* Jutro *
Justin's p.o.v
Ustao sam i kao i svako jutro obavio sve što treba...sanjao sam ono lepo lice sa velikim osmehom i malim okicama boje čokolade...gledali smo se i pred kiss ja sam se probudio...jbg...
Čuo sam meni poznatu pesmu 'Cry me a river' ( Justin T.) To je bio moj iphone koji je stajao ispod gomile neuredne garderobe pa sam ga jedva pronašao...
-Halo? Rekao sam jos pospanim glasom.~Ej Juss...ustao si?
-Harry šta je sad?
~Znaš ti,Ben,Jax i ja...večeras? Nisi zaboravio..?
-Za razliku od nekih ja nikad nisam zaboravio akciju...~a sutra vece ako ne dodje do promene plana mozemo na trzni centar?
-vazi...ajde idem da se istuširam i jedem...
Prekinuo sam i otišao da se istuširam...mama i tata rade i cela kuća je moja...video sam tople sendviče na stolu..verovatno ih je mama jutros napravila za mene...jos su bilo topli seo sam za sto i opet mi se ona vrti po mislima...sada je verovatno u skoli...i Austin je tamo...ona mala varnica je budila vatru u meni...Ceo dan sam gledao tv ili se dopisivao sa prijateljima iz grupe...to su bili Harry,Louis,Zayn,Niall i Liam. Ziveli su malo dalje od mene...mi smo jedna od losih ekipa...ilegalni poslovi...zapravo nije to toliko sad veliko...ali opet nije bas uredu...tu sam gde jesam i zadovoljan sam. Oko 14h sam krenuo ka Seleni...na putu do njene kuce zazvonio mi je fon...
-halo? Rekao sam mrzovoljno i smoreno jer je zvala ona dosadna Katy.
~Mislila sam...pa ne budi tako smoren...ako hoces u bioskop?-ne mogu zauzet sam...
~uvek to kazes...
-ajde vidimo se caos...
~ma cao i tebi...
Prekinula je...bila je ljuta,jel me zanim? Ne. Dosta mi je nafuranih cura. Stigao sam ispred njene kuce...ako se to moze nazvati kucom...pa ipak je njen ćale milioner...pokucao sam na vrata i mogu reci da sam bio zacudjen...nije nosila suknju...nesto se promenilo na ili u njoj...nosila je majicu sa vojnickim 'dezenom',crne farmerje i starke..Selena P.O.V
Moram priznati nedostajala su mi
njegoa dva oka uprta u moje oci...vidim da je iznenadjen...ali neka.-hej...udji...
~lepa promena...rekao je ulazeći u kuću
-sedi...donecu nam sok... seo je na kauč,vadi veliku svesku sa natpisom 'SWAG' ,olovku i zadrzavao pogled na meni dok sam odlazila u kuhinju,za koji minut sam se vratila sa dve staklene case i CocaColom..smeskao mi se kako volim njegov blistavi osmeh...sela sam pored njega,na stolu je vec bila moja ljubicasta sveska.
-hoces sad prepisivati?~ako ti odnesem svesku nećeš je videti dugo vremena...počeo je da se smeje a i ja sa njim...već je bilo 16:30 dosta smo pričali i pomalo sam mu objašnjavala ali nisam baš ni ja genije samo ponešto...čulo se zvono na vratima otišla sam da pogledam,to je poštar i za njim je ušla Jass,predao mi je neko pismo,a Jass je sela za kauč i digla noge na sto,Juss ju je samo posmatrao a ja sam sela da pročitam pismo koje je bilo od Anne
"SELENA,JAKO MI JE ŽAO,ALI MOGU DOĆI TEK ZA DVE NEDELJE...SVASTA SE DESILO,PRICACU TI KAD SE VRATIM.MOLIM TE POKRIVAJ ME KOD TVOG OCA,JEL SE SNALAZIŠ? VOLIM TE. "
-ANNA'Pa ovo je super...' rekla sam sa osmehom na licu.
'Šta se desilo?' Juss me je upitao znatiželjno
'Ništa posebno'
'Pa cure...idem ja skoro je 17h,vidimo se sutra'
Ispratila sam ga do vrata,i mahnula mu dok je odlazio,uzvratio mi je onim svojim blistavim osmehom.vratila sam se do Jass,donela je neke papirne kese sa poznatijim.markama-sta je to?
~ pa kupila sam ti odecu...secas se? Dala mi je racun i kusur.
-ahh...da hvala...
~obuci se prigladno veceras...jesi ikad ista opljackala?-hmm...ovaj...ne...
~dobro...za sve postoji prvi put,samo ti budi spremna.izašla je a mene ostavila u razmišljanju.
Bojim se...ali nešto u meni se promenilo,ne znam šta ali utiče na mene,menja moj razum,ovo je sada moj zivot.
Vreme...vreme je tako brzo prolazilo...obukla sam crnu trenerku sa nekim natpisom na pozadini,top majicu i naravno kapu preko glave...pola sata sam sedela i grickala nokte,želim to a toliko se bojim. Začula sam zvuk glasne sirene auta,ispred moje kuće je stajao crni džip bez tablica,sišla sam i sela na suvozačevo mesto...sve se činilo tako hladno...vozio je nas vodja Mike,pogledao me je i nasmejao se,pozadi su sedeli Ian,Luke,Max i Jass ima dovoljno mesta pozadi a gepek (prtljaznik) je poprilično velik.'Sel,dobronizgledas...' rekao je Mike i pogledao me svojim krupnim očima,nusam se zaljubila ali sladak je,nisam stigla ni da kazem 'A' a vec se ubacio Luke.
'Gledaj na put a ne u Selenu'
' Bože...samo sam prokemtarisao...' svi smo počeli da se smejeno,a ja ovo stv. Nisam shvatila ozbiljno...samo smo se šalili,nakon sat ipo vremena voznje stigli smo do tog tržnog centra,poprilicno je udaljen sat ipo brze vožnje...poceli smo da se dogovaramo,plan je delovao uspesno,sve do setalja je bilo osmišljeno,ušli smo.
'Uzimajte vredne stvari i sve što vam se svidja' povikao je Mike,uspešno smo provalili i napunili nase vrece,a onda se začuo zvuk policijske sirene...neko im je javio.
Tako sam uplašena...svi smo ali smo odlucili...izlazimo i trcimo ka autu. I tako smo i uradili ali ja nisam stigla,na izlazu sam pala, pa lepo...bas sam se dokazala...'Idite bez mene snacicu se,ne brinite znam sta cu!' Vilnula sam i gledala kako odlaze,Mike se prvo predomisljao a i ostali ali ja sam glumila da imam plan,počela sam da trčim ne gledajući gde ću,zvuk je bio sve bliži,već sam mogla da čujem policajce koji viču da se zaustavim,kada sam izgubila svu nadu ispred mene se zaustavio crni Rang-Rover,zar su za jednu malu pljacku pozvali ovako vazne ljude? Zatvorila sam oči,gotovo je...sad ce tata da sazna...sve je gotovo,nečije snažne ruke su me ubacile u auto,krenuli smo jako brzo da bi pobegli...sa zadnjeg sedista sam gledala u njega...nije bio policija sigurno,ima loknastu kosu i u njoj vezanu crnu maramu,zelene oči,ima dosta tetovaža i velike mišiće..osetio se adrenalin u krvi,vozio je sigurno 200 na h.
-hvala...pogledala sam ga i nasmešila se,a on je samo ćutao.Mogu li ti znati ime?
~zovu me Harry...znači Harry...sladak je...htela sam da zapocnem razgovor ali on je vecim delom puta cutao.
-zašto si me spasio.~tako došlo mi...
-dobro...
~ko kaže da si sad bezbedna? Previše veruješ ljudima...uplasila sam se na ovo sto je rekao...
-odvesces me kuci? Glas mi je drhtao dok sam to izgovarala...mozda je neki manijak...
~mojoj kući...ovo me je jos vise zabrinulo.
-sta ću ti ja? Pusti me molim te...~ ne boj se...nisam ja lud...kako se zoveš dosado?
-Selena..idalje sam ga gledala tako uplašeno...šta da radim? Ne mogu da zovem policiju...
~pa nala baš si dosadna...budi zahvalna što sam te spasio od zatvora...-to mi je prva pljacka,sa drustvom,sve je tako lose...bojala sam se da mu se suprostavim,jaci je od mene...
Već nekoliko dana pišem nastavak .__.
Cekala sam inspiraciju xD
Nastavak uskoro ♥
Vote and com ♡
-ly
KAMU SEDANG MEMBACA
★New life★
Fiksi PenggemarKao i svaki drugi i ovaj dan zapoceo je svadjom. -Selena ustaj iz kreveta! *vikao je tata iz kuhinje* - - - →Selena Gomez,imam 16,uskoro 17 godina,ceo svoj zivot provela sam u putovanjima,pitate se zbog cega?!Zato sto je moj tata milioner i zbog n...