Çığlık

214 53 82
                                    

Merhaba arkadaşlar Çığlık  bölümü ile karşınızdayım.

Bu bölümü benim için değerli biri olan    LeylaGmss  arkadaşıma ithaf etmek istiyorum:) seni seviyorum  bebeiim♡

Bu aralar hızlı yazıyorum bölümleri hızlıca atıyorum bende sizin gibi çok sabırsızım galiba 😅

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen






-İtizal-
Çığlık

Sabah uyandığımda saati görmemle kendime lanet yağdırdım.'Hafta sonu yedide uyanmak nedir arkadaş bu performansımı hafta içi göstersem keşke 'diye boğuk  sesle inledim yastığı suratıma bastırırken.

Ardından yatakta kıvranıp uykuya kaldığım yerden devam etmek için dua ettim ama yok! nafile uykum geri gelmiyordu ,kaçmıştı! 

En sonunda yatakta daha fazla kıvranmaktan vazgeçip kahvaltı hazırlamak için işe  koyuldum. Bugün annem evdeydi ve ona kendi ellerimle bişey hazırlamak istiyordum . Annem ne severdi ,biraz  düşündükten sonra bingo!!! buldum annem krep ve peynirli böreğe bayılırdı . Özellikle kahvaltıda tüketmeyi severdi . Dışardan sipariş vermeyi  düşündüm ama sonra bu fikirden vazgeçip kendi ellerimle yapmaya karar verdim hem içine sevgimi katıcaktım. Hem sevgimi katınca güzel olacaktı ,olacaktı değil mi? Olurdu ya sevgi her şeyi güzelleştirirdi.Her ne kadar annem bana pek ilgi göstermiyor  olsa da annem sonuçta. Sevginin gücü  her şeyi güzelleştirirdi  benim yaptığım krep ve peynirli böreği bile .

Mutfakla adeta savaş halinde olup zar zor krep ve böreği bitirmiştim  ama sonuç gerçekten fevkaladenin de fevkindeydi

'Allahım bu mükemmel iş çıkaran parmaklarımı verdiğin sana şükürler olsun yarebbiimm'diye içimden geçirmeden edemedim

Masayı hazırlayıp annemi uyandırmak için odasına doğru yürümeye başladım . Merdivenden çıktığım sırada da telefonumla ilgileniyordum .

WhatsApp :33 yeni mesaj 4 cevapsız arama
Mesajlar:18 yeni mesaj
Instagram:12 yeni bildirim
Twitter:5 yeni bildirim

Dünden beri elime almadığım için bildirimler bi hayli fazla olmuştu ne zamandan beri telefonuma bu kadar bildirim gelir olmuştu diye düşünmeden edemedim . Daha sonra bildirimlere bakındım ve anlık şok geçirdim çünkü bildirimlerin hepsi ondandı:  Aonimden!

Peki ne olmuştu da  bu kadar mesaj atmıştı? Vakit kaybetmeden gelen mesajlara bakmaya başladım

WhatsApp :

0544*****: Selam güzelim nasılsın

0544*****:bugün seni gördüğümde yüzümde ve kalbimde güller açmak yerine dikenlerin battı

0544*****:Aslında hep öyle oluyor ama bugün sana yakından bakma fırsatım  oldu zor tuttum kendimi

0544*****:hep Dilan sayesinde ne kadar iyi bir kankan varmış ya:) iyi ki seni fakültenin yakınındaki kafeye götürmüş bazı duyguları taze tutmayı sağladı (19:16)

0544*****:Hey napıyorsun?(22:29)

0544*****:Başına bişey mi geldi :) (00:46)

WhatsApp'taki bildirimler böyle devam ediyordu görüldü atıp çıktım Instagram'a girdim 1 takip isteği-ki bu anonimdi- 11 yeni mesaj-ve bu yine anonimdi !

İnstagram :

Efsun_boluk : Anonim22 seni takip etmek istiyor

Anonim22:Selam güzellik WhatsApp'tan yazdım ama tek tik hala ,bende belki Instagram'dasın diye buraya geldim

Anonim22:İyi yapmışım dimi dimiiii

Anonim22: Hala cevap yok:)

......


Geri kalanları okumak istemedim çünkü biliyordum ki aynı şeyleri yazmıştı. Beni bu kadar düşünmesi hoşuma gitmedi desem yalan olurdu. Ona msj atmak istedim bunu neden istediğim hakkında hiç bir fikrim yok sadece içimden geldi ve ona aynen şöyle yazdım :

Efsun:Hey sakın ol iyiyim sadece hafta sonları benim için biraz özel geçiyor ve telefonla pek ilgilenmiyorum

Efsun:Annemle geçiririm genelde o yüzden telefonla pek uğraşmam onunla vakit geçirmek için yani:)

Efsun:Hatta ben şimdi kaçıyorum çünkü annemi uyandırmam lazım ona güzel  şeyler yaptım hadi görüşürüz :)

Mesajlar tek tik olmuştu daha fazla oyalanmadan annemi uyandırmam gerekiyordu börek ve krep soğumadan hemde!!!

'ANNEEEE UYAAAAN KAHVALTI HAZIRLADIM BİZEEĞĞĞG'

'Kız ne anırıyon sabah sabah '

'Aaaaa niye öyle diyorsunuz hanfendi alındım gücendim'

'Aman  alın alın ' diyip yataktan kalktı.

Annem özel bir hastanede doçent doktordu, işini  aşkla yapardı hayatta en sevdiği şey işiydi. Annemle babam 2 sene önce ben lise son sınıftayken boşanmak istediklerini bu ilişkiyi sürdüremediklerini  söyleyip boşanmışlardı. Benim için bu durum zor olsa da onlara saygı duymuş ve engel olmamıştım ama yinede boşanmasalarmış iyi olurdu heee;)

Kahvaltıya kaldırdım üstüme rahat bi şeyler giymek için odama yònelicekken bi ses geldi. Bir bağırış, bir çığlık .

Olduğum yere çivilendim sanki.

Korku bacaklarımı uyuşturdu sahi ben hala nasıl ayaktaydım

Tiz bir ses ilişti kulağıma. Hayır hayır ses değil bir bağırış bir çığlık!! Tiz bir çığlık ve o çığlık beni korkuttu dumura uğrattı.

Sahi  kimin çığlığı bu diye sormadım kendime.

Çünkü gelen ses annemin bağırışıydı, çığlığıydı...

.......

Ve 3 bölüm  sonuuuu!!!!

'Ayyyy acaba ne oldu' dediğiniz duyar gibi oldum

Sizce Efsun'un  annesi neden çığlık attı

Efsun ve anonim arasındaki ilişki sizce nasıl bir ilişki ?

Yorumlarınızı ve oylarınız esirgemeyin lütfen

TAHMİNLERİNİZİ YORUMLARA YAZABİLİRSİNİZ :D

İTİZAL (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin