14. Polje kukuruza

168 13 3
                                    

Otvorila sam oči. A Juss je sedeo pored...
'Jesi dobro..?'
'Jesam...'
'Loše si sanjala?'
'Ne...ustvari onako...'
'Treba ti nesto?'
'Uhh..ne..'
Misliš da mi treba? Da Juss treba mi majka...treba mi ljubav,sasvim sam sama na ovom svetu,samo želim otići odavde...uzdahnula sam tužno a on me je gledao.
'Odvescu te kući...obećavam...'
Osmehnula sam se od radosti.
'Hvala ti..'
'Zahvali kad odemo...'
' Posle toga nećemo razgovarati...'
Pogledao me je začudjen,mada ne razumem zašto je u čudu..logično je.
'Za...zašto?'
'Jer si ti ovde ja kod Mike'a,jer mi nisi rekao da si sa ovim ludacima...'
'Pa nisi ni ti meni ništa rekla za tvoje društvo...nije bilo vremena...'
'Okey...' bila sam hladna,za koga ja živim uopšte...već nekoliko dana ne idem u školu,zaljubljena sam u dva klošara i ne znam koga volim...ne mogu ni kući jer je Harry budala! A i Zayn isto.
Juss izlazi snužden bez reči,a čujem kako ostali momci dole pričaju svi sem Harry-a. Mogla bih do Philipha da vidim moze li mi on pomoći...ali prvo ću poslušati šta momci planiraju...
'Ovo je kraj...' vikao je Zayn.
'Ne moguće...' čuo se Justin.
' a da tražimo pomoć od neke druge ekipe? Tvog brata?' Ubacio se Niall razočaran.
' NEMA ŠANSE! ' rekao je glasno sa nekom mržnjom u glasu.
'Šta onda?' reče Niall još tiše.
'Prodacemo je..." rekao je Zayn hladno.
'Šta?' Pitao je Justin vec pomalo uzrujano.
'Pa Selenu...' krv mi se sledila kad sam to čula...pa nisam ja njihovo vlasništvo,opet sam pobledela od straha.
' ne može...' odgovorio je Justin sad vec skros uzrujan i ljut.
' i šef će se složiti...a i nema razloga da to ne učinimo...ako se ona bude protivila i sama će završiti u zatvoru...ili sa svojim besnim ocem..' smeškao se zlobno,nastavili su da pričaju a ja sam se vratila u sobu na spratu sišla sam niz prozor što nije bilo ni malo lako i potrčala ka Philipovoj kući,došla sam do vrata,pozvonila sam na malo zvonce kod vrata a onda mi je otvorila neka baka,gledala je u mene cele tri minute zagledavala se i kao da je bila začudjena.
' izvinite? ' započepa sam.
' izvini ti...zanela sam se...pocećaš me na nekog...' tiho je rekla,osetila sam tugu u njenom glasu.
'Jel tu mr. Philiph? '
'Nije ljubavi...udji doćiće brzo...'
Ušla sam i sela na kauč,ta baka je donela male keksiće sa ukusom vanile i topao čaj od maline
'Mogu pitati što ga trebaš?'
'Objasniću vam...duga je to priča...'
'Uredu...ja sam Amanda' zamislila sam se a i ona zašto mi je to ime Amanda poznato..?
'Ja sam Selena...' pogledala me je jako začudjeno zamislila se...
' Jel sve uredu? '
' da...samo sam se setila svoje pokojne ćerke...'
'Ona se zvala Selena?' Rastužila sam se i nisam znala šta da kažem.
' ne...njena ćerka se zove Selena...'
Pogledale smo se i nasmešile...
' Mislite da je slučajnost? '
'Kako ti se zove mama? Prezime dušo? '
'Gomez...a mama mi se zvala Marie'
Ustala je i snažno me zagrlila,mirisala je divno,osetila sam njenu ljubav i toplinu...ovo nije slucajnost ne moze biti.
'Ti si...ovo nije slucajnost Selena...ti si moja unuka...trazila sam te od tvoje 3. godine....
Grlile smo se pile čaj i pričale,vreme je brzo prolazilo... prošlo najmanje dva sata...sigurno me već traže.
Čulo se zvono a ja sam se uplašila da je Harry ili neko iz te ekipe. Baka je otišla da otvori vrata a potom su ona i Philiph došli do stola Amanda mu je sve ispričala grlili smo se ja sam bila presrecna jer su oni moj rod do sada nisam imala nikog. Pričali smo o svemu želim da ih upoznam a i oni mene.
'Jel imam još nekog sa mamine strane?'
'Imaš ujaka...' rekao je deda zamišljeno
'Ali on nije dobar čovek...bolje da ga se klonis, a njegova ćerka je razmaženo derište..ali kako bilo ona nam je isto unuka' govorila je baka nekako snuždeno.
' Znači imam ujaka i sestru? Jos nekog? '
'Pa nikog sem ove sporedne rodbine...ali svi su oni stariji sem tvog rodjaka David'a od njega si mladja 3 godine...' rekao je deda i smešio se.
' da on je borac protiv ovih narkomana...' dobacila je baka.
'A šta ti radiš sa onim Harry'em? On je lud...'
' ummm došla sam po domaći kod njega ali nije bio tu pa ovako je ispalo' nisam rekla istinu,ne želim da misle da sam i ja narkomanka,ne želim da steknu takav utisak o meni...tek sam ih dobila ne želim da ih izgubim...
' Idem ja sad...' rekla sam snuždeno ali sam se trudila da ne primete.
' Doćićeš opet?' Pitala je baka srecno i nasmejano.
'Naravno...nemojte me pratiti odmorite...' napravila sam jedan fake smile,mahnula im i izašla,suze su same krenule niz lice dok sam izlazila iz njihovog dvorišta osetila sam strah,strah da ću izgubiti ljude kojih se ne sećam a koju su mi rod. Ne mogu nazat kod njih a ne mogu ni kod one bande...prodaće me! Šta sad? Krenula sam ka vrhu ulice i da tražim izlaz odavde spuštene glave dok su mi suze lile niz lice,da me neko vidi rekao bi da mi nije dobro...ali meni i nije dobro. Odjednom sam osetila grub dodir koji me stiska na ramenima i okrece me ka sebi. Harry. Trebalo je da znam,dečko koji nije čuo za nežno.
'Ko ti je rekao da ideš?!' Izgledao je ljuto a napolju je bilo oko 21h
'Helouu čoveče ja nisam tvoje vlasništvo...pobećiću čim mi se ukaže prilika...' obrisala sam suze i vikala.
' ne deri se! Mogla si se izgubiti...zašto si plakala?'
'Nisam...' vikala sam idalje i prepirala se sa njim,potom sam se okrenula da nastavim dalje ali me je on uhvatio za zglob i povukao ka sebi.
' ne ideš ti nigde...sem nazat u sobu..'
Rekao je i nasmešio se.
' hvala ti...sve vreme i planiraš da tražiš otkup od mene.. '
'Molim?' Sad se i on drao.
'Nemoj ti meni molim! Prodaćete me!' Opet sam bila glasnija a on mi se približavao sve više i više,moja suknja je lepršala na vetru,a onda sam spustila pogled.
'Pusti me da idem...'
'Ne mogu...to nije na meni...sada je verovatno sve u šefovim rukama...jedino da zamolim Sarah...'
' kakve veze Sarah ima sa ovim?'
'Ona je šefova ćerka...'
'uhh...dobro!zamoli je onda..' uzdahnula sam a on me je uhvatio za bradu i podugao glavu ka gore tako da sam ga gledala u njegove zelene oči,krenuo je da se naginje ka meni...stavila sam ruke na njegove grudi a onda sam se setila Justin'a pa potom osetila miris alhohola...
'Onda idemo...?' Odaljila sam se malo.
' Zar je tako teško poljubiti nekog..?' Smeškao se.
' pijan si...' zamislila sam se a onda sam krenula da trčim...pa on je pijan...brža sam valjda ali kad sam se okrenula bio je jako blizu.stigla sam do kraja tu je još samo njiva kukuruza utrčala sam i rukama sklanjala sve ispred sebe sada je već iza mene da li da vičem?
Harry's P.O.V
Stigao sam je,nervozna je,pala je a i ja sam preko nje gleda me u oči a ja nju u usne...
'Harry jesi dobro?'
'Ja jesam...ti? '
'umm le...'
Nisam joj ni dozvolio da završi, jer nisam želeo da krenemo samo sam je poljubio na duže ali nije se baš opirala zapravo uzvraćala je poljubac na početku a onda sam se pomerio jer je htela ustati,bio sam izgubljen ona je učinila da se izgubim... A onda sam samo video da nastavlja kroz njivu pokušavajući da pobegne...

★New life★Onde histórias criam vida. Descubra agora