12 ❥

302 13 2
                                    

𝑇ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑, 𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑖𝑛 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑓𝑢𝑛. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑔𝑜𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑑, ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑒𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑜𝑑𝑦 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑏𝑎𝑑𝑙𝑦.𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑘𝑛𝑎𝑒𝑠. 𝐻𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠. "𝑤ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑚?" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓.

𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚, 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑠𝑒𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. "𝐻𝑦𝑢𝑛𝑔? 𝐴𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑘𝑎𝑦?" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑛𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙. 𝐻𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔, 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡. "ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔, 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒? 𝐷𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒?" 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑦𝑒𝑠, 𝑎𝑓𝑟𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘, 𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑜𝑛𝑒 𝑚𝑎𝑦 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑠 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑎𝑑 𝑒𝑥𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛. 𝐻𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑤𝑜𝑟𝑑. 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑎𝑛𝑐𝑒, 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑘𝑛𝑎𝑒𝑠 𝑎𝑠𝑘 𝑇𝑎𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑚𝑎𝑑, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖𝑓 𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠. 𝐻𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘, 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑎𝑐𝑡𝑠.𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑣𝑖𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠.

𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑎𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑘𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑜𝑤 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡 𝑢𝑝 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝐽𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑖𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑢𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛. 𝐻𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑤.

Too Cute| Taegiminkook ( discontinued) Where stories live. Discover now