"𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔? 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑔!?" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛. "ℎ𝑢ℎ?" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑛𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘'𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑡. "ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡𝑜𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡~" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑔 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 ℎ𝑜𝑜𝑑𝑖𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝑇𝑜 𝑏𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡, ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑖𝑛𝑔, 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑛𝑜𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑠 𝑏𝑢𝑠𝑦.
𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑓𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑥𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠𝑖𝑧𝑒𝑑 ℎ𝑜𝑜𝑑𝑖𝑒. 𝐻𝑖𝑠 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑟𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑚𝑎𝑡𝑒𝑟𝑖𝑎𝑙. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑑𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑝𝑢𝑡 𝑎 𝑠ℎ𝑖𝑟𝑡 𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡𝑝𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑜𝑛.
𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑦 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚. "𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡?" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. "𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝐼 𝑑𝑖𝑑 𝑒𝑛𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢, 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑟𝑜𝑠𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑." 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑎 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒.
"𝐼 𝑝𝑟𝑜𝑚𝑖𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑏𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡, 𝑜𝑟 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑, 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑒~" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑎 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔. "𝑓𝑖𝑛𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡...𝑦𝑜𝑢. 𝑊𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔.." ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑜 𝑒𝑚𝑒𝑎𝑟𝑟𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑓𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑜𝑛𝑔𝑢𝑒. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑟𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑠𝑝𝑒𝑟𝑒𝑑, "𝑤𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑎𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑡𝑙𝑦~" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑, 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒 𝑏𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑠𝑒? "𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔?~" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑤𝑎𝑠𝑡𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑙𝑖𝑝𝑠 𝑖𝑛𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡.
𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟𝑒𝑑 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘'𝑠 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑦 𝑐𝑜𝑛𝑛𝑒𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑙𝑖𝑝𝑠. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑖𝑚𝑚𝑒𝑑𝑖𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝑇ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑎𝑡𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑚𝑒𝑙𝑡𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑙𝑦𝑖𝑛𝑔. 𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑠𝑠, 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑜𝑛 𝑡𝑜𝑝 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑙𝑖𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑛𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑏𝑢𝑖𝑙𝑡 𝑠𝑡𝑜𝑚𝑎𝑐ℎ. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑠𝑛𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑎𝑠𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑚𝑎𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒.
𝑆𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑤ℎ𝑖𝑚𝑝𝑒𝑟𝑠 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑟𝑖𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑝𝑠 𝑖𝑛 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑤𝑎𝑦𝑠. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑔𝑟𝑜𝑤𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡 𝑎𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑝𝑠, 𝑖𝑡 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑠𝑒. 𝑆𝑚𝑖𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔, 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑠𝑙𝑖𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑏𝑜𝑥𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑐𝑘. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑔𝑎𝑠𝑝𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑖𝑟, 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑦 𝑚𝑜𝑎𝑛. "𝑘-𝑘𝑜𝑜𝑖𝑒.."
𝑂ℎ ℎ𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑔𝑜 𝑐𝑟𝑎𝑧𝑦, 𝑓𝑙𝑖𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒, ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑚𝑖𝑛𝑎𝑛𝑡 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜 𝑜𝑓 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑑𝑖𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑏 ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑖 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑠. 𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑧𝑒 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑢𝑡𝑒 𝑡𝑜 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘. 𝑇𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑑𝑖𝑐𝑘𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦, 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑡ℎ ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑠.
𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘'𝑠 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑚𝑜𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑜𝑙𝑙 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑝𝑠, 𝑏𝑒𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑜𝑟𝑒. 𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑎𝑟𝑡𝑒𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘, 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑜𝑓 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑓𝑙𝑜𝑤 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑎𝑖𝑛. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑠 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑘𝑛𝑒𝑤 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑒𝑎𝑘𝑛𝑒𝑠𝑠𝑒𝑠, 𝑐ℎ𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑎 ℎ𝑢𝑔𝑒 𝑜𝑛𝑒.
YOU ARE READING
Too Cute| Taegiminkook ( discontinued)
Fanfiction"Wow, they actually left me here... with three dumb kids." "Hey!?! We aren't that dumb!!" What will happen when Namjoon, Jin, and Jhope leave for a short vacation, and leave Yoongi in charge of the maknae line? Will someone find love, it will frie...