19 ❥

214 10 0
                                    

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑜𝑟𝑒𝑑. 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑑 ℎ𝑒 𝑑𝑜? 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑜𝑢𝑡, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑛𝑖𝑐𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑓𝑟𝑒𝑠ℎ 𝑎𝑖𝑟 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒. 𝐻𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝐻𝑜𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑒𝑜𝑛𝑡𝑎𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑏𝑖𝑡. 𝐻𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑟𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑙𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑡𝑜𝑦.

𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛 ℎ𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑟 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑟𝑎𝑛𝑘 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑐𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑑 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟. 𝐻𝑒 𝑡𝑒𝑥𝑡𝑒𝑑 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑎𝑠𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑠. 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑟𝑦𝑝𝑙𝑖𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ "𝑔𝑦𝑚" ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑓𝑓. 𝐵𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑖 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑓𝑒𝑎𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑖𝑡. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑓𝑟𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑒. 𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑒𝑑 𝑎 𝑡𝑜𝑤𝑒𝑙 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑦𝑚.

𝐻𝑒 𝑝𝑒𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠ℎ𝑖𝑟𝑡𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑢𝑙𝑙 𝑢𝑝𝑠. 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑘𝑒𝑒𝑝 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟. 𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑔𝑟𝑖𝑝, 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑠𝑐𝑙𝑒𝑠 𝑓𝑙𝑒𝑥𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐺𝑜𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡 𝑔𝑙𝑖𝑠𝑡𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠. 𝐻𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑡𝑙𝑦.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑦𝑚 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛. "ℎ𝑒𝑦 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔~" ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦. 𝑂ℎ ℎ𝑜𝑤 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑏𝑢𝑛𝑛𝑦 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒. "ℎ𝑒𝑦 𝑘𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒, 𝐼 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎 𝑡𝑜𝑤𝑒𝑙~" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑒𝑙 𝑑𝑜𝑤𝑛. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑔𝑜𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑢𝑙𝑙-𝑢𝑝-𝑏𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑒𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡 𝑎𝑤𝑎𝑦. "𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛𝑎𝑙 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑛 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠, 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑚𝑒?" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑎 𝑏𝑢𝑡 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑚𝑢𝑠𝑐𝑙𝑒 𝑔𝑎𝑖𝑛. 𝐻𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑛𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡.

𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑒𝑑 "𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒, 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑜𝑛?" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 ℎ𝑢𝑚𝑚𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑛𝑠 𝑡𝑜 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑦𝑒𝑡. "ℎ𝑜𝑤 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑙𝑒𝑔𝑠?" ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑. 𝐽𝑢𝑔𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘'𝑠 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘 𝑔𝑟𝑒𝑤 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑟. 𝑀𝑎𝑛𝑦 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑟𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑤 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑟𝑡𝑦 𝑚𝑖𝑛𝑑. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑎𝑐𝑡 𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑔𝑜𝑑 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑠ℎ ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑. "𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑛𝑜𝑤?" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒.

𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑟𝑟𝑜𝑟. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑟𝑟𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. "𝑙𝑒𝑡𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑜𝑓𝑓 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑠𝑞𝑢𝑎𝑡𝑠, ℎ𝑖𝑤 𝑑𝑜𝑒𝑠 50 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑?" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑, 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑜𝑓 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘. 𝐻𝑒 𝑏𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑜𝑓𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑛𝑜𝑤 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑑 𝑎 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑠𝑞𝑎𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑚. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑖𝑛 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑤𝑎𝑦.

"𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑖𝑡 𝑎 𝑡𝑟𝑦, 𝐼'𝑙𝑙 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑜𝑟𝑚 𝑖𝑓 𝑖𝑡'𝑠 𝑜𝑓𝑓." 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 ℎ𝑢𝑚𝑚𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑠𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑏𝑒𝑛𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑒𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑞𝑢𝑎𝑢𝑡𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑢𝑝 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑒𝑑. "𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑙𝑜𝑤, 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑛𝑘𝑙𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡. "𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘'𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑔ℎ𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑓𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑘𝑙𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎 𝑏𝑖𝑡. "𝑛𝑜𝑤 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑." 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑞𝑎𝑢𝑡𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛. 𝐵𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛. "𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑. 𝐻𝑒𝑟𝑒, "𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑠 𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡𝑠 ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡.

Too Cute| Taegiminkook ( discontinued) Where stories live. Discover now