Na samym początku dziękuje za nominacje majka6bpd i przepraszam, ale nie biorę udziału w żadnych konkursach. Piszę tak po prostu z przyjemności. Ale ponieważ uwielbiam odpowiadać na pytania, to proszę o to one:
1.Jaki jest twój ulubiony piosenkarz, piosenkarka, zespół?
Szczerze, nie mam ulubionego. Mój gust muzyczny ciągle się zmienia i nie potrafię temu zaradzić, ale, no cóż, kocham Eda Sheerana i Lane del Rey.
2. Jaki jest twój ulubiony sport?
Nienawidzę w- f, ale bardzo lubię siatkówkę.
3. Ile godzin dziennie spędzasz przy komputerze, laptopie?
Zazwyczaj gdy przychodzę ze szkoły spędzam przy ekranie około pięciu godzin, tak wiem, że to dużo.
4. Jakie masz najmilsze wspomnienia z podstawówki?
Kochałam ten czas. To z pewnością jeden z najlepszych okresów w moim życiu. Czas zabaw z przyjaciółmi, pierwszych spotkań i wgl. Moim najlepszym wspomnieniem są wigilie klasowe. Zawsze działo się na nich coś wspaniałego.
5. Jakie masz plany na wakacje?
Czas pokaże, wstępnie mam zamiar pojechać do Niemczech do mojej siostry, chociaż nie wiem jak się dogadam z tamtymi ludźmi. Po prostu nie rozumiem i nie umiem niemieckiego.
6. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
Kocham koty, nie tylko te domowe, ale również te dzikie. Najbardziej ubóstwiam tygrysy.
7. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
Kocham lato, a dlaczego: WAKACJE!!!!!!, piękna pogoda i całkowite leniuchowanie.
8. Jaka jest twoja ulubiona książka.
Kreagh Kelly ,, Nevermore. Kruk''. Czytałam ją ze dwadzieścia razy, naprawdę.
9. Jak spędzasz wolny czas?
Niezbyt aktywnie. Piszę dalsze cześci opowiadania, czytam książki, nadrabiam zaległości w filmach( jestem kinomanem) lub po prostu rozmawiam z przyjaciółmi.
10. Gdzie chciałbyś/chciałabyś polecieć za granicę?
Wszędzie( oprócz terenów objętych chorobami lub konfliktami wojennymi), ale na pierwszym miejscu chciałabym zwiedzić Anglię i Francję.
11. O której chodzisz spać?
Hmm… to bardzo dobre pytanie. Kiedy chcę. Gdy jestem bardzo zmęczona potrafię zasnąć nawet o 19, ale zazwyczaj idę o 23 lub 24.
Zapraszam na kolejną część.
CZYTASZ
Bogini wygnania
FanfictionCześć. Mam na imię Tyche i jeszcze niedawno byłam zwykłą nastolatką. Chce wam opowiedzieć moją historie. Jeśli lubicie posłuchać o bogach, potworach i krwi. O walce, przeznaczeniu i miłości. O śmierci i życiu to moja historia was zaciekawi.