Celou cestu k Tomovi jsme si s Tess povídaly a hodně se nasmály.
Povídaly jsme si třeba o tom na co jsme se jako malé dívaly a napodobovaly různé postavy. Byla to sranda.
Teď jsme u Tomova domu a já zvoním. Nikdo ale neotevírá. Jak to že neotevírají? Vždyť by měli být doma.
Najednou se zevnitř ozvalo bouchnutí o zem. „ Co to tam sakra dělají?" Zeptala se Tess. „ No to bych taky ráda věděla." Podívala jsem se na Tess zděšeným výrazem.
Zazvonila jsem ještě jednou a tentokrát už jsem slyšela kroky blížící se ke dveřím. Otevřel nám Tom který měl na hlavě narozeninovou čepičku a v puse narozeninovou frkačku. Za ním už přibíhala Piper stejně vybavená jako Tom.
„ Překvapení!" Zařvali oba náraz a zapískali na frkačku. Hned jsem k nim přiběhla a objala je. „ Jste úžasní. Takové narozeniny jsem ještě nikdy neměla." Řekla jsem s úsměvem, celá ohromená a vešla spolu s Tess dovnitř.
Všechny narozeniny nebyli takové..., vždycky mi do pokoje přinesly nějaké dárky a popřáli mi ale jinak jsem nikdy žádnou oslavu neměla. No vlastně jak jsem byla malá měla jsem oslavy ale když mamka umřela...
„ Jo a tohle je Tess." Ukázala jsem na Tess stojící vedle mě. „ A Tess tohle je Tom a tohle je Piper." Poukázala jsem nejdřív na Toma a pak na Piper.
„ Moc ráda vás poznávám, už jsem se na vás těšila z těch povídání Charlotte." Usmála se Tess a podívala se nejdřív na Piper a pak na Toma. „ Jo já taky. Pořád i tobě mluvila." Řekl Tom. Piper jen přikývla.
„ Hej Charlotte jak to že jsi mi neřekla že je tvůj kámoš Tom Holland. Pořád si mluvila o nějakém Tomovi ale neřekla si že je to Tom Holland!" Podívala se na mě trochu naštvaně Tess. „ Tak promiň asi mi to nějak vypadlo." Usmála jsem se.
Když jsme vešly do obýváku byla jsem ještě víc ohromená než předtím. Obývák byl celý vyzdobený těmi nejrůznějšími ozdobami z balónků po proužky krepáku. Byl tam i velký nápis "Všechno nejlepší Charlotte" který visel hned naproti nám. Je to prostě skvělý.
„ Tohle vám muselo trvat vyzdobit celou věčnost. Díky tohle jsou mé nejlepší narozeniny které jsem kdy měla." Řekla jsem pořád s úsměvem a pořád si to tam prohlížela. Mám vážně ty nejlepší kamarádi na světě.
„ Ne netrvalo to až tak dlouho. No vlastně trvalo nám to asi tři hodiny." Řekla Piper.
„ Netrvalo by to tak dlouho kdyby tady Tom pořád nezakopával o krabici s konfetami které jsme potom museli sbírat." Podívala se Piper na Toma tím svým žhavým pohledem. „ Tak promiň ta krabice mě snad všude pronásledovala." Snažil se Tom bránit a podrbal se za krkem.Všichni jsme se tomu zasmáli.
„ A mimochodem co bylo to bouchnutí před tím než jste nám otevřeli?" Zeptala jsem zvědavě. „ Ehm no to byla lampa." Řekl nervózně Tom a ukázal na místo kde ležela lampa rozbitá na kousky. „ No když jsem věšel ten nápis tak jsem nějak ztratil rovnováhu a rukou omylem uhodil tu lampu."
„ Ehm aha." Podívala jsem se na Toma a usmála se na něho. On je prostě takový. Takže tahle záhada je už vyřešena.
~
Celé odpoledne jsme protančili nebo si povídali. Byla to zábava a jeden z mých nejlepších dnů v životě. Tess pak začal někdo volat a tak odešla.
Všichni jsme už byli docela unavení takže jsme se všichni svalili na gauč. A nakonec to skončilo tak že jsme tam usli.
~
ČTEŠ
Escape with Love❤️ (Tom Holland ff)
FanficCharlotte Page je dcera amerického prezidenta, který se o ni tak bojí, že jí nedovolí jít někam bez dozoru alespoň dvou agentů. Charlotte se ale nelíbí, když jí na každém kroku někdo pořád sleduje. Chce být volná. Jednoho dne si jí její otec přivolá...