" Wtf? " Justin nas gleda zacudjenom facom i izgleda ljuto mogu da zamislim koliko ovo grozbo izgleda...uzàs...
" Justine ne gledaj me tako...doveo sam je samo da je pitam nesto "
" Shvatam da dovodis devojke u krevet ali ne nju...Selena ja sam mislio..." pocne da prica ali se zaustavi i proguta knedlu pre nego nastavi ja ga prekinem.
"Nije kako mislis zaista samo ce mo popricati u hodnikuni ja odlazim..."
" Cuo sam da te vec traze ..."
"razgovaracemo..." osmehnem mu se blago i on ode u kuhinju
"pa sta si hteo? " gledam ga
" Gle bio sam dosta godina u zatvoru i totalno nisam u toku...tvoj stric je vodja bandi? Znas li ti sta on radi?"
" Mislim da to niko ne zna...ali sta got on radio lose je"
" Upravu si mi ne znamo verovatno ni polovinu tog loseg..."
" A ti? U kojoj si grupi? "
" Ja sam sa Stylesom? "
" Zasto Nick? Nije li tebi mesto sa nama? " gledala sam u njegove duboke krvave oci njegovi misici su se zatezali i on se mrstio.
" Ti moras da ispadnes iz ovoga tvoj stric je bolestan uradice ti nesto lose! "
" Odgovori mi na pitanje" pokusavano oboje da ostanemo smireni.
" Ne...sve dok je Jass tu ja se ne vracam..."
"Zar je toliko pogresila? Znas meni izgleda kao dobra osoba..."
"Spavala je sa tvojim voljenim Justin'om,a verovatno i sa mnogim drugim " kaze sa gadjenjem i prevrne ocima.
" Ali Justinu si oprostio ..." kazem tiho. Moje usi ne mogu da veruju Jass sa Justinom? Zasto? Ne mogu reci da sam ravnodusna prema ovome...
" Juss je oduvek igrac tome sam ga ja naucio ali bio je pijan i povtedjen ona je bila kurva i zavela ga kad bi se to desilo recimo sa tobom i samnom ne bih ni ja odoleo razumem ga..."
"Mozda je ona imala svoje razloge..."
"Da 100% "
"Bar popricajte...mozda..." dap prekinuo me je pre nego sam uspela da zacrsim huh.
" Dosta! " izdrao se na sta sam ja poskocila metar unazat pomalo uplasena. Kako i ne bih posle mesec dana i vise trpeci Zayn'a i mog strica onu kurvu od moje sestre i ostale debile.
"Oprosti ne plasi me se samo ne volim da pricam o njoj "pruzi ruku ka meni zaklonim lice i on me zagrli sto me opusti makar nije nasilan...ili?
" Samo..." krenem reci nesto ali on me opet prekida
" Ne ne pravdaj se sve je uredu" pusti me i pogleda.
" Imali smo jako srecnu i uspesnu vezu tajno smo se verili ne bi se odvajali jedno od drugog delili smo sve ali tog jutra sam sve izgubio..."
" Uredu je ne moras da mi pricas"
"Zapravo zeleo sam da kazem nekome u zatvoru bas i nema razumnih ljudi za razgovor..."
" ohh ñikad nisam bila tamo " nasmejem se tiho
" Bolje " nasmesi de
"Ipak bi trebao da se vratis osecam da pripadas ovde "
"Ali ti ne pripadas nisi takva..
Zasto si uopste usla? "
" Rekla sam ti..."
" uredu...razmislicu jos ali i Harry i ekipa su okey i Justin je tamo zelim biti sa svojim bratom "
" kako to da su Juss i Jass dobri i ako su suparnici? "
" od te noci on ju je par dana izbegavao kasnije su nastaviki kao prijatelji kad sam se ja prebacio u drugu grupu idalje sam je voleo i bio ljubomoran stalno sam pricao Justin'u da treba da se prebaci i eto valjda se osecao da je duzan prema meni..."
"Znaci nije omiljenj vise u ovoj ekipi"
" Aha... Tako nekako ali ti jesi osecam zgodna zenska im se pridruzila kladim se da 'pinguin' uziva posmatrajuci te..." smeje se
''Prekini'' lupim ga u rame,on se nasmeje..svidja mi se ovaj lik i ako je pomalo strasan,trgne me iz mojih misli pucketanjem prstiju.''Gomezova gde si nestala? ''
'' Ammm..zamislila sam se..rekla sam ti sve sto si trazio..sad ti nesto reci..zasto te zovu 'Dangerous' ?
''Vidis ja sam bio vodja nekad prvo tvoje sadasnje grupe...Uvek sam rizikovao,druge grupe su drhtale od nase svako ko bi upao bio bi pocastvovan,za strah nije bilo mesta...onda je dosla Jass sve bi jos uvek bilo tako da se nije desilo to sto se desilo...'' vidim njegovo lice kako se mrsti i on nastavlja. '' Ali za ljubav vise nema mesta povraticu svoje ime...volim osecaj kada me nazivaju ' Dangerous' i sve vreme me je proganjala ta glupa ljubomora jedno vreme nisam mogao da pogledam rodjenog brata..gadio mi se''
''Drago mi je da ste se pomirili'' Nesto bucka u mom stomaku. Juss i Jass? ugh.
'' Da...''
''Hoces li me sad odvesti kuci? Znas mesec dana nisam bila tamo...a u skoli ne poznajem nikog sem Jass koja vise nije u skoli nego sto jeste kao i Justin...''
''hajde odvescu te ''
''ne tako brzo...'' Justin se vraca u hodnik i ja zagrizem usnu..Justin i Harr...Bravo Selena samo tako nastavi zenskarosi su bas tvoj tip... Besnim na samu sebe
''Amm idem ja da se presvucem...brate pricacemo...odbaci je ti ako zelis...'' Nick se nasmesi i ode na sprat ja gledam cas u justina cas u sliku na zidu koja i nije bila toliko zanimljiva ali ne mogu da gledam u njegove oci toliko dugo,on prelazi pogledom po mom telu i tek tad shvatim da ja imam samo Nick'ovu kosulju.
''Cija je to kosulja? Gde si bila Sel?'' gleda me. Otkad me to ispituje? Jel ja njega pitam sa kim spava? Koga jebe po klubovima? namrstim se i pogledam ga.
''Kosulja je od tvog brata i doslo je do neke greske sa Harry'em'' kad sam shvatila koliko to lose zvuci nastavila sam ''ali ne u tom smislu trebalo je da pobegnem veceras pa me je sakrio u njegovu,vasu kako got javnu kucu'' samo je klimnuo glavom i povukao me lagano ka izlazu
''Hajde odbacicu te'' nasmesila sam se..konacno idem kuci
***
Justin's P.O.V
konacno je kuci,ja vise ne moram da brinem o tome hoce li joj se nesto desiti u vikendici...Nikad nisam toliko strahovao za nekoga. Pobogu ona je samo jos jedna devojka...ili je sve samo ne kao jos jedna?
Zbunjen sam. Ostavio sam je kuci,zaspala je brzo sacekao sam da zaspe pa sam otisa.
Ulazim u dnevnu,moj brat je konacno izasao iz zatvora,naravno nije mi javio nikad ne zeli da brinem...idalje se osecam grozno zbog onog sto se desilo pre par godina,kad sam ga video sa Sel u hodniku prvo sto sam pomislio ' Nije mi oprostio samo se sveti...sveti se preko nje' srecom,nadam se samo sam pogresio...
Sednem pored njega na kauc i uzimam flasu piva i on je zavaljen i gleda utakmicu,kao u stara dobra vremena zar ne?
'' Dobrodosao kuci '' zapocinjem razgovor i razvucem usne u sirok kez.
'' FREEDOM '' uzvikne i smeje se. Da sloboda.
''Nego ti si je nasao u javnoj kuci?''
'' Zapravo rekao sam Harry'u da ce mo se naci tamo za sat vremena da povede i ostale,on je rekao da je vec tamo ili da je na putu tamo nisam siguran'' slegne ramenima zatim nastavi ''Hteo sam da kresnem nekoga nedostajao mi je osecaj '' nasmeje se i iskapi poslednju tecnost piva iz flase zatim otvori sledecu '' i tako sam dobio sobu one male...ali ona je izgleda samo trebala da prespava tamo,recepcioner je nije dobro razumeo,izlupala me je i pobegla i tad je naisao Harry''
''otisao si prvo tamo a onda si planirao kuci?'' Pitam pomalo razocarano. On je prvo otisao do ekipe,naravno i ja sam ta ekipa ali drugacije je.
'' Nemoj da se duris Justin'e ''
'' Ne ljutim se''
'' Znam te u dusu...''
''Zaista nisam ljut samo mozda...malo mi je krivo sto prvo nisi dosao kuci mogao si bar da se javis''
''Znas Justin rane se ne mogu zaceliti tako lako...Jass i ti na nasem kaucu'' iskezio se nekako pijano '' Secam se da sam spalio taj kauc'' krene da se smeje kao ludak ali znam da se ispod tog osmeha krije bol,ista bol koju ja sad osecam prema Harry'u...samo je problem sto on nije znao da meni Sel znaci toliko...ali to ne smanjuje bol zar ne? Mislim da ne smanjuje...
''Stvarno mi je zao zbog toga Nick ''
''Znam brate...to je jedan od razloga zasto sam ti oprostio..znam da ti je zao'' zvucao je ravnodusno...uredu dosta su mu ove cetiri flase...alkohol ga uvek pretvara u cudoviste...to nam je valjda genecki
''Ona mala svidja ti se?'' trgnem se i pogledam ga
''Amm...ne znam... to je prolazno''
''Ma hajde Juss nece uvek biti prolazno...''
''Jesi imao curu dok sam bio u zatvoru?''
samo odmahnem glavom...zaista nisam imao vezu za to vreme bilo je to samo na jednu noc.
'' Ako ti se svidja odvedi je u krevet ne mora da ima veze sa ljubavlju...ljubav je za slabice,ona te unisti Juss...'' nastavi i potegne za petom flasom ali mu je otmem.
''Mislim da je dosta Nick vec me gledas pijano''
''Ma hajde tek sam izasao iz zatvora hocu dobro da se napijem toliko da se ne otreznim 3 dana'' ustane i ode na sprat,uzdahnem misleci da je odustao ali se on vrati sa jackom u rukama mora da ga je izvukao iz ostave,idalje tu drzim pice. Celu noc smo pili ne secam se ni kad smo zaspali...
Jebeno je t dobar osecaj kada izgubis razum u tim momentima nisam mario sta ce se desiti neka bude sta ce biti,ne moram da mislim koga cu ubiti,hoce li mene neko ubiti? Sta cu reci Seleni,sefu,harry'u Zayn'u,Nick'u,jer mogu reci sta zelim i sutra se niceg necu secati,mozda i hocu po delovima i mozda ce me sutra glava boleti ali vredi..vredi ovog osecaha..osecaja bezbriznosti
****
KONACNO,evo mene...vote i comm ly pipllll :) <3
Vracam se pisanju i ove price,moze se reci da mi je dosla inspiracija :D
NAdam se da jos uvek ima onih koji citaju...cesce cu izbacivati nastavke...moram hahah <3
inc slika nece da se ucita tako da ce te je dobiti sutra verovatno :)
YOU ARE READING
★New life★
FanfictionKao i svaki drugi i ovaj dan zapoceo je svadjom. -Selena ustaj iz kreveta! *vikao je tata iz kuhinje* - - - →Selena Gomez,imam 16,uskoro 17 godina,ceo svoj zivot provela sam u putovanjima,pitate se zbog cega?!Zato sto je moj tata milioner i zbog n...