Merhaba arkadaşlar yeni bölümle tekrar karşınızdayım:)
Okuduğunuz tarihi yorumlara yazarsanız çok mutlu olurum :))
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ♡
Takip edin bee:/
-İtizal-
Kararsız sularOkul çıkışı Dilan bir cafeye oturmak istemiş ve bende kabul etmiştim. Ben kendime sert bir kahve isterken Dilan caphicino istedi. Dünden beri bitap düşen bedenimi kahve ısıtıp gevşetirken bir yandan ise Dilan'ı dinliyordum .
"Hadi ama Dilan hala o çocuk mu!"
-"Ya napiiim aklımdan çıkmıyor"
"Kanka öyle devam edersen çürüyüp gidersin benden söylemesi"
-Dedi şuana kadar sevgilisi olmayan odun Efsun"
"En azından birine karşı kafamı bozmadım bebeiiim " diyerek burnuna fiske vurdum.
-"Ya olum öyle değil benim ki ya sadece hoşlantı"
"Tabi tabi " diye Dilan'la dalga geçerken telefonuma bir bildirim geldi . Eskiden tek bir seçenek olarak aklıma annem gelirdi ama şuan seçeneklerde anonimden olma ihtimali de eklenmişti.
Ekranı açıp şifreyi girdim ve bildirime tıkladım.
Evet ikinci seçenek çıkmıştı.Mesaj anonimden di.
0544*****:Selam güzellik
0544*****:İçtiğin kahve yerinde olmak isterdim zira o güzel dudaklarla buluşmanın başka yolu şimdilik bulamıyorum:(
Efsun:Şimdilik?
Efsun:Güzel(!) dudaklarımla ne zaman buluşacığını söyleme mi ister misin ?
0544*****:İstemek mi? Evet isterim :)
Efsun: Hiç bir zaman :)
0544*****: Okadar emin olma güzellik :D
(Görüldü )Derin bir nefes aldım, bu kimdi ? Ne yapmaya çalışıyordu ? Beni ne kadar tanıyordu?
Bunlar aklımı kurcalayan sorulardan sadece bi kaçıydı. Onu merak etmeye başlamıştım . Acaba kimdi?
Bunları düşünmeyi bir kenara bırakıp Dilan'la biraz daha sohbet ettikten daha sonra görüşmek üzere vedalaştık .
Eve vardığım gibi sabah alamadığım duşu aldım ders çalışmak için masaya oturdum biraz çalıştıktan sonra telefon bildirimi böldü beni . Kilidi açıp baktım
0544*****:Selam güzellik napıyorsun ?
Efsun:Selam ders çalışıyordum sen beni rahatsız edene kadar!
0544*****:Seni rahatsız ettiğimi bilmiyordum:(
Efsun:Artık biliyorsun?
0544*****:Gerçekten mi
0544*****:Hadi ama Efsun biraz konuşsak ne olur ki :)
Efsun: bilemiyorum pek emin olamadım -_-
0544*****: emin ol güzellik-_-:)
Efsun:Ben ders çalışmaya gidicem iyi geceler
0544*****:İyi geceler Efsun cevabı evet olarak anladım :D
Mesajlara bir süre daha baktım.
Biraz düşünmem gerekiyordu sonuçta benimle dalga geçiyor olabilirdi . Konuşmaya devam edicek miydim? Bu sorunun cevabını bende bilmiyorum.
.........
Ve 2 bölüm sonuuuu!!!!!
Nasıl buldunuz ?
Bu bölümü biraz kısa tuttum:)
Sizce Efsun konuşmaya devam edecek mi yoksa tekrardan engelleyecek mi???
Anonimin amacı sizce ne olabilir ?
Gerçekten konuşmak istiyor mu yoksa Efsun'un dediği gibi dalga mı geçiyor? yada belki başka bir şey istiyor mudur ??
Tahminlerinizi yorum kısmından yazmak isterseniz çekinmeden yazın :)
İnstagram dan takip edebilirsiniz :)
İnstagram: yazbeyasmin
Şahsi hesabım : yasemin_boraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİZAL (+18)
ChickLit"Vücuduna yapışmış elbisenin rengi şarap kırmızısıydı. Bu beni daha da tahrike ederken omzunun üstündeki askısı düştü derin bir nefes aldım." ... "Dolgun kalçalarını saran elbisesi ile tanrıça kadar güzeldi Tanrım bana ne oluy...