Merhaba arkadaşlar çok beğeneceğiniz bir kurguyla karşınızdayım .
İlk bölümü bana ilham olan kişiye ithaf etmek istiyorum . Aklımda yazmak yokken bana bu fikri aşılayan arkadaşıma :)
dilanngkt kendisine burdan teşekkürlerimi iletiyorum . O da bir kurguya yakın zamanda karşınızda olacak şimdiden ona ve kendime başarılar diliyorum.
Bu yolda bana yardımcı olduğu için kendisine sevgilerimi iletiyorum ♡
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ♡
Kitaba başladığınız tarihi belirtirseniz çok mutlu olurum; )
Iıııı şey takip eder misiniz :)
-İtizal-
"Ay ışığında"Bugün diğer günlere nazaran daha fazla yağmur yağıyordu,aslında benim için sıkıntı değildi yağmuru ve yağmurun altında ıslanmayı severdim . Evim bir kaç sokak ötedeydi az bi zaman sonra ulaşacağım bildiğim halde kulaklıklarımı takip müzik dinlemek istedim telefonumu çıkardığım sırada bir bildirim geldi, içimden'wooaw bildirim sesi boylemiymiş 'diye geçirdim . Gelen bildirimi basıp okudum ve vücudumda bir ürperti geçti ,buda ne demek
0537******:Yağmurun altında çok kalma yoksa seni ısıtmak için kollarımın arasına almam gerekecek Efsun'cuk bunu çok isterdim aslında ama senin hasta olmanı istemem doğrusu.d
Etrafıma bakındım kimse yoktu biraz bekledikten sonra cevap yazmaya karar verdim
Efsun:Ne saçmalıyorsun?
Efsun:Ve kimsin ?
Düşünmeye başladım ne demek oluyordu bu tam o sırada evimin olduğu sokağı geçtiğimi fark ettim çok dalmışım geri döndüm ve eve girdim telefonu elime aldım o numaradan bildirim gelmişti, açtım
0537*****:Seni düşündüğüm için saçmaladığımı mı düşünüyorsun?
0537*****:Hadi ama efsun sana kim olduğumu neden söyliyim?
Efsun:Tanımadığım birinin beni düşünmesini saçma buluyorum evet
Efsun:Ayrıca kim olduğunu öğrenmek için neden diretiyorsam . Haklısın öğrenmek istemiyorum.
0537****** kişisini engellediniz
Eve geçip sıcak bi duş aldıktan sonra uyumak için yatağa geçtim ve uykunun nahoş varlığını iliklerime kadar hissederek kendimi uykuya bıraktım .
.
Sabah uyandığımda masanın üzerinde olan saate gözüm kaydı saatin 7:50 olduğunu görmemle yataktan düşüp yere serilmem bir oldu. Duş almak için zamanım olmadığı için direkt giyinmeye başladım . Evet lanet olsun ki okula gidecektim ,tabiki gitmeyi başarırsam. Hızlıca hazırlanıp çıkmak üzereyken beni uyandırmadığı için kızdığım anneme seslendim . "Anne"cevap gelmedi ,gidip bakmak istesem de okula geç kalacağım için mecburen evden çıktım . Okula vardığımda dersin başladığını gördüm oflayarak sınıfın kapısını iki kere tıklatıp içeri girdim.
Edebiyat öğretmeni benden hiç haz etmezdi ve maalesef ki ders edebiyattı . "Kusura bakmayın hocam uyuya kalmışım"diyip yerime geçeceğim sırada öğretmen " ne kusuru efsun hanım rahatınıza bakın bizler burda eşek başıyız nede olsa ,bir daha olmasın yoksa sınıfa gelmek yerine müdürün odasına gidersin"diyip azarladıktan sonra rahatlamış olacak ki yerime geçmeme izin verdi .
Sırama oturduğum gibi Dilan-ki kendisi en yakın arkadaşım olur-beni kendisine çekip "noldu sen hiç geç kalmazdı ki" dedi . ona dün yağmurun altında kaldığımı bu nedenle yorgun düştüğümü anlattım tabi şu anonim beyfendiyi de anlatmadan edemedim.
Dilan'a çekinmeden çoğu şeyi anlatırdım çünkü o beni anlardı benim yerime koyardı kendisini . Olayları anlattıktan sonra "eeee ne düşünüyorsun "diye sordum "bilmiyorum bu çok tuhaf bir durum, ne diyeceğimi bilmiyorum ama bir daha yazacağını sanmıyorum "dedi ."haklısın bende öyle düşünüyorum "diye söylendim
Derslerin çoğunu dinleyemedim halsiz hissediyordum sanırım dün yağmurun altında kalmakta biraz hata yapmış olabilirim ama birazcık!
Öğle arasında yemek yemek için kantine indiğimiz sırada telefonuma ardı ardına 3 bildirim geldi kimdi şimdi bu? bana yalnızca Dilan mesaj atardı yada annem . Şuan dilan yanımdaydı annem ise dün hastanede gece vardiyasına kaldığı için uyuyordu . Telefonu açmamla gelen bildirimin bende kayıtlı olamayan bir numara olduğunu gördüm .
0544*****: Üstündeki sweat güzelmiş .
0544*****:Çok güzel görünüyorsun. Ama halsiz gibisin sana yağmurun altında kalmamanı söylemiştim bak hasta olmuşsun .
0544*****:Hem Dilan neden bugün solgun duruyor ki yüzüne su serpte kendine gelsin gariban:D
Efsun:Yine mi sen
Efsun:Bizim okuldasın demek hem
hasta falan değilimEfsun:Yazma bana yoksa yine engel yersin .
"Hey ne dersin" Dilan'ı sesiyle irkildim.
-"hıııı bi şey mi dedin?
-"Hafta sonu diyorum sinama diyorum ben sen diyorum gitsek mi diyorum!"
"Hıhııı olur güzel olur gideriz"
"Bişey mi oldu efsun" diye sordu Dilan
"ha yok yok! sadece mesaj gelmiş ona bakıyordum. Hem senin yüzün neden sogun duruyor " dedim .
"Halsizim biraz hasta oldum galiba ondan böyle"dedi Dilan. Gerçektende solgun duruyordu .
"Baksana şu çocuk yine yazmış bana " diyerek telefonu Dilan'a uzattım mesajları okuduktan sonra şaşırdığı bariz ortadaydı .
"Seni bilmem Efsun ama ben bu çocuğu merak etmeye başladım"diye söylendi
"Ya ya bende merak etmeye başladım öyle böyle değil bak yerde meraktan yuvarlanmaya başladım "diyerek alay ettim . Bana ters ters baktıktan sonra zilin çalmasıyla sınıfa geçtik .
+++
1 bölüm sonuuuu!!!!
Nasıl buldunuz ?????
Sizce anonim Efsun'u ve Dilan'ı bu kadar yakından izlediği halde onlar nasıl görmedi?
Efsun ve Dilan'ın ilişkisi sizce nasıl ?
Bu bölümü biraz anlatmalı, olaylardan uzak sakin bir şekilde yazdım ama diğer bölümler bu kadar sakin bitmiyor:)
Ay daha fazla spoi vermiyim ben yaaa :D
Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :)
Bir sonraki bölüm için 10 oy 10 yorum bebeklerim:)
İnstagram dan takip edebilirsiniz :)
İnstagram: yazbeyasmin
Şahsi hesabım :yasemin_boraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİZAL (+18)
Chick-Lit"Vücuduna yapışmış elbisenin rengi şarap kırmızısıydı. Bu beni daha da tahrike ederken omzunun üstündeki askısı düştü derin bir nefes aldım." ... "Dolgun kalçalarını saran elbisesi ile tanrıça kadar güzeldi Tanrım bana ne oluy...