"𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑖𝑡?" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑝𝑢𝑠ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑎 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑝𝑒𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟. "𝑐𝑎𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 𝑡𝑜𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡?" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖'𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑢𝑝. 𝐻𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑜𝑤 𝑡𝑜 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟. "𝑠-𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢?!" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔. "𝑦𝑒𝑠, 𝑤𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙~" 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 𝑦𝑒𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠.
"𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑎-" "𝑜ℎ ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔~ 𝐼 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒~ 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒, 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑔𝑙𝑎𝑑𝑙𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑓𝑓𝑒𝑟~" 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑐𝑢𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑜𝑓𝑓 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑚𝑒𝑎𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑒𝑥. 𝐻𝑒'𝑠 𝑡𝑜 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡, 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡?
𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑠𝑒𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑠 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑗𝑜𝑖𝑛𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑟𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑢𝑠𝑐𝑢𝑙𝑎𝑟 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖. 𝐴 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒. 𝑇ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑚𝑖𝑛𝑔.
𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑎𝑏𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑥. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑜𝑓𝑡𝑙𝑦 𝑠𝑛𝑜𝑟𝑒. 𝐻𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑢𝑡𝑒.*****
𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝐻𝑒 𝑔𝑟𝑢𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑢𝑝. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑑𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐻𝑒 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑠𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒. 𝐻𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑. 𝐻𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑎𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑓𝑟𝑒𝑠ℎ𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑢𝑝.
𝑊𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠
"𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑤𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑎𝑚𝑒." 𝑇𝑎𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑤𝑜. "𝑓𝑖𝑛𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠. 𝐺𝑜𝑡 𝑖𝑡." ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑏𝑙𝑢𝑛𝑡𝑙𝑦. 𝑇ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑤𝑜 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑."𝑤𝑒 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔𝑠. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑢𝑠." 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑑𝑑𝑒𝑑. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 ℎ𝑢𝑚𝑚𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎𝑔𝑟𝑒𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑. "𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡, 𝑛𝑜𝑤 𝑤𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑢𝑝 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛!" 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑣.
𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑎𝑛𝑑𝑜𝑚 𝑠ℎ𝑜𝑤. "𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑢𝑝 𝑡𝑜?" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦. "𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔!" 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙. "𝑦𝑎'𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒𝑚 𝑔𝑢𝑖𝑙𝑡𝑦." ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑛𝑎𝑟𝑟𝑜𝑤𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑠ℎ𝑟𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛𝑛 𝑡𝑜 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑓 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔."𝑤𝑜𝑤 𝑛𝑖𝑐𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑢𝑡 𝑜𝑛." ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑢𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑖𝑡 𝑢𝑝. 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡𝑏𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠ℎ𝑎𝑚𝑒𝑑. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑟𝑢𝑏𝑏𝑒𝑑 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛'𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦. 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟𝑏𝑜𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑦𝑚.
YOU ARE READING
Too Cute| Taegiminkook ( discontinued)
Fanfiction"Wow, they actually left me here... with three dumb kids." "Hey!?! We aren't that dumb!!" What will happen when Namjoon, Jin, and Jhope leave for a short vacation, and leave Yoongi in charge of the maknae line? Will someone find love, it will frie...