Selam ilk bölümü inşallah beğenmişsizinizdir bu hikayede giyilen şeylerin fotoğraflarını koymaya çalışacağım iyi okumalar ;)
Sabah kalktığımda saat daha 10.30 du kalkıp bir duş aldım ve kahvaltıya indim annem babam kardeşim sofradaydı hepsini öpüp sofraya oturdum.
Ve anneme Metelerin ev anahtarını sordum.Annemde bana jahvaltıdan sonra götürürüsü dedi. Bende kahvaltım bitince mavi gecisli beyaz elbisemi giydim ve saçlarımı masa yapip salik biraktim .Bir sapka ve ayakkabı olrak duz beyaz fiyonklu bir babet giydim . Ve makyaj olarak nude ten rengi bir ruj pembe allık ve rimel sürdum ve beyaz sirt cantamı aldı. Anahtarı verdikten sonra okula gecicektim evden ciktim ve yan eve gittim kapiya METE çıktı anahtarlarını verdim . Ve okul yolunu tuttum giderken kosede bir araba durdu ve icindeki Mete ydi durdu ve beni okula arabasıyla bırakabileceğini söyledi ama emretti . Tam bir Ukala olmustu METE.Ve beni okula bırakınca kolumdan tutup özür diledi"Imm şey Nazlı ben dün sana biraz kaba davrandım metroda selam vermedim özür dilerim."
"Önemli değil."
"Evet önemli."
dedi ve ben biraz şaşırdım
Ve şunları dedim.
"Bak Mete gerçekten önemli değil biz sadece arkadaşız bizim ilişkimiz 5 sene önce bitti ve benim artık sevgilim var.Küllenmiş aşk yeniden yanmaz." Dedim.
"Ama b-"
"Mete n'olur bizimkisi çocukçaydı sen benim arkadaşımsın değilmi ?"
"Evet tabiki arkadaşız ben sadece özür dilemek istemiştim."
"Sağol ama birlimte pek fazla görünmeyelim yanlıs anlasılabir " dedim ve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin
Genç Kız EdebiyatıBu hikayede tabikide aşk olucak :D İlk hikayem deģil ama diger hesabimi kaybettiğim için bu ilk hikayem olucak :) İnşallah beğenirsiniz iyi okumalar :))