si ovde?'

'pobegla sam... '

'vodim te odavde!'

'stvarno?'

'da... Niko ne sme da te drži silom zar ne? ' oboje smo se nasmejali

'da uživamo dok nema nikog... '

Podigao me je a meni je 10000 misli prošlo kroz glavu na njegovu rečenicu, stavio me je na ljulju,baletanku sam jednu izgubila u kukuruzu a druga je odletela na drvo smejali smo se.

'Znaš ja bih voleo da vratim vreme... '

'I ja bih... '

'kako si? '

'ako hoćeš iskreno... Loše... Jako loše ne znam šta je sa mojima... Brinem samo želim da se sve sredi... '

'zašto si uopšte ušla u bandu? '

'ne znam... Valjda radi promene... '

Ljulja se zaustavila a Jus je stao ispred mene obočio se laktovima oko mene na ljulju tako da je praktički ležao glavom na mojim kolenima

'odustani... Ne pravi istu grešku kao ja... Kasnije nema nazat! Ja nemam nikoga... Tata,mama,brat imao sam ih nekad ali su poginuli tada je Lucas pokupio nas nekoliko i sastavio ekipu on je loš čovek... '

'žao mi je... '

Poljubili smo se. Šta ću ja sad? spustio me je sa ljulje u svoje krilo a ja sam ga grlila volim ga, volim i Harry'a ne znam šta da radim... Stvarno ne znam... polako je počela da rosi kišica,oblačno je ali nije hladno zapravo duva topao vetar. Odjednom je Harry uskočio kod nas imao je pocepanu košulju i klice kukuruza,lišće pa čak i sama zrna po sebi.

'Selena. Justin. '

'hej.. 'rekli smo oboje.

'pepeljuga je zaboravila cipelicu...'

'nema veze 'pretekao me je Juss u odgovoru i podigao u naručje

'odletela je i druga' ja sam se malo nasmešila ali oni ne, oboje su gledali jedno u drugo sa ljutnjom, kiša je počela sve jače da pada, blago se nebu kada je tužno može da plače koliko želi, kada je ljuto preti munjama i gromovima a opet je tako lepo, suze su same počele da mi kapiju niz obraze nagla sam glavu na Justin'ovo rame tako da mi nisu videli lice. Svi smo bili mokri do gole kože koračali smo nazat kroz kukuruz posle 15-ak min. Smo bili u ulici.

'ne želim unutra' šapnula sam tiho Juss'u

'osuši se,spremi i odlazimo.. '

Šapnuo mi je i tako smo pričali.

'Philiph i Amanda su mi baka i deka '

'Šta? ' viknuo je Jus na šta nas je Harry pogledao onako hladno već sledećeg trena ulazimo u kuću .

'A tu si mala' otvorio je Zayn i gledao me dok me je Juss spuštao naglo me je pribio uza zid i maltene poljubio hvala bogu nije... Još mi ovaj treba...

'ponašaj se pristojno... '

Uhvatio me je za zglob i bukvalno vukao do dnevnog videla sam da oni odzada nešto dobacuju i viču al isam bila suviše zbunjena da bi slušala. Tu je stajao jedan visok i crn čovek imao je malo dužu kosu i tamne oči bio je odeven u odelo dofinitivno neki bogataš. Zayn me je samo bacio pred njega

"znači ti si ta Selena?" samo sam ga ljuto gledala a on mi je pomogao da ustanem.

"Šta hoćeš od mene?"
"Ti si harry i Justinu stvorila te silne probleme?"
"Da nisam ovde ne bi..."
"Ni nećeš više...odlaziš ujutro.."
"Gde? Kući?!" počeo je da se smeje zajedno sa Zayn-om
"Ne...ideš na prodaju.."
"Kome?" suze su mi krenule niz lice
"Ne plači kurvo!" prodrao se Zayn
"kako se ono preziva?"
"Gomez...Selena Gomez" govorio je Zayn ponosno na sebe,kako mi se samo gadi.
"Znači sestričino moja nema ti pomoći,kako je svet mali" svi su blenuli u njega a ja sam ga gledala raširenih očiju.
"Gadiš mi se" rekla sam bez imalo straha.
"Žao m je...to je jedini način da dobijemo novac..tvoj tata bi dobro platio!"
"Ne..."
"Da.." smejao se zlobno
"Ako ne neđem nekog ko će platiti 100000000$ za tebe ideš tati...Justine pođi zamnom ti ćeš voziti..najbrži si" otišao je smejući se a Justin zamišljen onda je ušla ona Sarah i gledala me onako sa visine a ja sam uplakana krenula u sobu.Harry je krenuo zamnom.
"Jesi dobro?"
"Jesam...možeš li me ostaviti samu?"
"slušaj ono što se desilo..."
"Samo jebeno zaboravi! I ja sam i ti zaboravi imam mnogo većih problema.." nisam htela plakati,trudila sam se da ostanem jaka,a on je skrenuo pogled
"Smisliću nešto..obećavam..."
"Ništa ti nećeš smišljati! prodrala se Sarah,a ja sam je samo pogledala Šta da zaboravi je li Selena? kurvo jedna jebeš se sa svima...e pa Harry'a ćeš da ostaviš inače ću te ubiti i briga me što si mi sestra!"
"Sarah smiri se!" viknuo je Harry i izašao sa njom napolje,čime sam ja ovo zaslužila? nadam se da Justin neće odustati.. i da će mi pomoći..a onda ću im dati novac,tiho sam pevušila stihove pesme ...
"I'm breathin' in, breathin' out,Ain't that what it's all about?Living life crazy loud, like I have the right to. No more words in my mouth,
Nothing left to figure out
but I don't think I'll ever break through,The ghost of you..."

spremila sam sve stvari u jednu malu torbu...ionako nisam imala puno stvari,ostavila sam Harry-u poruku na stolu i uzdahnula.a zašzo bi im dala novac? Neka opljačkaju nešto kao do sad... Ali zbog Justina... On mi je pomogao njemu ću dati nešto ušteđevine za ekipu... Čula sam auto izašla sam napolje pozdravivši se sa svima na kraju sa Niall-om koji mi je šapnuo nešto...
'budi jako oprezna sada si u ovoj ptljavoj igri! '
Malo sam bila iznenađena samo sam klimnula glavom i istrčala do auta u kome je bio Juss a onda je došao Zayn.
'stani!' viknuo je.
'šta je? 'rekla sam uzrujano
'Bilo bi bolje da je ja odvezem... '
'ne može...meni je šef rekao!'govorio je Juss nestrpljivo
'ako je pustiš zadaviću te golim rukama ona nam je jedini spas... '
'opušteno '
Krenuli smo... Da li će mi Juss pomoći ili ima neki skriveni plan? Šta ako Harry ne pročita pismo? nisam ga trebala ostaviti...

Već duže vreme se mučim sa nastavkom.
Inače sam puna inspiracije za nove priče waaa ❤❤❤
Vote and com.
LY

★New life★Onde histórias criam vida. Descubra agora