Harry.
" Oh napokon ovaj manijak..."
Kao da me slusa odmerava moje telo pa da pred spavanje nisam nista obukla sem vesa.
" Prekini " kazem hladno.
" Izvini...zaneo sam se..."
U tom trenu dotrcava onaj zgodni manijak.
" O Harry sta ima? "
" Harryto je taj...zgo...ummm manijak..."
" Nick nije manijak Selena. "
" Samo mu objasni da ja ne radim ove gadosti i da cu ga prijaviti za silovanje ako nastavi da me smara..."
Kroz hodnik prolaze mnogi muskarci i idu ka sobama odmeravavsi me. Muka mi je od ovog mesta. Onaj mr. Zgodni mi daje kosulju u ruke a ja gledam ponalo zbunjeno,
" Uzmi primetim sta te muci..."
" Hvala..." obucem kosulju i primetim da se Harry'evo lice mrsti. Pa necu stajati polugola na sred hodnika?!
Odjednom se cuje pucnjava dole na sta se najezim. Harry mi daje znak da cekam tu a njih dvoje i jos neki muskarci istrcavaju u prizemlje. Ja da ostanem?! No way. Istrcavam dole i vidim cetvoricu koji drze uperene pistolje. Ne prepoznajem im lica jer nose crne maske." Ovde nemate sta da pljackate..."
Zacuje se Harry a ja ga samo gledam. Tu majicu sa pingvinom bih bilo gde prepoznala. Nasmesim se i pridjem blize. Nadam se da ne gresim. Vidim da se Nick mrsti i istupi jedan korak.
" Mi smo dosli po ono sto ste silom odvukli." govori meni jako dobro poznat glas. Oni spuste pistolje Nick se sprema nesto da kaze kao i Harry ali ih prestignem i istrcim iz grupe pravo u zagrljaj maskiranom decku koji uzvraca zagrljaj.
" Znala sam da ce te me naci..." prosapucem a Harry gleda rasirenih ociju.Harry's P.O.V
Vidim Selenu koja trci ovom manijaku u zagrljaj puna srece i sapuce mu nesto.
" Da je nisam odveo zavrsila bi u zatvoru " prevrcem ocima.
"Mogao si je vratiti. Cak ste trazili otkup. " zacuje se ovaj drugi iza njih. Nick istupa ka njima a ja ga gledam zbunjeno.Nick's P.O.V
To su oni. Moja bivsa druzina.
Ja sam izasao zbog Jass. Tu kurvu ne bih vise ocima mogao videti.
Ali oni su mi kao porodica. Tek izadjem iz zatvora i njih sretnem. Sta ti je zivot.
Gledaju me poluotvorenih usta.
Harry tera "publiku" i gleda pomalo zbunjen." Dangerous? "
Flash back.
" To je opasno..."
"Opasnost je moje ime " kazem hladno i skocim sa krova na drugi.
" Šefe ja ne mogu..."
" Kukavice "
Na te moje reci Justin skace. Ali pada policija ga hvata a ja bezim.
E to je kukavicki. Mislim u sebi i vracam se dignutih ruku.
" Brat bratu " kazem sa osmehom u njegovim ocima se izbrise razocarenje. Treniram ga oko godinu dana i jasno se vidi napredak ali on treba jos dosta da razvija misice.
" Ne okrece ledja " uzvrati sa osmehom i vode nas.End flash back.
" Pinguin " osmehnem mu se i rukujemo se.
Rukujem se i sa ostalima. Sve ih jednako volim. I drago mi je sto ih vidim ali ja vise nisam sa njima sad je 100% Mike vodja. Najaci je a i najpametniji." Nedostajao si " zacuje se Max.
" I ti si braco..."
" Gde je Justin? "
Svi ga pogledaju i tisina zavlada nigde osmeha samo Selena ima sirok osmeh na licu na pomen njegovog imena, obrazi joj crvene na sta samo dignem obrvu zamisljen. Sta li sam sve propustio.
" Jel on dosao? " uozbiljim se i gledam Luke'a " I sta se ovde desava?"
" Duga prica maco.." namignem joj a ona razocarano gleda u mene.
" i sta sad? " Harry pridje.
" Majmune jedan..."
zacuje se Ian'ov glas. Dosta mi ke ovih svadja. Ovo mora preatati u sto kracem roku." Mala ide samnom, Mike i ostali vratite se kuci. Harry cucemo se sutra." povucem je za ruku ona me gleda namrstena.
" Ne " svi se okrenu ka Harry'u " Ja cu je odvesti kuci "
ESTÁS LEYENDO
★New life★
FanficKao i svaki drugi i ovaj dan zapoceo je svadjom. -Selena ustaj iz kreveta! *vikao je tata iz kuhinje* - - - →Selena Gomez,imam 16,uskoro 17 godina,ceo svoj zivot provela sam u putovanjima,pitate se zbog cega?!Zato sto je moj tata milioner i zbog n...