uykusuz geceler

106 22 108
                                    

Yeni bölümle herkese selamlar!

Bu bölümde biraz Dilan ve Karan'ı ele aldım. Umarım beğenirsiniz:)

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :)

Satır araları boş kalmasın arkadaşlar :)





-İtizal-
Uykusuz geceler





Dilan'dan;

Gerçekten ne düşünüyordum ki Karan'ın benden hoşlandığını mı!!!

Onu sınıfta Merve ile öpüşürken gördüğümde boğazıma koca bir yumru kalbime ise bir öküz oturmuştu . Evet öküz!!!!

Tamam ondan hoşlandığımı hatta onu sevdiğimi ona söylememiş  olabilirim ama anlaması  lazımdı gerizekalı değildi ya.

Onları görünce öylece kala kaldım. Kapının sesini duymuş olmalılar ki Karan anında Merve'nin dudaklarından ayrılmış ve kapıya dönmüştü. Beni görünce duraksadı onunla göz göze geldiğimde yanaklarımın ıslandığını hissettim . Lanet olsun durduramamıştım yaşlarımı. Bana bir adım attı aynı şekilde bende bir adım geri gittim ve kapıyı kapatmak için hamle yaptım. Kapı kapanmadan önce "Dilan göründüğü gibi değil açıklayabilirim" dediğini duydum ama bunun nasıl bir açıklaması olabilirdi ki ???

Geri kalan derslere yoğunlaşamadım. Efsun'a bakmaktan kaçınıyordum. Çünkü o benim üzülmeme dayanamazdı. Tamam dışardan güçlü ve duygusuz biri olarak görünüyordu ama içi yumuşacıktı. Aralarda hiç dışarı çıkmamıştım Efsun ısrar etse de kesin bir dille çıkmak istemediğimi söylemiştim. Son ders bitince hızla dışarı doğru çıktım. Aynı hızla yanaklarımdan süzülen yaşlar görüşümü pusulu  hale getirsede durmadım en sonunda kolumdan sert bir şekilde geri çevrildim. İçimden Karan olmaması için dua ederken Efsun'un beni rahatlatan sesini duydum.

Bana ne oldu der gibi baktığında ona içimi kemiren ve beni zehirleyen ne varsa ona anlattım.

Kollarında uzunca ağladım. Bugün bizde kalacağını ve daha fazla ağlarsam bana çikolatalı kek yapmayacağını söyleyince gülmeden edemedim. 'Tamam' diyerek kafamı salladığımda gülümseyerek bana baktı. Ve evime doğru ilerledik.

Annem ve babam Antalya'da yaşıyordu. Ben ise üniversite için İzmir'e gelmiştim. Hayallerimin şehrine. Efsun'la burda tanışmış ve kısa sürede yakın arkadaş olmuştuk. Annemlerin benim için tuttuğu 2+1 eve vardığımda Efsun kendini direkt koltuklara atmış ve dün Yağız'la geçirdikleri zamanı anlatmaya başlamıştı. Benimde anında ship damarım halay çekmeye başlamıştı.

"Efsuuuuuuuuuunn " diyerek lafa girdiğimde Efsun doğrulup bana sakın dercesine kafasını salladı. Ama ben dururmuyum.

Ayağa kalkıp halay çekmeye başladım. Tanrım bu durumdayken böyle haraket etmemi sağlayan Efsun'u bana verdiğin için  şükürler olsun.

"Ship damarım halay çekiyor Efsuuuuuun" diyerek halay çekmeye başladım. Efsun bu halime gülerek bakıyordu ve daha sonra mutfağa pasta yapmak için ilerledi. Bana annem gibi söylenmeyi de unutmadı tabi.

İTİZAL (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin