15 ❥

221 11 0
                                    

𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑡, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑟𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠ℎ𝑖𝑓𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑡, 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑖𝑛𝑒. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑝𝑒𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔."𝐻𝑒𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑢𝑝." 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑛𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟, 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑡𝑟𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑟𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑. "𝑇𝑎𝑒, 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜, 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑓𝑜𝑜𝑑." 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑠𝑠 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑗𝑎𝑤. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑎ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑠ℎ𝑖𝑟𝑡. 𝐻𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠ℎ𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑏𝑖𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑝. 𝑇𝑎𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑒𝑓𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑑 𝑜𝑛 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. 𝐼𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑎 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑑𝑒 𝑢𝑝 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑜𝑜𝑑𝑖𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑠𝑠 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑝. 𝐴 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑚𝑜𝑎𝑛 𝑒𝑥𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ. "𝑇𝑎𝑒, 𝑛-𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤" 𝑇𝑎𝑒 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑢𝑝. "𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑐𝑎𝑛 𝐼 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡?" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑, 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘.

𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑎𝑛𝑑𝑜𝑚 𝑠ℎ𝑜𝑤 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑇𝑉. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑡 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡𝑒𝑟. "𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛, 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡?" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠. "𝑃𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒𝑠!!!" 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑐ℎ, 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑣. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑖𝑥. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑖𝑔 𝑝𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑙𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑠𝑜 𝑖𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑡 𝑢𝑝. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑔𝑜𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟. 𝑇𝑎𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑓𝑎𝑟 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑢𝑠𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑠𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑝𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑡 𝑝𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑡 𝑖𝑡 𝑐𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑓𝑙𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑒𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 20 𝑝𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒𝑠. "𝑘𝑖𝑑𝑠 𝑓𝑜𝑜𝑑𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦, 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑑𝑖𝑠ℎ 𝑖𝑡 𝑢𝑝." 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑠 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑒𝑎𝑡 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡. 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑖𝑠ℎ 𝑢𝑝 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑜𝑑. 𝑂𝑛𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑡𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑝𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒𝑠. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝐽𝑖𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑐𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑒𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑒𝑓𝑡. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑝𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓𝑓 𝑏𝑖𝑔 𝑡𝑖𝑚𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑠ℎ.

𝐿𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑘𝑛𝑜𝑤, 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑚𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤. 𝑂𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑓𝑖𝑛𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠. 𝐻𝑖𝑠 𝑛𝑎𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝐽𝑒𝑜𝑛 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘. 𝑌𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑦 𝑏𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑦 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑎𝑑. 𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔, ℎ𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖, 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝑇𝑎𝑒 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑝𝑜𝑡, ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑒𝑤 𝑓𝑢𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑤 𝑖𝑡, 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑖𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒. 𝐻𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑎𝑠 𝑖𝑓 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑖𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑎𝑐𝑘𝑛𝑜𝑤𝑙𝑒𝑑𝑔𝑒 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑒𝑥𝑠𝑖𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒. 𝐻𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑠ℎ. 𝑇ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑢𝑝 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑘𝑒𝑦𝑠 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑟𝑚. 𝐻𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑜𝑢𝑡 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝑁𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑖𝑐𝑒. 𝐻𝑒 𝑎𝑝𝑟𝑜𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑢𝑛𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑎𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑜𝑢𝑡. 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑣𝑖𝑒𝑤 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑒𝑒𝑚 𝑎𝑠 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑖𝑡.

Too Cute| Taegiminkook ( discontinued) Where stories live. Discover now