18. soba 52

92 6 1
                                    

Idalje drzi ruku preko moje. Sada ga mnogo bolje shvatam. Osetim nesto u stomaku. Ali blago. Ne Harry je samo obicna groznica.

" Zelim ici kuci...molim te..."
" Posle svega Sarah te nikad nece pustiti tek tako..."
" Pretpostavila sam..."
" Ali ja moram ici stvarno jedva izdrzavam da neko ne poslumnja..."
" Zasto ne kazes tati? Babi? Dedi? Imas porodicu i mogucnost..."
" Bojim se.. Od tate ce traziti otkup a onda ce mo se odseliti u neku pustinju verovatno"
" Ma hajde...ne bi..."
" Harry ne znas ga! Jedva sam ga ne givorila da me ne vodi u Kinu sa sobom. Tamo je sad sa svojom verenicom koja je jedva docekala da ja me ne gleda."
" Ako ti tako kazes "
Naglo sam ustala
" Ne znas nista o meni...vidis..."
Vikala sam i okrenula se a on me je povukao za ruku naglo ka sebi.
" Ali se mozemo upoznati..."
" Ne moj misliti da sam se odljutila"
" Ma hajde...bilo je slucajno! I sama znas..."
" Dobro " rekla sam sto sam hladnije mogla. Njegova braon kosa je leprsala sto me je nateralo da dignem pogled jer je dosta visi od mene. Njegove divlje zelene oci idalje gledaju u moje. Zasto se osecam ovako? Zasto zelim nesto sa njim kad ga ne volim?
Naginje se ka meni ali ga blago odgurnem.
" Nije mi do izmotavanja..."
" Ja ne mislim da je ovo izmedju nas izmotavanje...priznaj da osecas nesto...zelis da me ljubis..." nisam mu dala da zavrsi. Ne mogu priznati sebi a kamol' i njemu. Ja volim Justin'a. Zao mi je Harry.
" Prekini. Ti si zenskaros...los momak. Shvati me. " okrenem se. I krenem ka rang roveru
" Ipak ces ici samnom?" dolazi do crnog auta.
" Pa ne znam ni gde smo "
" A sta kazes da mi slucajno pobegnes? " na sta on to cilja...
" Na sta ciljas? "
" U blizini imass... Zakaslje se. I mrmlja nesto. Hello ja sam jos uvek tu. Ovaj...."
" Sta? Reci vise dodjavola "
" Ima jedan kuca..znas tamo su one zebe joje muskarci placaju za zakaslje se u ulici desno..." what the hell? Necu tamo.
" Ne. "
" Pa nemas motela ili apartmana ovde...ovo je opasan grad u kom pravila ne vaze. Selena. "
Pa necu ja tamo raditi ko zna sta. Samo cu sacekati sa se Harry vrati po mene kad bude bezbeno...znaci dan...dva.
" Dobro,ali brzo da dodjes po mene. Ako ne ti onda Justin. "
" Hajde trci...i samo im daj ovaj papiric " uzme neko parce papira i napise nesto. Sad znam da ruzno pise. Ta pomisao me natera da se zakikocem. Poljubi me u obraz samo ga pogledam i otrcim.

30 MINUTES LATER.

Konacno sam nasla tu kucu.
Gadi mi se na samu pomisao da su unutra kurve i da je sa svakom spavalo 100-tinu muskaraca.
Ulazim unutra.
Elegantno sredjen prvi sprat. Naravno ima i recepciju i cekaonicu. Ostacu na 'elegantno' .
Uz stepenice vidim samo deo hodnika i par vrata. Pretpostavljam da su gore sobe.
Sednem na kauc cekajuci nekog da mi pomogne. Trzne me zvuk sa mog telefona.

Od Harry'a ;

Sarah dilazi tamo vikendom. Pazi se pls. Vt

Sta si on umislja da mi napise vt?
Nek ne voli. Ja njega ne volim

Od Harry'a ;
Ne ignorisi me. Lepo ti kazem.
I samo da znas da u nasoj vezi mi spavamo sa drugim ljudima to je ono kao prijatelji sa povlasticama...

Za Harry'a ;

Ne ignorisem te. Stigla sam i sve je u redu. Molim te zasto se pravdas? Nije me briga radi sta hoces. Ali ja necu da budem tvoj prijatelj sa povlasticama odmah da te obavestim.

Nakon sto sam iskucala poruku prisao mi je muskarac srednjih godina.

" Amm...a ti ai dosla zvog posla? Ili? " sta ili? Ovo je ludost.

" Ne. Samo..."
" Onda nemate sta traziti gospodin Harry..." prekinula sam ga.
" Da Harry me je i poslao "
" Odlicno znaci ti si nova radnica ne brini soba ti je vec spremna. 52."
" Gass? " cuje se dozivanje. On ostavlja kljuceve u mom krilu i odlazi trkom. Waith... Uff izludecu. Ali makar vise nisam zatocena. I ne ovisim o tome hoce li me neko prodati. Uakoro se vracam u skolu.
Penjem se uza stepenice i smestam u svoju sobu.

6 HOURS LATER

Pao je mrak. Cujem dosta koraka po hodniku i dosta uzdisaja i vristenja. Znaci krenulo je. Fuj.
Za sad sam se upoznala samo sa Hannom. Ona je trudna. I to ne zna sa kim. Inace je jako lepa ima plavu kosu i plave oci mnogo je slatka. Zavrsila je ovde zbog novca. Ahh kako je zivot tezak. Ona je ovde zapocela svoj Novi zivot. Tuzno...
Uskoro i ona odlazi u svoju sobu. Idalje dobija novac. Jako mi je drago zbog toga makar ce moci odgajati svoju bebu i nece morati raditi ovaj gadni posao bar dve godine . Zar ce to dete odrasti ovako? Ugh ne mogu ni da zamislim...

****
Taman sto sam legla da spavam i u sobu mi upada neko. Zar su vec uspeli doci po mene?!
Misicav decko pali svetlo nije puno stariji tu je negde kao Harry,Justin i ostali.
Gleda me vragolasto i zatvara vrata.
" Sta ces ti u mojoj sobi? Izlazi."
Gledam ga zbunjena i trudim se da zvucim sto ostrije.
" Ohh neko nam je opasan?"
Prilazi mi i baca se na krevet skoro pa preko mene. Guram ga rukama i ustajem. Ima tako savrsen osmeh i tamnu kosu i mnogo mnogo je hot. Ali to ne znaci da cu mu ista dopusti. Ovako izbliza mozda ipak jeste malo stariji.
"Gle ja sam za ovo dobro platio..." povuce me natrag kod sebe u krilo na sta ja pocrvenim a potom mu odvalim samar.
" Zao mi je ja ovde ne radim.Ako se ovo moze nazvati poslom"
" Ma hajde ne zajebavaj..."
" Ozbiljna sam."
"Ovo je soba 52? "
" umm da. Ali ja sam ovde priv..."
Nije mi ni pustio da zavrsim samo me je poljubio i stisnuo za dupe i tad sam provalila da jos sedim kod njega pa sam naglo ustala i gurnula ga. Ali bio je jaci i nije mi pustao ruku.

" Molim te pusti me. Gle ako Harry cuje za ovo "
" Ozbiljno ce ga biti briga ti si samo radnica ovde...a njega nikad ni za koga nije briga"
" Ne radim ovde manijace "
Da smo u drugim okolnostima bacila bi se na njega odmah. Ali ja volim Justin'a i sladak mi se zenskaros Harry. Sta je samnom?
Nisam ni ptimetila da me je ovaj vec odvukao i da lezi iznad mene pokusavajuci mi svuci pidzamu.
" Maloumnice jedan ovo je silovanje kretenu jedan "
" Smiri se...hmmm kako se zoves?"
"Ne razgovaram sa bolesnicima"
" Hajde ja cu prvi...ja sam Nick "
Gledala sam ga odusevljeno dok se on siroko smejao idalje stojeci iznad mene.
"Ako mi kazes kako se zoves mozda odustanem"
"Svakako ces odustati...Selena."
Rekla sam mrmljajuci a on se samo smejao.
" Ohh lepo ime..."
" A sad kretenu mici se sa mene"
Sutnem ga u medjunozje i on se preokrene kukajuci,prejako...jbg
Pobegnem do vrata i istrcim iz sobe cuje ga iza sebe trci zamnom i mrmlja nesto. Napravim "ups" izraz lica i okrenem se da vidim gde je te se zabijem u nekog ispred sebe. Pa da ko drugi....

Eto napokon i nastavak.
Nisam imala inspiracije sry znam da je lose huh

I da imam nekoliko pitanja,obavestenja i molbe za vas :)

1. Sa kim bi vi zeleli da bude? Harry,Juss, or neko treci da se pojavi?

2. Vote&com

3. Pisem novu pricu i zelim vas pitati da li da bude neki svemirski rat ( i sl. ) ili nesto poput " Sex and the city" mislim taj tip prica da bude romansa,prevare,grad,prijatelji...

4. Koje price ( bez ove) bi ste hteli da ide sledeci nastavak?

Ly



★New life★Onde histórias criam vida. Descubra agora