11 ❥

258 16 0
                                    

𝑇𝑎𝑒 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑐ℎ𝑜𝑘𝑒 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖, 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑜𝑝𝑒𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑠𝑜 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑒𝑡 𝑡𝑜𝑛𝑔𝑢𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑛𝑜 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐ℎ𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑚𝑜𝑎𝑛 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑇𝑎𝑒'𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑡𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑒𝑎𝑠𝑦. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑇𝑎𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑢𝑔𝑒 𝑏𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑.

𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑙𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑠𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑤𝑎𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑜𝑟 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑 𝑝𝑜𝑠𝑖𝑡𝑖𝑜𝑛, 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑟𝑒𝑙𝑦 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑚𝑜𝑣𝑒. "ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔, 𝑚𝑎𝑦 𝐼 𝑒𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢?" 𝑇𝑎𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑎 𝑙𝑜𝑡.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦. "𝑤ℎ𝑎𝑡?!" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑦 𝑝𝑜𝑠𝑖𝑡𝑖𝑜𝑛. "𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑚𝑒, 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑒 𝑎𝑠𝑘 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛, 𝑜𝑟 𝐼 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑝𝑝𝑟𝑜𝑣𝑎𝑙" 𝑇𝑎𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑤𝑙𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡, 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑛𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑏𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑦𝑒𝑠, 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑚𝑎𝑦 𝑐ℎ𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑚.

"𝑓-𝑓𝑖𝑛𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒." 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑚𝑢𝑚𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑖𝑤 𝑎𝑠 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑠 𝑎 𝑡𝑜𝑚𝑎𝑡𝑜. 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑣𝑖𝑙 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘 𝑓𝑜𝑟𝑚 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑛𝑜 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑒𝑐𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑔𝑒𝑟. "𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒, 𝑑𝑜𝑛'𝑡 ℎ𝑖𝑑𝑒 𝑖𝑡 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑖𝑒~" 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠𝑜𝑓𝑡𝑙𝑦.

Too Cute| Taegiminkook ( discontinued) Where stories live. Discover now