Ürperti

127 32 36
                                    

Herkese selam arkadaşlar :)

Bu bölümde biraz şaşırtıyım dedim :)

Güzel bir bölüm sizleri bekliyor:)

Ama biraz kısa bir bölüm oldu:( kusura bakmayııın:)

Oy verip yorum yapmayı unutmayın canlarım ♡

-İtizal-
Ürperti

Sabah tekrardan lanet bir okul gününe uyandım . Kahvaltı yaptıktan sonra giyinip okula gittim.

Bahçede Dilan, Cesur ,Mert ve bu aralar göz göze geldiğim biri duruyordu adı neydi hah!! hatırladım Yağız.

Yeşil hareleri, kaslı vücudu, iri yapısı, beyaz teni, koyu kahve saçları ile çoğu kızı kendine hayran bırakıyordu.

Tekrardan gözleri gözlerimle buluştu yeşil hareleri beni içine hapsetmek istercesine inceledi yüzümü . Biriyle göz göze gelmekten çekinirdim çünkü düşüncelerimi tüm çıplaklığıyla gördüklerini düşünürdüm. Dışarıya göründüğüm gibi güçlü ve duygusuz değildim.

Buna rağmen kaçırmadım bakışlarımı o yeşilin hangi tonu olduğunu bilmediğim harelerinden. Ne kadar böyle kaldık bilmiyorum ama bu bakışmayı Mert'in konuşması böldü. İkimizin de odağına Mert girdi .

"Bu hafta sonu bir şeyler mi yapsak?" diye sordu Mert

"Bilmiyorum bu aralar sınav haftası yaklaştı diye annem beni ders çalışmaya zorluyor"diye söylendi Dilan.

"Hadi ama Mert haklı zaten bu aralar sen ve Efsun çok ders çalışıyorsunuz" diye söyledi Cesur. Haklıydı bu aralar fazlasıyla derslere yoğunlaşmıştık.

"Sen ne dersin Efsun? " diye sordu Mert .

"Bilmiyorum annemle konuşmam gerek "diye mırıldandım. Annem beni merak etmezdi ama yinede bunu bilmelerine gerek yoktu!

Yağız'a baktım bir süredir telefonuyla ilgileniyordu aniden telefonuma bir bildirim düştü bildirim anonimdendi.

Anonim:Selam güzelim

Cevap yazmadım onda beni rahatsız eden bir şey vardı benden hoşlanmıyordu . Benimle konuşma amacı neydi bilmiyorum ama bu hoşlantı değildi bunu kesinlikle biliyordum . Altıncı hissimin yanıldığı olmamıştı .

Gözlerimi kısıp Yağız'a baktım anonim o olabilir miydi?

Aniden kafasını kaldırıp bana baktığında göz göze geldik . Çapkın bir gülüş ekledi şarap rengindeki dolgun dudaklarına . Yakalamanın verdiği utançla gözlerimi kaçırdım. Bu çocukta bir şey vardı ama ne olduğunu çözemiyordum. Bir süre daha bu dışarı çıkma mevzusu dönmüştü ortalarda . Mert sürekli benimle konuşmaya çalışıyordu cevap vermemeyi tercih ediyordum. Gözlerimi masaya dikmiş öylece bakıyordum . Bu aralar başım çok dolmuştu bi yandan dersler diğer yandan okul ,yaklaşmakta olan sınav haftasından söz etmiyorum bile. Ha bide şu anonim bey var dimi!!

Onda beni rahatsız eden bir şey vardı . Hakkımda o kadar şey biliyor olması beni korkutuyordu. Ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum ama içimden bir ses onun kötü şeyler istediğini söylüyordu.

Kafamı düşüncelerden uzak tutmak istercesine iki yana salladım . Siyah harelerim karşıda duran yeşil harelerle tekrar buluştu . Ne o kaçırdı bakışlarını ne de ben . Sustuk sessizliğin bizi ele geçirmesine izin verdik sanki. Diğerleri konuşuyordu ama biz susuyorduk. Bana baktı ben ona baktım . Baktım, baktı, baktık.

Bi süre daha öyle devam etti, ne kadar sürdü bu bakışma bilmiyorum gözlerimiz usulca ayrıldı birbirinden . Yorgun hissettim kendimi sanki tüm gün boyunca konuşmuş kadar yorgundu dilim . Ama ağzımı açmamıştım .

Daha sonra sakince beni şaşırtmaya neden olan cümle çıktı birinden. Sesin sahibine döndüm afalladım birden. "Sessizlik en güzel sohbet derler bilir misiniz" Dedi Yağız . Bu cümleyi hatırladım ama nerden bilmiyorum belki bir kitapta gördüm diye üstelemedim.

Cevap vermek istedim birden anlamsızca. Diğerleri Yağız aval aval bakmaya devam ederken dudaklarımı araladım ve cevap verdim Yağız'a;

"Bazen insan konuşmak zorunda hissediyor ama evet sessizlik bazen konuşmaktan daha çok şey anlatır daha çok sey katar insana " dedim kaşları havaya kalktı şaşırmışa benziyordu gözlerinde anlam veremediğim bir parlama gördüm . Bilmiyorum belkide ben öyle sandım ama bir şeyler vardı.

Daha sonra konu tekrardan dağılmış Mert yine boş konuşmalarıyla devam etmişti . Dışarı çıkmakta ısrarcıydı konuyu tekrar tekrar buluşmaya getiriyordu.

Daha sonra Mert'in Yağız'a 'peki ya sen gelecek misin?'sorusuyla şarap rengindeki dolgun dudakları bir şey söylemek için aralandı ve etrafta şaşkın bakışlar bırakacak şeyi söyledi . Cevabı ben de dahil olmak üzere diğerlerini şaşırtmaya yetti.

.......

Sizce Yağız ne demiş olabilir ??

Efsun sizce gitmeyi kabul edecek mi?

Düşüncelerinizi yorum olarak yazarak söyleyebilirsiniz:)

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen sizi seviyorum ♡

İnstagram: yazbeyasmin

İTİZAL (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin