Naisao je Austin....
Auss: "pa zar si se vec sprijateljila sa najpopularnijim deckom u skoli?"
Upitao jr malo zabrinuto i ako nevidim razlog zasto bi bio...
S:" sta je sa tobom?mogu da se druzim sa kim i kad zelim"
Pomalo ljuto sam odgovorila.
Auss: "mala poznajemo se i od ranije pa znam te dobro a znam i njega"
Na tu njegovu recenicu Jus je prestao da slusa i odaljio se...
S: "uskoro ce da zvoni za treci cas druzicu se sa kim zelim..."
Zagrlila sam ga i otisla do svog ormarica.
Selena P.O.V
Nije on meni tata pa da mi govori sta da radim...
Jos uvek sam gorela od Austin-ovih reci...
A onda sam prestala da razmisljam o tome jer se culo zvono za kraj odmora.
Pa gde je ucionica matematike?
Nervozno sam razmisljala i pogledala raspored...
Pa danas mi je prvi dan a vec neki kontrolni....
Pa nista nidam ucila..
Dok sam tako zabrinuto stajala...
Justin me je posmatrao...
Juss: "sta nevalja mala?"
Naglasio je to mala priblizavajuci mi se...
S: "ne zovi me mala"
Grickala sam nokte i naslonila se uz otmaric
Jus: " a Auss moze jel?" Naslonio je ruku uz ormaric ispred mene i kao da me je pribio ili opkolio,il sam se bar tako osecala...
S: "znam ga od malena i navikla sam da me on tako zove i zurim na cas matematike iz kog imam kontrolni i nista nisam ucila i ne znam gde je ucionica..."
Justin P.O.V
Omg kako je zgodna,sta mi se to desava?
Nisam je vise slusao kada sam u njenoj blizini poludim samo zelim da osetim njene hladne usne koje gore na mojima...zeleo sam da se bolje upoznamo i provedemo malo vremena zajedno...
Juss: "ajde pobegni samnom!"
S:" molim?" Upitala je zbunjeno bilo mi je smesno ali sam se suzdrzavao.
Juss: "ma sa matematike mislim bolje jedan neopravdani nego kec (jedan) na samom pocetku...
S: "Ali...ali..." koliko got je pokusavala nije uspela da nadje razlog da ne podje i na kraju je samo rekla "uredu"
Selena P.O.V
Kako je savrsen...ali nisam mogla to da mu priznam... a sad bezim sa njim do sutra ce ceo grad to da zna..
Toliko devojki ga juri kakve su moje sanse 0.00 samo bih bila povredjena cemu to?!
Dok smo izlazili pricao mi je gde ce mo sve ici...
Juss: prvo te vodim na jedno posebno mesto....
Otisl smo u neki park gde je bilo puno male dece a on mi je stavio nesto preko ociju i rekao da ne gledam....
Sta se posle desilo?
Dali ce se smuvati?
Ili.... saznacete posle najmanje 5 glasova i par komentara!
Hvala svima koji citakju,ubacila sam vise dijaloga primetila sam da vecina pise ovako....
Za opisivanje bas ne znam procenite sami i nadam de da je duze (nemam osecaj preko fona xd)
-lyssssm ♥♥♥
#Selena
CZYTASZ
★New life★
FanfictionKao i svaki drugi i ovaj dan zapoceo je svadjom. -Selena ustaj iz kreveta! *vikao je tata iz kuhinje* - - - →Selena Gomez,imam 16,uskoro 17 godina,ceo svoj zivot provela sam u putovanjima,pitate se zbog cega?!Zato sto je moj tata milioner i zbog n...