17. Ne shvatam vas

122 8 3
                                    

( bice pervezni deo.
pre nisam pisala zbog citalaca koji ne vole posto je tek pocetak nece biti nesto puno pervezan ali ko ne voli ne mora procitati :) btw trazila sam od drugarice da mi napise ovo jer ja nisam bas pervezna xD ly )

Na vratim ne vidim nikog drugog sem Justin'a gleda me pomalo razocarano.
'Zasto?'
'Kunem ti se sa nisam htela! Bila sam pijana...ali zasto se ja tebi uopste pravdam! '
Viknem i opet se okrenem a on mi se priblizi jos vise.
' Molim te Selena on je zenskaros...koga ti volis?' uzdahne i gleda me u oci ali mene je sramota da ga gledam vec samo oborim glavu na sta me on uzme za bradu i digne glavu gledam ga direktno u cokoladne oci pa u njegove pune usne ne mogu odoleti poljubim ga drzeci ga za ramena a on svoje ruke spusti na moje kukove i uzvraca poljubac. Tako mi prijaju njegovi dodiri. Ali nas prekine buka na vratima,ko got da je roknucu ga . Odvajam se od Justina i otvaram vrata a on se ustane i nasloni na orman.
Ispred vidim Niall'a Liam'a Louis'a i svi se keze
' Cekaj...on te nece pojebati?' kazi se Liam koji perveznjak.
' Ma to je Harry sammo uspeo...'
Ubacuje se Louis na sta cujem da Juss frkce i prekrsta ruke.
'Razgovaramo! Odlazite...'
"Ma sa razgovarace vas 'frend' i 'frendica' " Na Liam'ove reci svi pucaju od smeha.
Drago mi je sto momci ne misle da sam kurva...Oni shvataju da sam bila pijana kao i Harry. Treba da mu oprostim,oni polako odlaze a ja se vracam u sobu i gledam Justin'a onako ne pomicno. Oprostio mi je? Kako je on samo dobar prema meni. Prilazi mi ali ostrim pogledom
' Budi moja...' topim se u njegovim ocima i sve oko mene nestaje nalazim se na sednom nebu izolovana od stvarnosti. Na nekom mestu gde smo sami..on i ja... U glavi mi se stvpri slika Harry'a i mene od sinoc. Uff kako sam to sebi dozvolila. Ko Na sta ce.mi Sarah sad napraviti prakticki sam u njenim rukama.
Kad bih samo mogla da joj se izvinim.
Osetim njegove usne na svojima njegov jezik istrazuje svaki centimetar mojih usta uzvracam poljubac dok nam se jezici preplicu baca me na krevet i leze preko mene ,hvata rub moje majice i ona za tren pada na pod kao i farnerke,uskoro i on ostaje samo u boxama.
' Izgleda da su momci bili u pravu...' kaze smeskajuci se i otkopcava moj brus. U to vreme cujem kucanje i poznat Harry'ev glas,njegove zelene oci uprte su u nas a njegova usta formiraju samo jedno ' o '
'Izdala si me..i ti Justin'e '
' Gledaj Harry' Justin ustaje jos uvek u boxama a ja ih zabrinuta gledam pokrivena plahtom.
' ti si zenskaros i usput imas curi volim te kao kao rodjenog ali shvati da ja necu odustati od Sel a sinoc je bila pijana' namrsten mu zalupi vrata pred nosom i zakljuca,jasno cujem da Harry vice.
' Sel razgovaracemo mi jos! Kunem ti se...'
Ne obazirem se na njegove reci samo ih ignorisem i vratimo se tamo gde amo stali,divljacki me ljubi valjda ga je naljutio uzvracam mu istim tempom bar se trudim da ga stignem. Nogama mu svlacim boxe i on je napljen kao i ja. ovo je sasvim drugacije nego sinoc valjda je lepse kada si trezan?
Spusta svoje vrele poljubce niz moj vrat pa sve nize uzdisaji se otimaju, čujem Harry'evo dranje i lupanje vratima nikog vise nema u kuci. Hvala bogu. Samo mi ke zao Harry'a ipak sam ja osecala neato prema njemu..mozda jos uvek osecam mada nije on za mene bojim se. Sarah i on su zajedno a ona mi je sestra ma koliko se mrzele. Posle svega ovoga zelim da mi pojasne neke stvari.
Misli mi se vracaju kad osetim jak bol ali i uzitak u osto vreme Justinov 'frend' je vec u meni ide polako a potom ubrzava tempo stenjem glasno sto ga jos vise napali on suzdrzava uzdahe tako sto me grize za vrat i ostablja ljubavne ugrize po njemu.
'Svrsicu' cujem posle otprilike 20-ak minuta
' Ne u meni...' jasno mu stavim doznanje ali pretppstavljam da on to vec zna,on ga izvadi i svrsi po meni ne obaziruci se na to nastavimo da se ljubimo. Ne secam se dokle smo to radili. ujutro se budim na njemu pokriveni smo jednom plahtom.
Justin jos uvek spava. Mazim ga po plocicama i poljubim on otvara oci i grli me oko struka.
' Volim te...'
' I ja tebe...' nosevi nam se dodiruju i poljubimo se spusta ruke sve niz
' Tebi nikad nije dosta?' Nasmejem se a i on samnom.
'Tebe nikad...' Da sam bar sa njim izgubila nevinost. Gubim se u njegovom prelepom osmehu a on me digne i obgrli plahtom
' Ne izlazimo! '
' Zasto?'
'Videce nas...'
' Nisu tu...ustajao sam rano jutros do wc'a ...vrv su zaspali u nekom klubu...'
Da Harry je vrv nasao utehu. Ali zasto me uopste zanima prosla me je groznica zvana 'Harry'
Ulazimo u tus-kabinu i tusiramo se posle 15-ak min. On odlazi do sobe da se presvuce a ja zavrsavam svoju jutarnju higijenu.
Uskoeo se i ja obucem bacim pogles na iphone koji vibrira. Juss'ov je. Uzmem ga u ruke otvaram poruku.
Od neke Yovanne . Kad malo bolje razmislim to je ona fufica u nasoj skoli.
'hey Juss,ne javljas se ha? Mogao bih da svratis da mi das sveske posle? '
Protumacicu ovo kao 'prijatelji' jer nemam razloga da sumnjam.
Nadam se da je tako.
'Pakuj se!' Cujem Justin'a te brzo ostavljam njegov fon na stolic
'Stvarno?'
' Samo pozuri...' krenem vaditi torbe iz ormana ali naravno gospoda su se setila u 12 popodne da se vrate...
' Mogla bi sa svima da se pojebes
..' Zappcinje Harry hladnim tonom i svi sem Zayn'a ga ostro pogledaju.
'Ostavi je' Juss staje iza mene i oni upucuju jedno drugom hladne poglede.
' Harry mozemo da porazgovaramo? ' upitam ga smireno on malo razmislja te zadovoljno klimne glavom. Nadam se da ne planira nista pogresno pogledam u Justina te mu uputim blag osmeh oluzvrati isto tako i guzva iz hodnika se rascisti,svako ode svojim putem.
Sedam u njegov Rang Rover i krecemo ka nekom kaficu
Ovo je za mene nepoznato cini mi se sa nismo u nasem gradu. Mada ja nisam toliko ni izlazila.
'Nadam se sa neces pokusati nesto...' prekidam tisinu koja je vladala autom
' Nisam ti ja neki manijak...znas...'i
Upravu je. Mada vreme je da mu otvorim oci,i saznam neke stvari.
Stizemo u kafic,sedamo,i dobijamo narucene sokove.

'Kazi...' gleda me u oci hladno i zamisljeno.
' Ne mogu zauvek ziveti ovako. Gledaj i ja bih slobodu. Moram u skolu ne mogu zauvek imati boginje. Ako ste konacno dobili taj novac pusti me da idem...dacu vam svu svoju ustedjevinu...prekida me zamisljen.
' Gle tvoja ustedjevina bi nam samo malo pomogla mi smo stalno u akciji,mi smo lopovi...ali amo primorani ako hocemo da zivimo moramo ovako...ne shvatam te...imas sve a usla si u ova sranja,znas li sta je tvoj striko uradio proslom beguncu? Ubio ga je! Hladno,ubio je mog jednog clana porodice,mog rodjenog brata.'
Zao mi ga je. Znam kako mu je i koliko mu nedoataje brat.
'Zasto ga ne prijavite? '
'On je previse mocan,svuda ima veze i iz zatvora bi nas ubio...'
'Ujedinimo se svi...'
' svi su u svadji...ovde ne postoji 'svi' '
'Zasto si onda sa Sarah?'
'Ona je rakla..a sve sto ona kaze tatica ispunjava...'
' Ne shvatam vas...'
'Bolje po tebe...' uzdahne i stavi ruku preko moje.

Eto kraj 17. Dela
Izvinote syo nisam sve scene ja pisala zaista nisam bas pervezna ne znam da sastavljam takve delove.
Ponesto sam sama pisala i u budice se mi pomagati drugarica ali ne toliko mnogo samo ovakve delove. Ne zamerote ona je zaista izvrstan pisac.
Slike ce stici vremenom sry
Ly


★New life★Where stories live. Discover now